Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058271/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
- 2021/BZP 00058271/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00059461/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-20
- 2023/BZP 00032285/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-14
- 2022/BZP 00203876/01 - Wynik z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062664 z dnia 2021-05-24 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
,,Zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości i Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Smołdzino w okresie 18 miesięcy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smołdzino
1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Smołdzino
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000551763
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 3
1.4.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: +48 59 811 72 15
1.4.8.) Numer faksu: +48 59 811 74 60
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062664
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00058271/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą przedstawione niżej kryteria w następujących wagach:
Cena ofertowa
– 60%
Kryterium 1: Cena C – waga punktowa 60 pkt
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena oferty”=------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 60 pkt. Przyznane punkty zaokrąglone będą do dwóch miejsc po przecinku.
Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość siedziby Zamawiającego od instalacji) – waga kryterium 40%
1) 40 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 45 km od siedziby Zamawiającego t.j. ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino,
2) 30 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 45 km do 60 km od siedziby Zamawiającego t.j. ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino,2)
3)20 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 60 km do 80 km od siedziby Zamawiającego t.j. ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino,
4)0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 80 km od siedziby Zamawiającego t.j. ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino.
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 40 pkt. Przyznane punkty zaokrąglone będą do dwóch miejsc po przecinku.
Przez koszt eksploatacji rozumie się zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość siedziby Zamawiającego od instalacji) rozumie się odległość mierzoną drogami publicznymi od siedziby Zamawiającego tj. Smołdzino, ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino do siedziby – adresu instalacji. Celem ujednolicenia pomiarów Zamawiający wymaga wskazania przez wszystkich Wykonawców odległości instalacji od siedziby zamawiającego przy wykorzystaniu serwisu targeo.pl (opcja trasy najkrótsza, dla samochodów ciężarowych). Powyższe dane Zamawiający będzie weryfikował także przy użyciu portalu targeo.pl. Wymaga się załączenie do oferty wydruku z ww. portalu z naniesionymi adresami obu lokalizacji i wyznaczoną trasą.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzyska najwyższą ilość punktów łącznie we wszystkich kryteriach.
Po zmianie:
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą przedstawione niżej kryteria w następujących wagach:
Cena ofertowa
Kryterium 1: Cena C – waga punktowa 60 pkt
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena oferty”=------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 60 pkt. Przyznane punkty zaokrąglone będą do dwóch miejsc po przecinku.
Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość siedziby Zamawiającego od instalacji) – waga kryterium 40 pkt
1) 40 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 45 km od siedziby Zamawiającego t.j. ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino,
2) 30 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 45 km do 60 km od siedziby Zamawiającego t.j. ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino,2)
3)20 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 60 km do 80 km od siedziby Zamawiającego t.j. ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino,
4)0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 80 km od siedziby Zamawiającego t.j. ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino.
W tym kryterium można maksymalnie uzyskać 40 pkt. Przyznane punkty zaokrąglone będą do dwóch miejsc po przecinku.
Przez koszt eksploatacji rozumie się zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość siedziby Zamawiającego od instalacji) rozumie się odległość mierzoną drogami publicznymi od siedziby Zamawiającego tj. Smołdzino, ul. Kościuszki 3, 76-214 Smołdzino do siedziby – adresu instalacji. Celem ujednolicenia pomiarów Zamawiający wymaga wskazania przez wszystkich Wykonawców odległości instalacji od siedziby zamawiającego przy wykorzystaniu serwisu targeo.pl (opcja trasy najkrótsza, dla samochodów ciężarowych). Powyższe dane Zamawiający będzie weryfikował także przy użyciu portalu targeo.pl. Wymaga się załączenie do oferty wydruku z ww. portalu z naniesionymi adresami obu lokalizacji i wyznaczoną trasą.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzyska najwyższą ilość punktów łącznie we wszystkich kryteriach.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie poniżej wymienionych frakcji odpadów ze wskazaniem szacunkowej ilości odpadów w okresie 18 miesięcy:
1. Papier i tektura o kodzie 150101 w szacunkowej ilości 23,41 Mg,
2. Opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 150102 w szacunkowej ilości 164,37 Mg,
3. Szkło o kodzie 150107 w szacunkowej ilości 103,13 Mg,
4. Zużyte opony o kodzie 160103 w szacunkowej ilości 15,07 Mg,
5. Inne niewymienione o kodzie 170182 w szacunkowej ilości 17,24 Mg,
6. Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 170601 i 170603 w szacunkowej ilości 0,22 Mg,
7. Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 170901, 170902, 170903 o kodzie 170904 o szacunkowej ilości 45,51 Mg,
8. Odpady odzieży i tekstyliów o kodzie 200110 i 200111 w szacunkowej ilości 2,70 Mg,
9. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121, 200123, 200135 o kodzie 200136 w szacunkowej ilości 6,93 Mg,
10. Odpady ulegające biodegradacji w szacunkowej ilości 140,40 Mg,
11. Zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 200301 w szacunkowej ilości 640,52 Mg,
12. Odpady wielkogabarytowe o kodzie 200307 w szacunkowej ilości 76,80 Mg,
13. Leki inne niż wymienione w 20 01 31 o kodzie 200132 w szacunkowej ilości 0,01 Mg,
14. Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie o kodzie 200133 w szacunkowej ilości 0,1 Mg,
15. Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (powstające w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi) o kodzie 200199 w szacunkowej ilości 0,01 Mg.
4. Sposób świadczenia usług
1. W przypadku przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów Wykonawca powinien posiadać status instalacji komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 ze zm.) dla instalacji mechaniczno-biologicznej przetwarzania odpadów (MBP), instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji (kompostowania), składowania odpadów powstałych w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów. Przetwarzanie odpadów zebranych w sposób selektywny w tym odpadów opakowaniowych nie może być realizowane poza instalacjami i urządzeniami (art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), przy czym wspomniane instalacje nie muszą posiadać statusu instalacji regionalnej.
2. Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów (rozumiane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25.04.2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz.U. z 2019 r. poz. 819), określaną dalej jako Karta Przekazania Odpadów, przekazaną fakturą VAT za miesiąc, którego karta dotyczy. Dane z karty muszą być zgodne z kwitami wagowymi, którą każdego miesiąca wykonawca dostarczy Zamawiającemu za miesiąc poprzedni.
3.Jeżeli instalacja komunalna Wykonawcy nie będzie w stanie przyjąć odpadów z terenu gminy Smołdzino, Wykonawca będzie musiał wskazać inną instalację komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do instalacji. W tej sytuacji w przypadku konieczności transportu odpadów do innej instalacji na odległość od Gminy Smołdzino większą niż odległość instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje on różnicę w kosztach transportu odpadów komunalnych na większą odległość. Wykonawca powiadomi podmiot dostarczający odpady , że nie jest w stanie przyjąć odpadów na instalacje komunalną oraz wskaże inną instalację (dni i godziny przyjmowania odpadów komunalnych) najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów.
4. Do obowiązków wykonawcy będzie należało:
4.1. Ważenie odrębnie dla każdej frakcji odebranych odpadów w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przetwarzania odpadów.
4.2. Dokumentowania przez Wykonawcę dostawy odpadów. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przewozu, rodzaj, kod, wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy.
4.3. Przekazanie zamawiającemu wszystkich wymaganych sprawozdań określonych obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów w terminach wskazanych w tychże przepisach.
Po zmianie:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie poniżej wymienionych frakcji odpadów ze wskazaniem szacunkowej ilości odpadów w okresie 18 miesięcy:
1. Papier i tektura o kodzie 150101 w szacunkowej ilości 23,41 Mg,
2. Opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 150102 w szacunkowej ilości 164,37 Mg,
3. Szkło o kodzie 150107 w szacunkowej ilości 103,13 Mg,
4. Zużyte opony o kodzie 160103 w szacunkowej ilości 15,07 Mg,
5. Inne niewymienione o kodzie 170182 w szacunkowej ilości 17,24 Mg,
6. Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 170601 i 170603 w szacunkowej ilości 0,22 Mg,
7. Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 170901, 170902, 170903 o kodzie 170904 o szacunkowej ilości 45,51 Mg,
8. Odpady odzieży i tekstyliów o kodzie 200110 i 200111 w szacunkowej ilości 2,70 Mg,
9. Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121, 200123, 200135 o kodzie 200136 w szacunkowej ilości 6,93 Mg,
10. Odpady ulegające biodegradacji w szacunkowej ilości 140,40 Mg,
11. Zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 200301 w szacunkowej ilości 640,52 Mg,
12. Odpady wielkogabarytowe o kodzie 200307 w szacunkowej ilości 76,80 Mg,
13. Leki inne niż wymienione w 20 01 31 o kodzie 200132 w szacunkowej ilości 0,01 Mg,
14. Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie o kodzie 200133 w szacunkowej ilości 0,1 Mg,
15. Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (powstające w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi) o kodzie 200199 w szacunkowej ilości 0,01 Mg.
4. Sposób świadczenia usług
W przypadku przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów Wykonawca powinien posiadać status instalacji komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888) dla instalacji mechaniczno-biologicznej przetwarzania odpadów (MBP), instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji (kompostowania), składowania odpadów powstałych w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów. Przetwarzanie odpadów zebranych w sposób selektywny w tym odpadów opakowaniowych nie może być realizowane poza instalacjami i urządzeniami (art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779, 784), przy czym wspomniane instalacje nie muszą posiadać statusu instalacji regionalnej.
2. Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone przekazaną fakturą VAT za miesiąc, wystawioną na podstawie zbiorczego potwierdzenia przyjęcia partii odpadów do Instalacji, wraz z wykazaną wagą odpadów.
3.Jeżeli instalacja komunalna Wykonawcy nie będzie w stanie przyjąć odpadów z terenu gminy Smołdzino, Wykonawca będzie musiał wskazać inną instalację komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do instalacji. W tej sytuacji w przypadku konieczności transportu odpadów do innej instalacji na odległość od Gminy Smołdzino większą niż odległość instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje on różnicę w kosztach transportu odpadów komunalnych na większą odległość. Wykonawca powiadomi podmiot dostarczający odpady , że nie jest w stanie przyjąć odpadów na instalacje komunalną oraz wskaże inną instalację (dni i godziny przyjmowania odpadów komunalnych) najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów.
4. Do obowiązków wykonawcy będzie należało:
4.1. Ważenie odrębnie dla każdej frakcji odebranych odpadów w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przetwarzania odpadów.
4.2. Dokumentowania przez Wykonawcę dostawy odpadów. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przewozu, rodzaj, kod, wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy.
4.3. Przekazanie zamawiającemu wszystkich wymaganych sprawozdań określonych obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów w terminach wskazanych w tychże przepisach.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-w tym celu Wykonawca przedstawi:
a) aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające przetwarzanie odpadów albo pozwolenie zintegrowane -obejmujące co najmniej odpady o kodach wskazanych w przedmiocie zamówienia -zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.)
b)dokumenty potwierdzające prawo do korzystania z instalacji komunalnej, o której mowa w art. 38b ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) zwaną dalej instalacją komunalną za którą uznaje się również regionalną instalację przetwarzania odpadów komunalnych w rozumieniu dotychczasowych przepisów.
Po zmianie:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-w tym celu Wykonawca przedstawi:
a) aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów albo pozwolenie na wytwarzanie odpadów uwzględniające przetwarzanie odpadów albo pozwolenie zintegrowane -obejmujące co najmniej odpady o kodach wskazanych w przedmiocie zamówienia -zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4% ceny całkowitej podanej w ofercie.
Po zmianie:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.