eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrówek"Zakup i dostawa ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skrzynno, 13

1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-311

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 8415060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsskrzynno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsskrzynno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-365a6bde-9503-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna organu władzy lokalnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-365a6bde-9503-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056698/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Zakup i dostawa ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 267508,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem 168 ton węgla workowanego typu ekogroszek (zwanym dalej ekogroszek) dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie.
2. Dostarczany ekogroszek powinien być wysokiej jakości, bez wad, które pomniejszają wartość lub uczynią przedmiot zamówienia nieprzydatny do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem, zapewniający prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych oraz który winien spełniać poniższe wymagania jakościowe:
1) uziarnienie 5-25 mm;
2) typ: 31.2;
3) klasa 26/05/06;
4) spiekalność RJ max. 10;
5) temp. mięknienia popiołu min. 1150 ˚C;
6) wilgotność max. 15 %;
7) zawartość popiołu max. 10 %;
8) wartość opałowa min. 26 MJ/kg;
9) zawartość siarki max. 0,6 %.
3. Dostawy będą dostosowane do potrzeb Zamawiającego i realizowane sukcesywnie w ilościach i zakresie określonym potrzebami Zamawiającego, każdorazowo na podstawie pisemnych zamówień.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości, o których mowa powyżej w pkt. 1. w stosunku do wielkości całego zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku z powyższym, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu.
5. Zamawiający zastrzega, iż parametry dostarczonego ekogroszku muszą być potwierdzone aktualnym:
1) certyfikatem/świadectwem jakości paliw stałych lub innym dokumentem wystawionym przez uprawniony podmiot akredytowany w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w którym będą zawarte informacje zgodne z art. 6d ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 846 ze zm.) w tym informacje dotyczące między innymi parametrów, o których mowa w pkt 2.2 zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie metod badania jakości paliw stałych;
2) sprawozdaniem z badań ekogroszku sporządzonym przez uprawniony podmiot akredytowany w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Zamawiający nie dopuszcza dostaw ekogroszku wzbogacanego w zakładach przeróbczych, tzn. takiego, który uzyskuje wymagane parametry w wyniku procesów przetwórczych. Dostarczany opał musi być suchy, jednorodny, nie będzie mieszaniną różnych typów i asortymentów, nie będzie zawierał zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu oraz innych domieszek np. substancji niepalnych, iłu, mułu, śmieci i pyłów flotacyjnych.
7. Zamawiający wymaga dostaw ekogroszku w perforowanych workach foliowych po 25 kg każdy, ułożonych jednakowo co do ilości na wszystkich paletach o łącznej masie ekogroszku do 1200 kg na palecie, szczelnie zafoliowanej od góry i z boków.
8. Zamawiający informuje, iż zakupiony od Wykonawcy ekogroszek zostanie zużyty w całości na cele statutowe objęte zwolnieniem od podatku akcyzowego na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1542 ze zm.). Na każde żądanie Wykonawcy Zamawiający wystawi stosowne oświadczenie w zakresie zwolnienia od podatku akcyzowego.
9. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy w tym dotyczących kontroli umowy (pomiar wagowy i próba rozjemcza) oraz warunki dostawy zostały określone w projekcie umowy – stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204160,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257266,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204160,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEATA PAJĄK - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7691478876

7.3.3) Ulica: Biała 49

7.3.4) Miejscowość: Rząśnia

7.3.5) Kod pocztowy: 98-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204160,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.