Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00016850/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
- 2022/BZP 00036962/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Miejskiej Lubań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 7 Dywizji 14
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 756464499
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boi.um@miastoluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.miastoluban.pl/urzad,m,10439,ogloszenia-o-zamowieniach.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Miejskiej Lubań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bc4cd02-7458-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000565/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Poprawa efektywnosci energetycznej budynków użytecznosci publicznej w Gminie Miejskiej Lubań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016850/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 298509,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II przy ul. Skalniczej w Lubaniu,Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane związane z budową instalacji fotowoltaicznej 17,25 kW, na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Skalniczej w Lubaniu.
Zasadniczy budynek szkoły jest obiektem II kondygnacyjnym z częściowym podpiwniczeniem, przykryty dwuspadowym niewentylowanym stropodachem z korytkowych płyt dachowych z betonową warstwą wyrównawczą i pokryciem papowym. Stropodach posiada ocieplenie. Do budynku szkoły, przylega parterowy, częściowo podpiwniczony budynek sali gimnastycznej z dwuspadowym niewentylowanym stropodachem z korytkowych płyt dachowych z betonową warstwą wyrównawczą i pokryciem papowym. Stropodach posiada ocieplenie. Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej ze stropami żelbetowymi gęstożebrowymi typu DZ-3.
Budynek posiada przyłącze nN. W obiekcie zabudowany jest układ pomiarowy 3 – fazowy z mocą zainstalowaną 23,0 kW oraz rozdzielnia główna RNN.
Na dachu budynku szkoły, zostanie wybudowana instalacja fotowoltaiczna składająca się z 46 baterii słonecznych 375W monokrystalicznych, montowanych na gotowych stelażach zamocowanych do stalowych płyt mocujących. Całość wykonana według bezinwazyjnego sposobu montażu konstrukcji nośnej paneli fotowoltaicznych. Rozdzielnicę główną instalacji fotowoltaicznej oraz inwerter, należy zabudować na pierwszym piętrze budynku. Na ścianie budynku przy głównym wejściu do obiektu, zabudować wyłącznik ppoż. instalacji fotowoltaicznej.
Roboty budowlane do wykonania:
• montaż/demontaż rusztowań zewnętrznych
• budowa instalacji fotowoltaicznej 17,25kW (46 baterie słoneczne 375W monokrystaliczne, montowane na gotowych stelażach posadowionych na dachu budynku oraz inwerter 3 – fazowy 20 kW)
• demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej
• badania instalacji elektrycznej i odgromowej
• uporządkowanie placu budowy
Nachylenie połaci dachu przewidzianej do montażu elementów instalacji wynosi 5°.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 110796,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 przy ul. Kopernika w Lubaniu.Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane związane z budową instalacji fotowoltaicznej 30,00 kW, na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Kopernika w Lubaniu.
Zasadniczy budynek szkoły jest obiektem III kondygnacyjnym z częściowym podpiwniczeniem, przykryty wielospadowym dachem żelbetowym i pokryciem papowym. Dach nie posiada ocieplenia.
Do budynku szkoły, przylega parterowy, niepodpiwniczony budynek sali gimnastycznej przykryty czterospadowym, żelbetowym stropodachem i pokryciem papowym. Stropodach posiada ocieplenie.
Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej ze stropami żelbetowymi gęstożebrowymi typu DZ-3.
Budynek posiada przyłącze nN. W obiekcie zabudowany jest układ pomiarowy 3 – fazowy z mocą zainstalowaną 32,20 kW oraz rozdzielnia główna RNN.
Na dachu budynku szkoły, zostanie wybudowana instalacja fotowoltaiczna składająca się z 80 baterii słonecznych 375W monokrystalicznych, montowanych na gotowych stelażach zamocowanych do stalowych płyt mocujących. Całość wykonana według bezinwazyjnego sposobu montażu konstrukcji nośnej paneli fotowoltaicznych. Rozdzielnicę główną instalacji fotowoltaicznej oraz inwerter, należy zabudować na drugim piętrze budynku. Na ścianie budynku przy wejściu do obiektu, zabudować wyłącznik ppoż. instalacji fotowoltaicznej.
Roboty budowlane do wykonania:
• montaż/demontaż rusztowań zewnętrznych
• naprawa papowego pokrycia dachu
• naprawa obróbek blacharskich dachu
• budowa instalacji fotowoltaicznej 30,0kW (80 baterie słoneczne 375W monokrystaliczne, montowane na gotowych stelażach posadowionych na dachu budynku oraz inwerter 3 – fazowy 30 kW)
• demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej
• badania instalacji elektrycznej i odgromowej
• uporządkowanie placu budowy
Nachylenie połaci dachu przewidzianej do montażu elementów instalacji wynosi 5°.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 187712,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natronic Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131587492
7.3.3) Ulica: Pogodna 46
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługa montażu paneli fotowoltaicznych - Elektrokuba, 59-800 Lubań,
Instalacja konstrukcji paneli fotowoltaicznych - Handel i Usługi Bogusław Kosior, 59-800 Luban
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natronic Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131587492
7.3.3) Ulica: Pogodna 46
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługa montażu paneli fotowoltaicznych - Elektrokuba, 59-800 Lubań,
Instalacja konstrukcji paneli fotowoltaicznych - Handel i Usługi Bogusław Kosior, 59-800 Luban
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Lubań
- IZP.272.6.2025 Usługi porządkowe - sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
- Modernizacja szkolnych obiektów sportowych. Formuła zaprojektuj i wybuduj.
- Odbudowa mostu na ul. Ludowej w Lubaniu
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Remont budynku nr 34 w kompleksie przy ul. Nieświeskiej 56 w Warszawie
- Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku transportu i łączności wraz z jego przebudową i rozbudową z przeznaczeniem na Żłobek Gminny "Adelinek" w Adelinie
- "Przebudowa wnętrz parteru budynku Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.