eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062247 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA GDAŃSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: WILIS SZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: NARUTOWICZA11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 347 24 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@wilis.pg.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-224c8f94-9c33-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033392/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 8/WILiŚ/2021, CRZP 40/002/D/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 66710,57 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części A jest zestaw komputera stacjonarnego, składający się z: obliczeniowej stacji roboczej - 1 szt. wraz z klawiaturą -1 szt. i myszką - 1 szt., monitora - 1 szt, zasilacza UPS - 1 szt. o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. nr 5 do SWZ. Przedmiot zamówienia w części A należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek nr 21 Żelbet, pok. nr 2.3 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Przedmiot zamówienia w Części A - Zestaw komputera stacjonarnego (obliczeniowa stacja robocza-1) zostanie przeznaczony na potrzeby projektu pn.„Efekt Mezo-struktury betonu na powstanie i propagację rys - doświadczenia i dwuskałowy model numeryczny” realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej Środowiska Politechniki Gdańskiej w ramach umowy z NCN, nr UMO-2017/25/B/ST8/02108.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 28076,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części B jest zestaw komputera stacjonarnego, składający się z: obliczeniowej stacji roboczej - 1 szt. wraz z klawiaturą -1 szt. i myszką - 1 szt., monitora - 1 szt, zasilacza UPS -1 szt. o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. nr 5 do SWZ.Przedmiot zamówienia w części B należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek nr 21 Żelbet, pok. nr 2.3 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ, Przedmiot zamówienia w Części B - Zestaw komputera stacjonarnego (obliczeniowa stacja robocza-2) zostanie przeznaczony na potrzeby projektu pn.”Propagacja pęknięć w skałach w procesie szczelinowania hydraulicznego – doświadczenia i metoda elementów dyskretnych sprzężona z przepływem płynu i transportem ciepła”, realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej w ramach umowy z NCN, nr UMO-2018/29/B/ST8/00255.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 38634,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32349

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33465,84

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32349

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CROCOM Computer Systems W.Bojarski Z.Czerniak Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840453924

7.3.3) Ulica: Do Studzienki 16A/600

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-227

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32349

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43336,59

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46494

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43336,59

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koma Nord sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861029611

7.3.3) Ulica: Łużycka 2

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-537

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43336,59

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.