eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbudyPrzebudowa ulicy Wiśniowy Sad w Bąkowie i ulicy Brzozowej w Lublewie Gdańskim



Ogłoszenie z dnia 2025-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Wiśniowy Sad w Bąkowie i ulicy Brzozowej w Lublewie Gdańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.kolbudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-278f3463-f98c-4a5b-be32-7fe3ee539fe8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Wiśniowy Sad w Bąkowie i ulicy Brzozowej w Lublewie Gdańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-278f3463-f98c-4a5b-be32-7fe3ee539fe8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003524/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Przebudowa ulicy Wiśniowy Sad w Bąkowie i ulicy Brzozowej w Lublewie Gdańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 667420,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest: Przebudowa ulicy Wiśniowy Sad w Bąkowie i ulicy Brzozowej w Lublewie Gdańskim łącznej długości ok. 600 m zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacją techniczną.
Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:
• wyznaczenie granicy pasa drogowego ulic Brzozowej i Wiśniowy Sad
• rozbiórka elementów ulic – płyty Yomb na odcinku dł. ok. 30 m, szer. 4,5 m
• wycinka krzewów
• wykonanie korytowania
• wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego C50/30 grubości 10 cm
• wykonanie podsypki piaskowej grubości 5 cm
• wykonanie podbudowy pod obustronne pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem C 1,5/2 grubości 10 cm szer. 0,5 m
• wykonanie obustronnego pobocza gruntowego z kruszywa łamanego C50/30 na podbudowie szer. ok. 0,5 m i grubości 10 cm z wyprofilowaniem
• dostarczenie i ułożenie płyt YOMB z podwójną siatką zbrojeniową, na szerokość 4,50 m;
• wyspa spowalniająca z płyt YOMB – szt. 2
• budowa zjazdów z kostki betonowej szarej gr. 8 cm
• regulacja wysokościowa infrastruktury podziemnej wraz z obrobieniem rejonu zasuw i studni kostką betonową gr. 8 cm
• zabezpieczenie sieci rurami osłonowymi Φ110 dwudzielnymi
• transport materiałów rozbiórkowych i drewna na odkład na odległość do 10 km
• organizacja ruchu na czas wykonania robót
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach + wersja elektroniczna
Szczegółowe parametry techniczne zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja techniczna stanowiąca podstawę wyceny oferty Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611503,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1404414,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611503,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Cygert Julita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6922059542

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Gowidlino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-341

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 601503,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.