Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475565/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
- 2024/BZP 00483638/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla szkół w Gminie Będzino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĘDZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Będzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-037
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: (94)31-62-530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bedzino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bedzino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9735171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla szkół w Gminie Będzino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddef0438-339c-4ff3-810b-e22d8bf0edd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041562/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół w Gminie Będzino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027 Europejski Fundusz Społeczny Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności zakup, dostawę i montaż wyposażenia do szkół w Gminie Będzino, tj. m.in.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla szkół w Gminie Będzino”, w trybie podstawowym bez negocjacji. Przedmiotowa inwestycja współfinansowana jest w ramach projektu nr FEPZ.06.09-IP.01-0045/23 pn.: „Gmina z Klasą - wzrost kompetencji kluczowych uczniów szkół podstawowych w Gminie Będzino” ze środków programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 – 2027 Europejski Fundusz Społeczny Plus.W prowadzonym postępowaniu, w rozdziale IV SWZ ( Termin wykonania zamówienia) wskazano, że termin wykonania zamówienia wynosi 180 dni. Z kolei w ogłoszeniu o zamówieniu ( pkt 4.2.10) okres realizacji zamówienia określono do 30.09.2024 r.
Ponadto w rozdz. XIII SWZ ( Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty i sposób oceny ofert) Zamawiający ustanowił termin realizacji zamówienia jako kryterium oceny ofert o wadze 30%, wskazując jednocześnie datę 30 września 2024 r. jako maksymalny termin wykonania zamówienia. Punkty w ramach w/w kryterium przydzielane były według następującego schematu: wykonawca, który zobowiązał się do realizacji zamówienia:
- do dnia 30 września 2024 r. otrzymywał 0 punktów;
- do dnia 27 września 2024 otrzymywał 10 punktów,
- do dnia 24 września 2024 r. otrzymywał 20 punktów,
- do dnia 20 września 2024 r. otrzymywał 30 punktów.
Zgodnie z pkt 4.4 Rozdz.XIII SWZ: „ Podanie przez wykonawcę terminu realizacji dłuższego niż maksymalny określony w pkt 4.1.( tj. dłuższego niż 30 września 2024 r. skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Ponadto w treści w par.§2 ust.2 umowy określono termin wykonania przedmiotu umowy w sposób następujący:
„Termin wykonania przedmiotu umowy: ……………………….. (termin stanowi kryterium oceny ofert)”
W powołanym stanie faktycznym, w treści dokumentacji zamówienia, wystąpiła rozbieżność w wyniku błędu polegającego na wskazaniu dwóch terminów wykonania zamówienia, który to termin stanowi kryterium oceny ofert. Ponadto termin wykonania zamówienia określony w rozdz. IV SWZ oznaczony został w dniach, podczas gdy maksymalny termin wykonania zamówienia jako kryterium oceny ofert ( Rozdz. XII SWZ ) oznaczony został datą. Zgodnie z art. 436 pkt 1) PZP umowa zawiera postanowienia określające w szczególności planowany termin zakończenia usługi, dostawy lub robót budowlanych oraz w razie potrzeby, planowane terminy wykonania poszczególnych części usługi, dostawy lub roboty budowlanej, określone w dniach, tygodniach, miesiącach, lub latach, chyba, że wskazanie daty wykonania umowy jest uzasadnione obiektywną przyczyną. Przedmiotowy błąd stanowi podstawę unieważnienia postępowania w oparciu o przesłankę art.255 pkt 6 PZP, zgodnie z którą Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli ( …) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72314,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768405,55 PLN
INNE PRZETARGI BĘDZINO
- Utworzenie placu zabaw przy żłobku Morska Kraina w Mścicach
- Dostawa wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino"
więcej: przetargi BĘDZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tabletów wraz z akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej (II postępowanie)
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji stanowisk edukacyjnych z robotem przemysłowym wraz z wyposażeniem przeznaczonych do Pracowni Robotyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji drukarek 3D i skanerów 3D przeznaczonych do Pracowni - Centrum Informatyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji tokarek sterowanych numerycznie CNC przeznaczonych do Pracowni Obróbki Mechanicznej, w Swarzędzu.
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.