Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00622041/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów dydaktycznych dla przedszkola ,,BAŚNIOWA KRAINA” w Błaszkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE "BAŚNIOWA KRAINA" W BŁASZKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731008441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pomorska 1
1.5.2.) Miejscowość: Błaszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkoleblaszki@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.basniowa-kraina-przedszkole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01da64b7-bb00-4937-a554-6081dc422cb51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów dydaktycznych dla przedszkola ,,BAŚNIOWA KRAINA” w Błaszkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01da64b7-bb00-4937-a554-6081dc422cb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00525853/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów dydaktycznych dla przedszkola ,,BAŚNIOWA KRAINA” w Błaszkach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Przedszkolne marzenia do spełnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSB.261.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina” w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przedszkolne marzenia do spełnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach Części I - Pomoce dydaktyczne do zajęć matematycznych i cyfrowych. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 27161,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina” w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przedszkolne marzenia do spełnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach Części II - Materiały plastyczne do zajęć plastycznych, i specjalistycznych. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 14430,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina” w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przedszkolne marzenia do spełnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach Części III – „Pomoce dydaktyczne do zajęć ekologicznych. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 26477,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina” w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przedszkolne marzenia do spełnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach Części IV – Zakup akcesoriów do prowadzenia zajęć ekologicznych – praktycznych. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 2157,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina” w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przedszkolne marzenia do spełnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach Części V – „Pomoce dydaktyczne do zajęć specjalistycznych – emocjonalnych i logopedycznych. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 6634,57 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina” w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przedszkolne marzenia do spełnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach Części VI – „Pomoce dydaktyczne do zajęć z muzykoterapii i terapii ręki. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 22156,30 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina” w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przedszkolne marzenia do spełnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach Części VII – Wyposażenie placu zabaw. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
4.5.5.) Wartość części: 26235,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina” w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przedszkolne marzenia do spełnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach Części VIII – „Gry plenerowe na plac zabaw. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
4.5.5.) Wartość części: 118783,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina” w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przedszkolne marzenia do spełnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach Części IX – Zakup sprzętu TIK i programów komputerowych. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 124695,14 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina” w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Przedszkolne marzenia do spełnienia” współfinansowanego ze środków Europejskiego funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach Części X – „Wyposażenie przedszkola i sal do zajęć. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 57793,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29114,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36720,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29114,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863
7.3.4) Miejscowość: Zawady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
jakie przetargi wygrała firma
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29144,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15867,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23138,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15867,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863
7.3.4) Miejscowość: Zawady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
jakie przetargi wygrała firma
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15867,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29524,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29524,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29524,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863
7.3.4) Miejscowość: Zawady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
jakie przetargi wygrała firma
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29524,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9938,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9938,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9938,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863
7.3.4) Miejscowość: Zawady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
jakie przetargi wygrała firma
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9938,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w Części V zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Oferta nr 1 złożona przez Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg Zawady 11D, 98-235 Błaszki została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu oraz oferta nr 2 złożona przez Moje Bambino Sp. z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający jest zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22533,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22533,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22533,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863
7.3.4) Miejscowość: Zawady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22533,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29083,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29083,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29083,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863
7.3.4) Miejscowość: Zawady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
jakie przetargi wygrała firma
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29083,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120786,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120786,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120786,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863
7.3.4) Miejscowość: Zawady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
jakie przetargi wygrała firma
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120786,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94029,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126169,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94029,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863
7.3.4) Miejscowość: Zawady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
jakie przetargi wygrała firma
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94029,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67653,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67653,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67653,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Angelika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272265863
7.3.4) Miejscowość: Zawady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
jakie przetargi wygrała firma
Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67653,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI BŁASZKI
więcej: przetargi BŁASZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce" współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- "Rewitalizacja placu zabaw w Parku im. ks. J. Poniatowskiego"
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.