Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636592/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004173980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 1a
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkowalska@mops.krasnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopskrasnik.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db1fad8f-1ebe-4af0-853a-5c5b23ce11621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db1fad8f-1ebe-4af0-853a-5c5b23ce1162
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00503688/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowywanie i wydawanie posiłków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636592
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest przygotowywanie i podawanie gorących posiłków w części Fabrycznej Kraśnika, na rzecz osób dorosłych (w tym bezdomnych) oraz dzieci i młodzieży niedożywianych w stołówkach szkolnych, skierowanych na podstawie decyzji administracyjnych wydanych przez Zamawiającego.2. Wykonawca będzie przygotowywał i wydawał posiłki w dni od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt).
3. Gorący posiłek tygodniowo powinien się składać z następujących dań:
1) danie mięsne 3 razy w tygodniu (ziemniaki, kasza, ryż – min. 300 g, mięso - min. 100 g, surówka – min. 100 g),
2) danie jarskie 2 razy w tygodniu (min. 400 g),
3) zupa na wywarze mięsnym 5 razy w tygodniu (min. 400 ml z pieczywem, makaronem lub ryżem),
z zastrzeżeniem, że dania w danym tygodniu nie mogą się powtarzać.
4. Kaloryczność gorącego posiłku nie może być mniejsza niż 600 kcal.
5. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji zamówienia będzie przeprowadzał kontrole przygotowywania i wydawania gorących posiłków, w tym m.in. kontrole składu oraz jakości.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) zapewnienia miejsca realizacji zamówienia w granicach administracyjnych miasta Kraśnik, przy czym miejsce wydawania posiłków będzie się znajdowało w części Fabrycznej Kraśnika,
Miejsce realizacji zamówienia musi spełniać wymogi sanitarne i być dopuszczone przez Państwową Inspekcję Sanitarną do obrotu.
2) wydawania gorących posiłków osobom uprawnionym w godzinach od 12.00 do 14.00,
3) podawania posiłków gorących na własnych naczyniach – nie jednorazowych lub umożliwienia dokonania wyboru przez osobę odbierającą posiłek czy posiłek ma zostać wydany na miejscu czy zostanie odebrany w jednorazowych opakowaniach na wynos (w zależności od tego, czy taka możliwość została zaoferowana przez wykonawcę),
4) zapewnienia pomieszczenia spełniającego warunki do spożycia gorących posiłków jednocześnie dla min. 10 osób,
5) wykonywania przedmiotu zamówienia według zróżnicowanych jadłospisów
i podawania ich do wiadomości publicznej, poprzez codzienne wywieszanie w miejscu wydawania posiłków,
6) utrzymywania w pomieszczeniach, w trakcie stołowania się osób, temperatury co najmniej 18oC i nie wyższej niż 25oC.
7. Szacuje się, że liczba osób uprawnionych do korzystania z posiłków będzie wynosić dziennie średnio 35 osób.
8. W okresie trwania umowy szacuje się 8 820 posiłków.
9. W okresie realizacji zamówienia liczba posiłków może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od liczby wydanych decyzji przyznających posiłki. Zamawiający określa łączną ilość posiłków do przygotowania i wydania w okresie realizacji zamówienia na poziomie minimalnym wynoszącym 5 040 posiłków.
10. Wykonawca odpowiada za zgodność jakości wydanych posiłków z obowiązującymi
w kraju normami Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłek, sposób jego przygotowania
i podania powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich norm higieniczno-
-sanitarnych, oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
11. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
1) wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 poz. 1465 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: czynności związane z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków.
2) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 163333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest przygotowywanie i podawanie gorących posiłków w części Starej Kraśnika, na rzecz osób dorosłych (w tym bezdomnych) oraz dzieci i młodzieży niedożywianych w stołówkach szkolnych, skierowanych na podstawie decyzji administracyjnych wydanych przez Zamawiającego.2. Wykonawca będzie przygotowywał i wydawał posiłki w dni od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt).
3. Gorący posiłek tygodniowo powinien się składać z następujących dań:
1) danie mięsne 3 razy w tygodniu (ziemniaki, kasza, ryż – min. 300 g, mięso - min. 100 g, surówka – min. 100 g),
2) danie jarskie 2 razy w tygodniu (min. 400 g),
3) zupa na wywarze mięsnym 5 razy w tygodniu (min. 400 ml z pieczywem, makaronem lub ryżem),
z zastrzeżeniem, że dania w danym tygodniu nie mogą się powtarzać.
4. Kaloryczność gorącego posiłku nie może być mniejsza niż 600 kcal.
5. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji zamówienia będzie przeprowadzał kontrole przygotowywania i wydawania gorących posiłków, w tym m.in. kontrole składu oraz jakości.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) zapewnienia miejsca realizacji zamówienia w granicach administracyjnych miasta Kraśnik, przy czym miejsce wydawania posiłków będzie się znajdowało w części Starej Kraśnika,
Miejsce realizacji zamówienia musi spełniać wymogi sanitarne i być dopuszczone przez Państwową Inspekcję Sanitarną do obrotu.
2) wydawania gorących posiłków osobom uprawnionym w godzinach od 12.00 do 14.00,
3) podawania posiłków gorących na własnych naczyniach – nie jednorazowych lub umożliwienia dokonania wyboru przez osobę odbierającą posiłek czy posiłek ma zostać wydany na miejscu czy zostanie odebrany w jednorazowych opakowaniach na wynos (w zależności od tego, czy taka możliwość została zaoferowana przez wykonawcę),
4) zapewnienia pomieszczenia spełniającego warunki do spożycia gorących posiłków jednocześnie dla min. 10 osób,
5) wykonywania przedmiotu zamówienia według zróżnicowanych jadłospisów
i podawania ich do wiadomości publicznej, poprzez codzienne wywieszanie w miejscu wydawania posiłków,
6) utrzymywania w pomieszczeniach, w trakcie stołowania się osób, temperatury co najmniej 18oC i nie wyższej niż 25oC.
7. Szacuje się, że liczba osób uprawnionych do korzystania z posiłków będzie wynosić dziennie średnio 35 osób.
8. W okresie trwania umowy szacuje się 8 820 posiłków.
9. W okresie realizacji zamówienia liczba posiłków może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od liczby wydanych decyzji przyznających posiłki. Zamawiający określa łączną ilość posiłków do przygotowania i wydania w okresie realizacji zamówienia na poziomie minimalnym wynoszącym 5 040 posiłków.
10. Wykonawca odpowiada za zgodność jakości wydanych posiłków z obowiązującymi
w kraju normami Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłek, sposób jego przygotowania
i podania powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich norm higieniczno-
-sanitarnych, oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
11. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
1) wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 poz. 1465 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: czynności związane z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków.
2) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 163333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mar-mat wiesz co jesz Agata Pietrzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364386492
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAR-MAT WIESZ CO JESZ AGATA PIETRZYK
jakie przetargi wygrała firma
MAR-MAT WIESZ CO JESZ AGATA PIETRZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163170 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163170 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mar-mat wiesz co jesz Agata Pietrzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364386492
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAR-MAT WIESZ CO JESZ AGATA PIETRZYK
jakie przetargi wygrała firma
MAR-MAT WIESZ CO JESZ AGATA PIETRZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163170 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2735L Stróża-Sulów na terenie gminy Kraśnik
- Budowa drogi gminnej ul. Modrzewiowej w Kraśniku wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II
- Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia pracowni Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku - Wyposażenie elektrotechniczne.
- Zakup mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich dla SP ZOZ w Kraśniku
- zakup artykułów czystościowych dla SP ZOZ w Kraśniku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Świadczenie usług gastronomicznych i hotelarskich w związku z organizacją szkoleń przez Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych w 2025 roku.
- zapewnienie usługi cateringowej (przerwa kawowa i obiad) wraz z wynajmem sali szkoleniowej podczas organizacji 12 dni szkoleniowych na potrzeby projektu pn.: "Podnoszenie kompetencji kadr systemu, ...
- "Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych podczas szkolenia organizowanego dla osób dorosłych w projekcie "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Wytwarzanie i dostawa posiłków dla pacjentów (dzieci w wieku od 1 do 18 lat) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.