Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039708/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej architektury na terenach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej architektury na terenach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7672a503-8026-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019581/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wykonanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej architektury na terenach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039708/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.4.2022.ZP5
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej architektury na terenach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) nawożenie roślin,
2) pielęgnację skupin krzewów, krzewinek, bylin i traw ozdobnych, żywopłotów i różanek,
3) wymianę uszkodzonych palików i wiązadeł,
4) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów ozdobnych stanowiących rekompensatę przyrodniczą za usuwanie drzew w ramach decyzji Marszałka Województwa Pomorskiego,
5) wykonanie nasadzeń związanych z upamiętnieniem wydarzeń historycznych, zasłużonych osobistości z uroczystościami państwowymi, samorządowymi, itp.,
6) wykonanie nasadzeń ozdobnych roślin rabatowych na kwietnikach miejskich,
7) wykonanie nowych trawników lub renowację istniejących, zniszczonych trawników i koszenie trawników,
8) wykonanie oprysków chemicznych przeciwko chorobom i szkodnikom zgodnie z wytycznymi Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej,
9) formowanie koron nowo posadzonych, młodych drzew,
10) podlewanie roślin,
11) przesadzanie drzew i krzewów oraz usuwanie krzewów,
12) zabezpieczanie roślin przed silnymi mrozami,
13) otrząsanie krzewów i drzew iglastych oraz żywopłotów z pokrywy śnieżnej,
14) prace ogrodnicze konieczne do wykonania ze względu na stan biologiczny roślin lub zagrożenie zdrowia mieszkańców,
15) prace związane z zagospodarowaniem i urządzaniem terenów zieleni w elementy małej architektury,
16) inne prace związane z pielęgnacją roślin, zagospodarowaniem i wyposażeniem terenów zieleni, konserwacją elementów małej architektury na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zależności od potrzeb.
3. Realizacja przedmiotowego zamówienia będzie odbywała się na podstawie zleceń udzielanych przez Zamawiającego, na prace objęte zamówieniem, w miarę występujących w tym zakresie potrzeb, stanu zdrowotnego zieleni na terenach objętych zamówieniem. Zamawiający będzie każdorazowo określał szczegółowy zakres rzeczowy zlecanych prac.
4. Wykonawca będzie wykonywał usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami branżowymi, sztuką ogrodniczą i przy właściwym oznakowaniu i zabezpieczeniu prac na własny koszt i we własnym zakresie.
5. Organizacja prac podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. Usługę należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na:
1) posadzone drzewa i krzewy ozdobne stanowiące rekompensatę przyrodniczą za usuwanie drzew w ramach decyzji Marszałka Województwa Pomorskiego na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia odbioru wykonanych prac. Dla właściwego utrzymania nasadzeń drzew i krzewów zapewniającego odbiór materiału po zakończeniu okresu gwarancji, Zamawiający zaleca wykonanie następujących prac w ramach okresu udzielonej gwarancji:
a) podlewanie – 10x w sezonie wegetacyjnym,
b) nawożenie – 1x wiosną nawozem o spowolnionym uwalnianiu składników pokarmowych typu np. Osmocote,
c) wykonanie mis wokół drzew lub krzewów – 1x w roku oraz ich odchwaszczanie - 6x w sezonie wegetacyjnym,
d) usuwanie odrostów korzeniowych tzw. „dzikich” pędów – 2x w sezonie wegetacyjnym,
e) wymiana uschniętych i uszkodzonych sadzonek – 1x w ciągu roku,
f) cięcia formujące i pielęgnacyjne (przycięcie złamanych, chorych lub krzyżujących się gałęzi) – 1x w ciągu roku,
2) urządzenia małej architektury, która będzie odpowiadać okresowi gwarancji udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie od dnia odbioru prac związanych z ustawieniem i/lub zamontowaniem urządzeń małej architektury.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady na wykonane prace objęte przedmiotem zamówienia, na okres 12 miesięcy licząc od dnia odbioru obejmującego realizację prac zgodnych z poszczególnym zleceniem.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie wykonywał prace z jednej dziedziny, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. W związku z czym stwierdzono, że nie zachodzi potrzeba podziału zamówienia na części.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
12. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414400,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414400,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414400,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ogrody Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar 2 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392658826
7.3.4) Miejscowość: Bierkowo 155
7.3.5) Kod pocztowy: 76-206
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414400,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa nożyków do sterylnego łącznia drenów do zgrzewarek TSCD II będące na wyposażeniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy do RCKiK w Słupsku.
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- PODN.ZP.321.8.2025 Przeprowadzenie szkolenia "Dyfuzja innowacji. Myślenie krytyczne"
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- "Odwodnienie ulic - modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie w roku 2025"
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Usługa sukcesywnych wymian taśm w przenośnikach taśmowych wraz z dostawą asortymentu do ZUOK "Orli Staw"
- Przeglądy i naprawy drzwi automatycznych
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.