Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022650/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062238 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji "Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu DUBICZE i ISTOK "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Hajnowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48856823047
1.5.8.) Numer faksu: +48856824220
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji "Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu DUBICZE i ISTOK "2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-febfe507-8c90-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014691/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Nadzór geodezyjny - scalenie "Dubicze i Istok"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Działanie 4 Inwestycje w środki trwałe, Poddziałanie 4.3 Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem ,modernizacja i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022650/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.272.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru i kontroli prac scaleniowych w ramach operacji pn. „Realizacja projektu scalenia gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu DUBICZE i ISTOK gm. Dubicze Cerkiewne, pow. hajnowski, woj. Podlaskie”
2.Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności:
1) kontrola postępu, poprawności i jakości wykonywanych prac scaleniowych na każdym etapie operacji w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu, normami technicznymi, standardami oraz uznanymi zasadami techniki i sztuki geodezyjnej,
2) kontakty z wykonawcą prac scaleniowych, zgodnie z częstotliwością zadeklarowaną w ofercie – przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego uzgodnień dot. sposobu wykonywania prac technicznych, weryfikacja ustaleń zawartych w dzienniku robót,
3) bieżące kontakty z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia,
4) udział w spotkaniach i zebraniach dotyczących wykonywania prac scaleniowych,
5) uczestnictwo w komisyjnych odbiorach prac zrealizowanych przez Wykonawcę w ramach poszczególnych zadań oraz w odbiorze końcowym operatu scaleniowego,
6) wsparcie merytoryczne organu w procesie rozpatrywania zastrzeżeń do projektu scalenia gruntów,
7) monitorowanie przebiegu prac realizowanych przez Wykonawcę,
8) sporządzanie protokołów kontroli prac związanych z realizacją prac scaleniowych,
9) w przypadku zaistnienia kwestii spornych (problematycznych), dotyczących przedmiotu zamówienia, oraz uwag, zarzutów i zastrzeżeń zgłaszanych przez uczestników scalenia, niezwłocznie tj. nie później niż w terminie do 7 dni - weryfikacja stanu prawnego i faktycznego(w tym na gruncie) i zajęcie stanowiska
w przedmiotowej sprawie, w formie pisemnej.,
10) opiniowanie projektu decyzji o zatwierdzeniu projektu scalenia gruntów,
zgodnie ze szczegółowym zakresem i terminem prac wykonywanych przez Wojewódzkie Biuro Geodezji
w Białymstoku, określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym, ujętym w porozumieniu zawartym pomiędzy Zamawiającym a WBG, określającym następujące zadania:
1) Zadanie Nr I, z terminem realizacji, do dnia 30.06.2021r., obejmujące:
a) Opracowanie projektu ogólnego;
b) Podjecie uchwały w sprawie ustalenia zasad szacunku porównawczego gruntów, przeprowadzenie szacunku porównawczego gruntów i przynależności gruntowych, wyłożenie szacunku porównawczego gruntów na okres 7 dni, rozpatrzenie zastrzeżeń na szacunek porównawczy gruntów, podjęcie uchwały o wyrażeniu zgody na szacunek porównawczy gruntów;
c) Sporządzenie rejestru przed scaleniem, indywidualne zapoznanie uczestników scalenia
z wynikami szacunku porównawczego gruntów i drzewostanu, zebranie życzeń co do przyszłej lokalizacji ekwiwalentów należnych uczestnikom scalenia;
d) Sporządzenie pierworysu mapy obszaru scalenia, obliczenie powierzchni oraz wartości obiektu i obrębów.
e) Sporządzenie szkicu rozmieszczenia projektowanych działek (ustawka) - projekt wstępny, zebranie oświadczeń uczestników scalenia w sprawie projektu wstępnego;
f) Opracowanie projektu szczegółowego, sporządzenie wykazu potrąceń, sporządzenie wykazu zaprojektowanych ekwiwalentów i szkiców wyznaczenia projektu, sporządzenie rejestru po scaleniu, sporządzenie wykazu dopłat i spłat, wyznaczenie i utrwalenie projektu scalenia gruntów;
g) Opracowanie projektu zasad objęcia w posiadanie wydzielonych gruntów, przeprowadzenie kontroli wewnętrznej opracowanego i wyznaczonego na gruncie projektu scalenia gruntów;
h) Przeprowadzenie oceny gospodarczej projektu scalenia gruntów, okazanie projektu scalenia gruntów uczestnikom scalenia;
i) Rozpatrzenie zastrzeżeń na projekt scalenia gruntów, opracowanie, wyznaczenie
i okazanie zmian zaleconych przez Starostę, wprowadzenie uczestników w nowy stan posiadania, rozwiązanie rady uczestników scalenia;
2) Zadanie Nr II, z terminem realizacji, do dnia 30.11.2021r., obejmujące:
a) Sporządzenie wykazu ulg w podatku gruntowym, skompletowanie operatu ze scalenia gruntów celem przekazania do PZGiK, sporządzenie dokumentacji do ujawnienia nowego stanu w KW;
b) Sporządzenie operatu ewidencyjnego w systemie numerycznym (mapy ewidencyjne, obliczenia, część opisowa), przygotowanie danych do zasilenia mapy zasadniczej w zakresie stanu władania i budynków, sporządzenie kartotek budynków i lokali, sporządzenie zbiorów do zasilania baz numerycznych, skompletowanie operatu EGiB, aktualizacja operatu EGiB w zakresie projektu scalenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59030
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterTIM Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000262130
7.3.3) Ulica: ul. Noniewicza 85B/IV
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 14-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Dostawa cysterny asenizacyjnej
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w 2025 r.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SP ZOZ| w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzorów autorskich przebudowy ul. Dymińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Dymińskiej -prace przygotowawcze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną w Polanowie"
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie oraz wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.