Og³oszenie z dnia 2022-02-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00071071/01 - Wynik z dnia 2022-03-01
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga wsparcia technicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856637301
1.5.8.) Numer faksu: 856637302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³uga wsparcia technicznego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-77e703b6-8fdf-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00062363
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004422/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Us³uga wsparcia technicznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://www.pogotowie.bialystok.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania ofert oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1. Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz Identyfikator postêpowania.
9.Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
10. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za po¶rednictwem tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postepowania tj. EOP.332.5.22.
11.Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@wspr.bialystok.pl .
12. Osoby uprawnione do komunikowania siê z Wykonawcami:
Marzena Dolistowska, adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl
Maciej Cylwik, adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl
13. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 11 adres email z zastrze¿eniem, i¿ oferta, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp. mog± zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± „Formularz do z³o¿enia oferty” dostêpnego na ePUAP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji.
Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.5.22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug doradczych, wsparcie techniczne i merytoryczne w zakresie systemów ³±czno¶ci, systemów informatycznych i systemów powiadamiania zespo³ów ratownictwa medycznego. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie na potrzeby SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50312600-1 - Konserwacja i naprawa sprzêtu technologii informacji
51612000-5 - Us³ugi instalowania urz±dzeñ do przetwarzania informacji
71241000-9 - Studia wykonalno¶ci, us³ugi doradcze, analizy
72100000-6 - Us³ugi doradcze w zakresie sprzêtu komputerowego
72110000-9 - Us³ugi doradcze w zakresie doboru sprzêtu komputerowego
72212180-4 - Us³ugi opracowywania oprogramowania medycznego
72511000-0 - Us³ugi zarz±dzania oprogramowaniem sieciowym
72720000-3 - Us³ugi w zakresie rozleg³ej sieci komputerowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena rycza³towa brutto za ca³y okres opieki serwisowej– 60%
b) Czas reakcji dla zg³oszeñ o priorytecie „krytyczny” – 25%
c) Czas reakcji dla zg³oszeñ o priorytecie „pilny” – 15%
Ad. a)
CENA OFERTOWA (Cof)– waga 60%
liczona wg wzoru:
Cof = ( Cmin/ Cof bad x 100 % ) x 0,60
gdzie:
Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych
odrzuceniu.
Ad. b)
Punktacja dla kryterium czas reakcji dla zg³oszeñ o priorytecie „krytyczny”
Czas reakcji nale¿y podaæ w zaokr±gleniu do pó³ godziny, wymagane - poni¿ej 4 godzin- waga 25 %
Trk:
0,5 h – 25 pkt
1 h – 1,5 h – 20 pkt
2 h – 2,5 h – 10 pkt
3 h – 3,5 h – 5 pkt
Gdzie: Trk – czas reakcji dla zg³oszeñ o priorytecie „krytyczny”
Ad. c)
Punktacja dla kryterium czas reakcji dla zg³oszeñ o priorytecie „pilny”
Czas reakcji nale¿y podaæ w zaokr±gleniu do pó³ godziny, wymagane - poni¿ej 12 godzin- waga 15%
Trp:
Trp < 5h – 15 pkt.
5h ≤ Trp < 9h – 10 pkt.
9h ≤ Trp < 12h – 5 pkt.
Gdzie: Trp – czas reakcji dla zg³oszeñ o priorytecie „pilny”
SUMA = Cof +Trk +Trp
2. 1%=1 pkt
3. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach wskazanych powy¿ej, spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji dla zg³oszeñ o priorytecie „krytyczny”
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji dla zg³oszeñ o priorytecie „pilny"
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni powy¿szy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 50 000,00 z³ (piêædziesi±t tysiêcy z³).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie w sposób nale¿yty co najmniej jedn± us³ugê wsparcia technicznego, systemów ³±czno¶ci, systemów informatycznych o warto¶ci co najmniej 180.000,00 z³ brutto.
c) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
a. minimum 1 osoba skierowana do realizacji niniejszego zamówienia mia³a co najmniej roczne do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug wsparcia technicznego w zakresie aplikacji SWD PRM;
b. minimum 1 osoba skierowana do realizacji niniejszego zamówienia mia³a co najmniej roczne do¶wiadczenie we wdra¿aniu i serwisowaniu urz±dzeñ radiokomunikacyjnych w standardzie DMR.
c. minimum 1 osoba skierowana do realizacji niniejszego zamówienia mia³a co najmniej roczne do¶wiadczenie w serwisowaniu urz±dzeñ komputerowych.
d. minimum 1 osoba skierowana do realizacji niniejszego zamówienia mia³a co najmniej roczne do¶wiadczenie w serwisowaniu urz±dzeñ telefonii przewodowej.
e. minimum 1 osoba skierowana do realizacji niniejszego zamówienia mia³a co najmniej roczne do¶wiadczenie w budowie i serwisowaniu sieci komputerowych, w tym sieci ¶wiat³owodowych oraz rozleg³ych sieci WAN.
Zamawiaj±cy dopuszcza po³±czenie wy¿ej wskazanych zdolno¶ci technicznych i zawodowych przez jedn± lub kilka osób.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5. W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z dat± wszczêcia postêpowania. Za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê publikacji og³oszenia w BZP. Je¿eli w tym dniu ¶redni kurs NBP nie bêdzie opublikowany Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem og³oszenia. Je¿eli w jakimikolwiek dokumencie z³o¿onym przez Wykonawcê wskazane zostan± kwoty wyra¿one w walucie nie znajduj±cej siê aktualnie w obrocie, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tych kwot na z³otówki na podstawie ostatniego ¶redniego miesiêcznego kursu z³otego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (wg tabeli A kursów ¶rednich walut obcych).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub SWZ, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy:
a) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (wype³niony i podpisany Za³±cznik Nr 7 do SWZ).
UWAGA: Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w sposób nale¿yty co najmniej jedn± us³ugê wsparcia technicznego, systemów ³±czno¶ci, systemów informatycznych o warto¶ci co najmniej 180.000,00 z³ brutto.
Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
b) Wykaz osób, przeznaczonych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg za³±cznika nr 6 do SWZ].
c) Informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci co najmniej 50 000,00 z³ (piêædziesi±t tysiêcy z³ 00/100) w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±c przed jej z³o¿eniem.
d) W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z pó¼n. zm.) oraz przepisy rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 z pó¼n. zm).
e) Uwaga: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej elektronicznym lub elektronicznej kopii, po¶wiadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej Umowy w przypadkach gdy:a) nast±pi zmiana przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy; w takim przypadku strony mog± dokonaæ zmiany wynagrodzenia zgodnie z Ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych;
b) wyst±pienie konieczno¶ci zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy; przedmiotowa zmiana jest mo¿liwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spe³niaj±cych na dzieñ sk³adania ofert warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ, przedmiotowa zmiana nie wymaga aneksu do umowy;
2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia Umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Warunkiem dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyra¿ona na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-29
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbêdnymi pracami remontowymi w budynkach Wydzia³u Nauk o Edukacji i Wydzia³u Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Bia³ystok w 2025 - 2028 3 czê¶ci
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
- Dostawa dwóch samochodów specjalnych typu bus z zabudow± biurow± oraz wyposa¿eniem
- Dostawa systemu minip³ytek do zakotwieñ ca³kowitych szczêki i ¿uchwy oraz materia³ów do odbudowy tkanki kostnej
- Budowa schodów zewnêtrznych z platform± dla osób niepe³nosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudow± i zagospodarowaniem terenu na dzia³ce przy ul. Dojlidy Górne.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i dostosowanie do obowi±zuj±cych przepisów pomieszczeñ pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposa¿enia i aparatury medycznej - powtórka
- Pe³nienie funkcji in¿yniera projektu dla zadañ zwi±zanych z inwestycjami w obrêbie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorz±d - Gmina Nowy Dwór Gdañski"
- Modernizacja jazu zlokalizowanego w km 16+835 pot. Bia³y Dunajec w m. Bia³y Dunajec, Poronin, gm,. Bia³y Dunajec Poronin, pow. tatrzañski, woj. ma³opolskie - koncepcja i studium wykonalno¶ci
- Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania wraz z wdro¿eniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Us³uga asysty technicznej w zakresie oprogramowania GIS
wiêcej: Konserwacja i naprawa sprzêtu technologii informacji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.