Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341574/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00005951/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawy leków na potrzeby PCM Sp. z o.o. 68/zp/tp1/d/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://pcmnzoz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawy leków na potrzeby PCM Sp. z o.o. 68/zp/tp1/d/212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-742d1f97-6a1e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341574/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 68/ZP/TP1/D/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 451632,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Fenofibrate 160mg x 30 tab. Pow. op. 92 Fenofibrate 215mg x 30 tab. Pow. op. 12
3 Fenofibrate 200mg x 30 kaps. op. 15
4 Torasemide (5mg/ml) x 5 amp x 4 ml op. 99
5 Torasemide 5 mg x 30 tabl. op. 30
6 Torasemide 10 mg x 30 tabl. op. 30
7 Haloperidol krople doustne (2mg/ml) x 100ml op. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2772,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cefazolini 1g x 10 fiol op. 5002. Metoprolol succinate 95 mg x 30 tab . o przedł. uwalnianiu op. 24
3. Azithromycin proszek do sporz. zaw. Doustnej ( 200mg/5ml) x 20 ml op. 30
4. Amlodipinum 5 mg x 30 tab. op. 124
5. Amlodipinum 10 mg x 30 tab op. 55
6. Filgrastim INJ. [0,3 MG/0,5 ML = 30 MLN J.M.] x 1 AMPUŁKOSTRZYKAWKA op. 20
7. ACETYLCYSTEINE INJ. [0,3G./3ML.] x 5 AMP. op. 50
8. CLINDAMYCIN INJ. [0,3 G/2 ML] x 5 AMP. op. 136
9. LEVOFLOXACIN INJ. [0,5 G/100 ML] x 5 WORKÓW op. 95
10. TIZANIDINE TABL. [0,004 G] x 30 TABL. op. 11
11. 250 mg lewodopy + 25 mg karbidopy x 100 tabl. op. 2
12. Pantoprazole 40mg x 28 tab. dojelit. op. 120
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 38634,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Omeprazole 40 mg x 28 kaps. dojelit. op. 322. Buprenorphine rozt. do wstrz.(0,3 mg/ml) x 5amp op. 55
3. Atorvastatini 10mg x 30 tab.pow. op. 22
4. Atorvastatini 20mg x 30 tab.pow. op. 40
5. Atorvastatini 40mg x 30 tab.pow. op. 16
6. Crataegus Laevigata, Valeriana Officinalis x 119 ml Syrop op. 12
7. Ephedrinum Hydrochloricum rozt. do wstrz. (25 mg/1 ml) x 10 amp op. 130
8. Noradrenaline Tartrate rozt. do wlewu dożylnego (1 mg/ml) x 10 amp po 1 ml op. 200
9. Ceftriaxone 2g x 1 fiol. op. 3 240
10. Atropinum Sulfuricum rozt. do wstrz. (1 mg/1 ml) x 10 amp x 1 ml op. 210
11. Clemastinum 1 mg x 30 tabl. op. 27
12. Oxymetazoline żel do nosa 0,25 mg/g butelka 10 g z dozownikiem op. 3
13. Lignocainum Hydrochloricum rozt. do wstrz. (20 mg /ml) x 5 fiolek x 20 ml op. 56
14. Lignocainum Hydrochloricum cum Noraadrenalini rozt. do wstrz. (20mg+0,025mg/ml) x 10 amp x 2 ml op. 145
15. Antazoline rozt. do wstrz. (50 mg/ml) x 10 amp x 2 ml op. 12
16. Pilocarpinum krople do oczu, rozt. (20 mg/ml) x 2but x 5ml op. 2
17. Propranolol 40 mg x 50 tabl. op. 14
18. Aciclovirum 800mg x tab. powl. op. 8
19. Acidum Acetylsalicylicum 75mg x 60 tab. dojelit. op. 153
20. Amikacin krople do oczu (3mg/ml) x 1 but x 5ml op. 131
21. Amiodarone 200mg x 60 tab. powl. op. 8
22. Baclofen 10 mg x 50 tabl. op. 49
23. Carvedilol 6,25 mg x 30 tabl. powl. op. 42
24. Ciprofloxacin 250 mg x 10 tabl. powl. op. 6
25. Doxazosin 4 mg x 30 tabl. op. 32
26. Metronidazolum 250 mg x 20 tabl. op. 31
27. Fosfomycin Trometamol proszek do sporządz roztw do infuzji (40 mg/ml) x 10 but. x 4g op. 8
28. Sulfamethoxazole, Trimethoprim (80 mg + 16 mg/ml) x 10 amp. x 5ml op. 120
29. Natrium Bicarbonicum roztwór do wstrzyk. (84mg/ ml) x 10 amp. x 20 ml op. 210
30. Natrii Chlorati rozt do wstrz (0,9%10 ml) x 100 amp op. 180
31. Montelukast 10 mg x 28 tabl. powl op. 20
32. Aripiprazole 15mg x 14 tab. op. 80
33. Clonidini hydrochloridum 75µg x 50 tab. op. 53
34. Dexamethasoni natrii phosphas (4mg/ml) x 10 amp x 1ml op. 310
35. Dexamethasoni natrii phosphas (4mg/ml) x 10 amp x 2ml op. 270
36. Pancuronii bromidum ( 2mg/ml) x 10 amp x 2ml op. 142
37. Aciclovirum 250mg x 5 amp op. 17
38. Amitriptylini hydrochloridum 10mg x 60 tab. powl. op. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 115642,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Meropenem proszek do sporz. roztw. do wstrz 500mg x 10 fiolek2. Meropenem proszek do sporz. roztw. do wstrz 1000mg x 10 fiolek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 23241,68 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Finasteridum 5mg x 30 tab. powl. op. 162. Pregabalinum 75mg x 56 kaps. op. 45
3. Pregabalinum 150mg x 56 kaps. op. 30
4. Sulfamethoxazolum, Trimethoprimum 480mg x 20 tab. op. 14
5. Prednisonum 10mg x 20 tab. op. 21
6. Prednisonum 20mg x 20 tab. op. 18
7. Quetiapinum 25mg x 30 tab. pow. op. 160
8. Dexamethasonum 1mg x 20 tab. op. 11
9. Nimesulidum 100mg x 30 sasz. op. 31
10. Theophylline 300mg x 50 tabl. powl. przedł. uw. op. 14
11. Tamsulosin hydrochloride 0,4mg x 30 kaps. o zmodyf. uwalnianiu op. 46
12. Chlorprothixenum 50mg x 50 tab. powl. op. 54
13. Chlorprothixenum 15mg x 50 tab. powl. op. 114
14. Pentoxifylline 400 mg x 20 tabl. o przedł. uwal. op. 9
15. Lamotrigine 25mg x 30 tab. op. 65
16. Calcium carbonate 1g x 100 Kaps. op. 25
17. Aescine 20mg x 30 tab. Powle. op. 2
18. Fluconazole roztw. do inf. (2mg/ml) x 10 flak x 100ml op. 4
19. Flumazenil roztw. do wstrz (0,1mg/ml) x 5 amp x 5ml op. 2
20. Propofol emulsja do wstrz. (10mg/ml) x 5amp. x 20ml op. 840
21. Gentamicin roztw. do inf. (1mg/ml) x 10 flak x 80ml op. 10
22. 20% emulsja tłuszczowa MCT+LCT 50:50% 500 ml op. 10
23. 10% roztwór aminokwasów z elektrolitami (zawartość w mmol/1000 ml : Na-50 ; K-25 ; Mg - 2,5 ; octany - 46 ; chlorki - 52 ; fosforany - 10 ; cytryniany - 2 ) poj.500 ml op. 32
24. 10% roztwór aminokwasów dla chorych z niewydolnością wątroby 500 ml op. 30
25. Preparat przeznaczony do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz endoskopów giętkich; zawierający dwuaminę kokospropylenu i związki powierzchniowo czynne; nie zawierający: QAV, aldehydów, fenoli, aktywnego tlenu i biguanidyny, glikoli, fenoksypropanolu; z możliwością użycia w myjkach ultradźwiękowych - do 5min; z możliwością pozostawienia narzędzi zanurzonych w roztworze do 72 godz.; skuteczny na bakterie (w tym MRSA , Tbc), grzyby, wirusy (HCV, HBV , HIV) w czasie 15 min, z możliwością rozszerzenia spektrum o wirusa Adeno, Polyoma w czasie do 60 min; wyrób medyczny klasy IIB opakowanie 1000ml op. 50
26. Koncentrat pierwiastków śladowych (ilość w mikromolach : Fe 35 ; Zn 50 ; Mn 10 ; Cu 12 ; Cr 0,2 ; Se 0,3 ; Mo 0,2 ; J 1 ; F 30 ) 10ml x 5 amp op. 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 45597,99 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Koncentrat pierwiastków śladowych do suplementacji żywienia pozajelitowego 10ml x 20amp2. NATRIUM CHLORATUM 0,9% INJ. [0,9%] x 500 ML
3. Zestaw witamin wodorozpuszczalnych 10amp x 10ml
4. Worek trzykomorowy do żywienia pozajelitowego do podaży drogą żył centralnych i obwodowych o składzie : aminokwasy 34g, azot 5,4 g, glukoza 97g, emulsja tłuszczowa 51 g LCT poj. 1440 ml , kaloryczność 1000 kcal
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 22399,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zupa jarzynowa po 4 miesiącu x 125g op. 202. Zupa jarzynowa z cielęciną po 5 miesiącu x 190g op. 20
3. Obiadek bukiet jarzyn z cielęciną i kluseczkami po 8 miesiącu x 190g op. 20
4. Obiadek delikatny indyk w pomidorach po 8 miesiącux 190g op. 20
5. Dieta kompletna pod względem odżywczym, wysokobiałkowa, zawartość białka 10g/100ml,zawierajaca 4 rodzaje białka (serwatka, kazeina, groch, soja), węglowodany 10,4g/100ml, tłuszcze 4,9g/100ml, hiperkaloryczna (1,26 kcal/ml), bezresztkowa, wolna od laktozy (<0,025g/100ml), o osmolarności 275 mOsmol/l, w opakowaniu 500ml op. 84
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2388,41 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Gąbka lecznicza zawierająca Fibrynogen ludzki 5,5mg oraz Trombine ludzka 2,0 j.m. o wymiarach (9,5cm x 4,8 cm ) x 1 szt. Rejestrowana jako produkt leczniczy op. 64.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 7132,62 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Preparat zawierający witaminy rozpuszczalne w wodzie oraz w tłuszczach x 10 fiol op. 392. Aqua pro injectione x 3000ml x 1 szt. op. 60
3. Aqua pro injectione x 5000ml x 1 szt op. 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 13977,74 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 666,6 mg walproinianu sodu + 290,27 mg kwasu walproinowego GRANULAT [1 G] x 30 TOREBEK2. 166,76 mg walproinianu sodu + 72,61 mg kwasu walproinowego GRANULAT [0,25 G] x 30 TOREBEK
3. 333 mg walproinianu sodu + 145 mg kwasu walproinowego TABL. POWL. [0,5 G] x 30 TABL. BLISTRY
4. 500,06 mg walproinianu sodu + 217,75 mg kwasu walproinowego GRANULAT [0,75 G] x 30 TOREBEK
5. Enoksaparyna INJ. [0,1G /1ML] x 10 AMPUŁKOSTRZYKAWEK
6. Tiapryd TABL. [0,1 G] x 20 TABL.
7. Walproinian sodu INJ. [0,4 G] x 1 FIOL. + ROZP. 4 ML
8. Clopidogrelum 300mg x 30 tab.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 12890,90 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zawiesina; 45 mg/g (4,5%) (45 mg/g (4,5%); 100 g zawiera: 4,5 g fosforanu glinu, olejek miętowy); 250 g op. 322. Mesalazyna 0,5g x 100 tabl dojel. op. 17
3. Płyn; 1 ml zawiera: 139 mg diwodorofosforanu sodu, 32,2 mg wodorofosforanu sodu; 1 op. = 150 ml op. 200
4. Maść stomatologiczna 5g; 1 g maści zawiera: - 10 mg deksametazonuoctanu (Dexamethasoni acetas); - 25 mg (16 500 IU) framycetynysiarczanu (Framycetini sulfas); - 2,5 mg (20 000 IU) polimyksyny B siarczanu (Polymyxini B sulfas). op. 3
5. Kwas acetylosalicylowy 32 mg x 50ntabl. Dozębodołowych op. 7
6. Maść; 1 g zawiera: 0,64 mg dipropionianu betametazonu (co odpowiada 0,5 mg betametazonu), 10 mg klotrimazolu, 1 mg gentamycyny w postaci siarczanu gentamycyny; 15 g op. 9
7. Rifaksymina TABL. POWL. [0,2 G] x 28 TABL. op. 28
8. Dydrogesteron [0,01 G] x 20 TABL. op. 4
9. Lewotyroksyna [0,075 MG] x 50 TABL. op. 14
10. Butamirat - krople doustne, roztwór 5 mg/ml; 20 ml op. 7
11. Tiamazol 10 mg; 50 tabl. op. 11
12. Tiamazol 20 mg; 50 tabl. op. 4
13. 25 mg rutozydu + 100 mg kwasu askorbinowego; 125 tabl. powl. op. 19
14. Biperyden 2 mg; 50 tabl. op. 147
15. Buspiron 5 mg; 60 tabl. op. 30
16. 15 mg półwodnego fosforanu kodeiny+ 300 mg sulfogwajakolu; 16 tabl. op. 200
17. Flupentyksol 0,5 mg; 50 tabl. op. 38
18. Fluwoksamina TABL. POWL. [0,1 G] x 30 TABL. op. 20
19. 80 mg jonów żelaza (II) w postaci półtorawodnego siarczanu żelaza (II), 0,35 mg kwasu foliowego; 30 tabl. op. 105
20. Pirydostygmina (bromek pirydostygminyDRAŻ. [0,06 G] x 150 TABL. DRAŻOWANYCH op. 4
21. Pozabiegowy płyn do płukania jamy ustnej z chlorheksydyną 0,10% x 500 ML op. 13
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 11922,10 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Lactobacillus - 5 kropli zawiera min. 5 mld CFU L. rhamnosus GG ATCC 53103; KROPLE x 5 ML op. 602. Sugammadeks INJ. [0,2 G/2 ML] x 10 FIOL. op. 5
3. LITHIUM CARBONICUM TABL. [0,25 G] x 60 TABL. op. 21
4. PERAZYNA TABL. [0,1 G] x 30 TABL. op. 35
5. Immunoglobulina ludzka anty-rh0(d) 50 µg x 1 AMP. op. 31
6. Immunoglobulina przeciw wirusowi zapalenia wątroby typu B 200 j.m. x 1 AMP. op. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 22844,18 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mizoprostol TABL. [0,2 MG] x 30 TAB op. 102. Etomidat INJ. [0,02 G/10 ML] x 5 AMP. op. 21
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3658,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. BUPRENORPHINE 35 MCG/H SYSTEM TRANSDERMALNY [0,035 MG/1 H = 0,84 G/24 H] x 5 PLASTRÓW op. 6 0,00 zł2. Immunoglobulina ludzka anty-rh0(d) 300 INJ. [0,3 MG/2 ML = 1500 J.M.] x 1 AMPUŁKOSTRZYKAWKA + IGŁA op. 48 0,00 zł
3. IOMEPROL 300 INJ. [30,62 G = 15 G JODU/50 ML] x 1 FLAK. op. 360 0,00 zł
4. IOMEPROL 300 INJ. [61,24 G = 30 G JODU/100 ML] x 1 FLAK. op. 480 0,00 zł
5. Olanzapina INJ. [0,3 G] x 1 FIOL. + ROZP. 3 ML op. 98 0,00 zł
6. Potas (chlorek potasu) TABL. [0,75 G = 0,391 G POTASU] x 30 TABL. BLISTRY op. 214 0,00 zł
7. IOPROMIDE 370 [37 G JODU/100 ML] x 10 FLAK. op. 24 0,00 zł
8. Apiksaban TABL. POWL. [0,0025 G] x 60 TABL. op. 23 0,00 zł
9. Dalteparyna INJ. [5000 J.M./0,2 ML] x 10 AMPUťKOSTRZYKAWEK op. 80 0,00 zł
10. Desmopresyna LIOFILIZAT DOUSTNY [0,06 MG] x 30 LIOFILIZATÓW op. 9 0,00 zł
11. Makrogol 3350 proszek do sporządzania roztworu doustnego x 14 TOREBEK PO 5 G op. 8 0,00 zł
12. Jodopowidon 10% PŁYN [10% = 1% JODU] x 1 L op. 16 0,00 zł
13. Hioscyna (butylobromek hioscyny) INJ. [0,02 G/1 ML] x 10 AMP. op. 43 0,00 zł
14. Karbetocyna INJ. [0,1 MG/1 ML] x 5 AMP. op. 24 0,00 zł
15. Zuklopentyksol (octan zuklopentyksolu) INJ. [0,05 G/1 ML] x 5 AMP. op. 8 0,00 zł
16. Zuklopentyksol (dekanian zuklopentyksolu) INJ. [0,2 G/1 ML] x 1 AMP. op. 179 0,00 zł
17. Nitrogliceryna INJ. [0,01 G/10 ML] x 10 AMP. op. 31 0,00 zł
18. Permetryna 5% KREM 50 mg/g x 30 G op. 5 0,00 zł
19. Arypiprazol INJ. [0,4 G] x 1 FIOL. proszek i rozpuszczalnik do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań o przedłużonym uwalnianiu; op. 34 0,00 zł
20. LACTOBACILLUS 1 kaps. zawiera co najmniej 10 mld CFU pałeczek L. rhamnosus x 60 KAPS. op. 136 0,00 zł
21. Insulina ludzka, insulina neutralna; produkt równoważny z ACTRAPID PENFILL INJ. [100 j.m./ml.] x 3ml.x5 wkładów op. 17 0,00 zł
22. Insulina ludzka, insulina izofanowa; produkt równoważny z INSULATARD PENFILL INJ. [100 j.m./ml.] x 3ml.x5 wkładów op. 3 0,00 zł
23. Insulina ludzka, insulina dwufazowa; produkt równoważny z MIXTARD 30 PENFILL INJ. [100 j.m./ml.] x 3ml.x5 wkładów op. 3 0,00 zł
24. Insulina aspart; produkt równoważny z NOVORAPID PENFILL INJ. [300 J.M./3 ML] x 10 WKŁADÓW op. 5 0,00 zł
25. Retinol PŁYN 5 kropli zawiera 800 µg wit. A x 10 ML op. 4 0,00 zł
26. Bupiwakaina, produkt równoważny z MARCAINE SPINAL 0,5% HEAVY INJ. [0,02 G/4 ML] x 5 AMP. op. 193 0,00 zł
27. Azatiopryna [0,025 G] x 100 TABL. op. 5 0,00 zł
28. Bilastyna TABL. [0,02 G] x 30 TABL. op. 11 0,00 zł
29. Ipratropium (bromek ipratropium) AEROZOL [0,02 MG W DAWCE] x 10 ML = 200 DAWEK op. 10 0,00 zł
30. Somatostatyna 3 mg x 1 amp op. 10 0,00 zł
31. Zofenopryl TABL. POWL. [0,0075 G] x 28 TABL. op. 5 0,00 zł
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 120501,89 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rysperydon INJ. [0,025 G] x 1 FIOL. + zestaw do podawania op. 22. Rysperydon INJ. [0,0375 G] x 1 FIOL. + zestaw do podawania op. 2
3. Rysperydon INJ. [0,05 G] x 1 FIOL. + zestaw do podawania op. 2
4. Paliperydon INJ. [0,075 G/1 ML] x 1 AMPUŁKOSTRZYKAWKA + 2 IGŁY op. 2
5. Paliperydon INJ. [0,1 G/1 ML] x 1 AMPUŁKOSTRZYKAWKA + 2 IGŁY op. 5
6. Paliperydon INJ. [0,15 G/1 ML] x 1 AMPUŁKOSTRZYKAWKA + 2 IGŁY op. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2310,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. COFFEINUM SUBST. [1 G] x 1 G op. 202. Węgiel medyczny 250g op. 2
3. BENZYNA APTECZNA PŁYN [1 L=0,66 KG] x 1 L =0,66 KG op. 21
4. Krem; zawiera: lanolinę, tlenek cynku, benzoesan benzylu, cynamonian benzylu, alkohol benzylowy; 125 g op. 43
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3025,10 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Amantadyna (w postaci siarczanu amantadyny) TABL. POWL. [0,1 G] x 100 TABL. op. 112. Toksyna botulinowa A INJ. [100 J. LD50] x 1 FIOL. op. 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2693,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2883,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2784,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol – Logistyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 – 24 – 09 – 576
7.3.3) Ulica: ul. Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-486
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2578,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42022,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66942,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42022,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lek S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281341936
7.3.3) Ulica: ul.Podlipie 16
7.3.4) Miejscowość: Stryków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-010
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38910,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118535,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134248,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118535,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48 lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109754,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22338,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25413,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22338,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol – Logistyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525 – 24 – 09 – 576
7.3.3) Ulica: ul. Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20683,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44323,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45492,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44323,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41039,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25184,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25184,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25184,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23318,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2391,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2391,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2391,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-012-54-42
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2277,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7277,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7364,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7277,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Farmaceutyczna Cefarm SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-00-04-220
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6738,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14084,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14084,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14084,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827 181 88 28
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13041,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia składania ofert tj. do dnia 11.01.2022r. nie została złożona oferta do niniejszego postępowania w zakresie Pakietu 10
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14431,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14431,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14431,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13312,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23829,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23829,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23829,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22064,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2216,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2822,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2216,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delfarma Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471902089
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2052,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158765,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158765,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158765,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147004,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia składania ofert tj. do dnia 11.01.2022r. nie została złożona oferta do niniejszego postępowania w zakresie Pakietu 16
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2681,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2681,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2681,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Farmaceutyczna Cefarm SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-00-04-220
7.3.4) Miejscowość: 525-00-04-220
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2483,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- Zakup oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu - karawanu pogrzebowego (II postępowanie)
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.