eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaPełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji "Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu DUBICZE i ISTOK "



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062238 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji "Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu DUBICZE i ISTOK "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Hajnowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48856823047

1.5.8.) Numer faksu: +48856824220

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji "Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu DUBICZE i ISTOK "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-febfe507-8c90-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014691/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Nadzór geodezyjny - scalenie "Dubicze i Istok"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Działanie 4 Inwestycje w środki trwałe, Poddziałanie 4.3 Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem ,modernizacja i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022650/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.272.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji pn. „Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu DUBICZE i ISTOK gm. Dubicze Cerkiewne, pow. hajnowski, woj. Podlaskie”
2.Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności:
1) kontrola postępu, poprawności i jakości wykonywanych prac scaleniowych na każdym etapie operacji w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu, normami technicznymi, standardami oraz uznanymi zasadami techniki i sztuki geodezyjnej,
2) kontakty z wykonawcą prac scaleniowych, zgodnie z częstotliwością zadeklarowaną w ofercie – przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego uzgodnień dot. sposobu wykonywania prac technicznych, weryfikacja ustaleń zawartych w dzienniku robót,
3) bieżące kontakty z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia,
4) udział w spotkaniach i zebraniach dotyczących wykonywania prac scaleniowych,
5) uczestnictwo w komisyjnych odbiorach prac zrealizowanych przez Wykonawcę w ramach poszczególnych zadań oraz w odbiorze końcowym operatu scaleniowego,
6) wsparcie merytoryczne organu w procesie rozpatrywania zastrzeżeń do projektu scalenia gruntów,
7) monitorowanie przebiegu prac realizowanych przez Wykonawcę,
8) sporządzanie protokołów kontroli prac związanych z realizacją prac scaleniowych,
9) w przypadku zaistnienia kwestii spornych (problematycznych), dotyczących przedmiotu zamówienia, oraz uwag, zarzutów i zastrzeżeń zgłaszanych przez uczestników scalenia, niezwłocznie tj. nie później niż w terminie do 7 dni - weryfikacja stanu prawnego i faktycznego(w tym na gruncie) i zajęcie stanowiska
w przedmiotowej sprawie, w formie pisemnej.,
10) opiniowanie projektu decyzji o zatwierdzeniu projektu scalenia gruntów,
zgodnie ze szczegółowym zakresem i terminem prac wykonywanych przez Wojewódzkie Biuro Geodezji
w Białymstoku, określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym, ujętym w porozumieniu zawartym pomiędzy Zamawiającym a WBG, określającym następujące zadania:
1) Zadanie Nr I, z terminem realizacji, do dnia 30.06.2021r., obejmujące:
a) Opracowanie projektu ogólnego;
b) Podjecie uchwały w sprawie ustalenia zasad szacunku porównawczego gruntów, przeprowadzenie szacunku porównawczego gruntów i przynależności gruntowych, wyłożenie szacunku porównawczego gruntów na okres 7 dni, rozpatrzenie zastrzeżeń na szacunek porównawczy gruntów, podjęcie uchwały o wyrażeniu zgody na szacunek porównawczy gruntów;
c) Sporządzenie rejestru przed scaleniem, indywidualne zapoznanie uczestników scalenia
z wynikami szacunku porównawczego gruntów i drzewostanu, zebranie życzeń co do przyszłej lokalizacji ekwiwalentów należnych uczestnikom scalenia;
d) Sporządzenie pierworysu mapy obszaru scalenia, obliczenie powierzchni oraz wartości obiektu i obrębów.
e) Sporządzenie szkicu rozmieszczenia projektowanych działek (ustawka) - projekt wstępny, zebranie oświadczeń uczestników scalenia w sprawie projektu wstępnego;
f) Opracowanie projektu szczegółowego, sporządzenie wykazu potrąceń, sporządzenie wykazu zaprojektowanych ekwiwalentów i szkiców wyznaczenia projektu, sporządzenie rejestru po scaleniu, sporządzenie wykazu dopłat i spłat, wyznaczenie i utrwalenie projektu scalenia gruntów;
g) Opracowanie projektu zasad objęcia w posiadanie wydzielonych gruntów, przeprowadzenie kontroli wewnętrznej opracowanego i wyznaczonego na gruncie projektu scalenia gruntów;
h) Przeprowadzenie oceny gospodarczej projektu scalenia gruntów, okazanie projektu scalenia gruntów uczestnikom scalenia;
i) Rozpatrzenie zastrzeżeń na projekt scalenia gruntów, opracowanie, wyznaczenie
i okazanie zmian zaleconych przez Starostę, wprowadzenie uczestników w nowy stan posiadania, rozwiązanie rady uczestników scalenia;
2) Zadanie Nr II, z terminem realizacji, do dnia 30.11.2021r., obejmujące:
a) Sporządzenie wykazu ulg w podatku gruntowym, skompletowanie operatu ze scalenia gruntów celem przekazania do PZGiK, sporządzenie dokumentacji do ujawnienia nowego stanu w KW;
b) Sporządzenie operatu ewidencyjnego w systemie numerycznym (mapy ewidencyjne, obliczenia, część opisowa), przygotowanie danych do zasilenia mapy zasadniczej w zakresie stanu władania i budynków, sporządzenie kartotek budynków i lokali, sporządzenie zbiorów do zasilania baz numerycznych, skompletowanie operatu EGiB, aktualizacja operatu EGiB w zakresie projektu scalenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59030

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterTIM Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000262130

7.3.3) Ulica: ul. Noniewicza 85B/IV

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 14-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy
2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.