Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024191/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062232 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa zawieszeń dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eligacz@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa zawieszeń dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e97e744d-9064-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024191/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0010/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
„Dostawa zawieszeń dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”
a) Dostawa zawieszeń liny wyrównawczej płaskiej stalowo – gumowej o wymiarach 80x29 mm typu
SAG - wielkość 1.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
• zawieszenie sercówkowe (2 kompletne zawieszenia) współpracujące z liną wyrównawczą,
• lina płaska stalowo – gumowa 80x29 typu SAG zabudowana w górniczym wyciągu szybowym,
• obciążenie dopuszczalne 63 kN
• połączenie liny stalowo – gumowej płaskiej z naczyniem wyciągowym bezpośrednie,
• opinia rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego sprawdzająca zastosowanie danego typu zawieszeń w przedmiotowym górniczym wyciągu szybowym,
• przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie WUG do stosowania w górniczych wyciągach szybowych
b) Dostawa zawieszeń nośnych jednolinowych naczyń wyciągowych - wielkość 2.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia.
• zawieszenia (2 kompletne zawieszenia) nośne naczyń wyciągowych typu „sercówkowego”
z samozaciskowym mocowaniem liny , uzyskiwanym pod wpływem przyłożonego obciążenia
roboczego wraz z elementami łącznikowymi (łącznik krzyżowy – 1 szt., trzon główny 1 szt.,
sworznie – 2 szt),
• lina stalowa nośna Ø 32 zabudowana w górniczym wyciągu szybowym,
• obciążenie dopuszczalne 100 kN,
• przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie WUG do stosowania w górniczych wyciągach szybowych,
• pracująca z liną nośną o wymiarze Ø32.
Zawieszenia nośnych naczyń wyciągowych muszą posiadać badanie przez rzeczoznawcę przed zabudowaniem zgodnie z pkt.3.21,1 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionych materiałów i rozładunku na własny koszt, pod niżej wskazany adres pompowni Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi:
- Pompownia „Siemianowice” 41-503 Chorzów, ul. Wiejska 5.
2. Warunki techniczno – organizacyjne.
2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie WUG do stosowania w górniczych wyciągach szybowych.
2.2. Wszystkie elementy powinny być nowe, wolne od wad oraz wykonane zgodnie
z dokumentacją techniczną,
2.3. Elementy nośne powinny zostać czytelnie oznakowane numerem fabrycznym i cechą dopuszczenia, poddane obciążeniu próbnemu oraz nieniszczącym badaniom potwierdzonym przez uprawnionego rzeczoznawcę,
2.4. Wykonawca dostarczy kompletne zawieszenie na zakład górniczy w stanie pozwalającym na ich zabudowę w górniczym wyciągu szybowym.
2.5. Wszystkie elementy zawieszenia muszą być przebadane oraz odebrane zgodnie
z obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami na koszt Wykonawcy.
2.6. Koszty transportu, załadunku oraz rozładunku urządzeń ponosi Wykonawca.
2.7. Ostateczny odbiór zawieszeń odbędzie się u Zamawiającego.
2.8. Wykonawca z kompletnymi zawieszeniami dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:
dopuszczenia WUG zezwalające na eksploatację kompletnych zawieszeń (wraz z łącznikami, trzonami i sworzniami) w górniczych wyciągach szybowych,
protokoły odbioru technicznego elementów zawieszeń potwierdzone przez uprawnionego rzeczoznawcę,
zaświadczenia i dokumenty techniczne wytwórcy,
dokumenty dotyczące prób obciążenia,
atesty i zaświadczenia materiałowe,
dokumenty dotyczące gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (karta gwarancyjna),
dokumentację techniczno-ruchową,
deklarację spełnienia wymagań technicznych
ekspertyzę z badania przed zabudową 2 kompletów zawieszeń nośnych jednolinowych wlk.2 przeznaczonych do zabudowy i eksploatacji w górniczym wyciągu szybowym szybu Bańgów,
świadectwo jakości,
opinia rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego sprawdzająca zastosowanie danego typu zawieszeń w przedmiotowym górniczym wyciągu szybowym,
II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia zabudowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221230-3 - Szyby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217710
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217710
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217710
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SADEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273120936
7.3.3) Ulica: SYGNAŁY 64
7.3.4) Miejscowość: RYBNIK
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217710,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 29 w Bytomiu w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 44 im. UNICEF w Bytomiu na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.