Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479213/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2023/BZP 00062678/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu
i Rekreacji w terminie 01.01.2023 – 31.12.2023”- II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6611680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosirtychy.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportui Rekreacji w terminie 01.01.2023 – 31.12.2023”- II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a53bda86-7550-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019009/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479213
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOSIR.DZP.TP.231.04.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 99740 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach (MOSiR) w terminie wykonania zamówienia od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r., polegające na przewozie autokarem zawodników Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego w Tychach (MOSM Tychy) na zawody sportowe w dyscyplinach m.in.: hokej na lodzie, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, tenis stołowy, boks oraz zapasy.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 1: przewóz autokarem zawodników Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego
w Tychach (MOSM Tychy) na zawody sportowe w dyscyplinach m.in.: hokej na lodzie, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, tenis stołowy, boks oraz zapasy itp.
Zadanie nr 1:
W okresie obowiązywania umowy szacunkowa ilość kilometrów (km) wynosi: około
16 520 km pojazdem samochodowym typu: autokar, w tym 5020 km – wyjazdy do 100 km, 11 500 km – wyjazdy powyżej 100 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134990 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi transportowe Grzegorz Kopeć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541875938
7.3.3) Ulica: ul. Słonecznikowa 78
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE GRZEGORZ KOPEĆ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE GRZEGORZ KOPEĆ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boiska - Orlik 2012" przy ul. Borowej w Tychach
- Remont dróg gruntowo-żużlowych na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy
- Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Tychach w 2025 r.
- Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta.
- Utrzymanie parkomatów wraz ze świadczeniem asysty technicznej i utrzymaniem serwera dla aplikacji centralnej
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
- USŁUGA DOWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.