Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00458996/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anny Dobrskiej 1
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/szpitalmlawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-960824aa-7245-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109623/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ ZP 128/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 728189,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10433,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16244,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13569,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4919,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8889,45 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11531,52 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12800,22 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20077,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17846,40 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 37393,36 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8820,24 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 30636,32 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 88797,28 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 49443,68 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SPZOZ w Mławie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się złączniku nr 2 do SWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
Nr pakietu/Nazwa pakietu
5A Dreny
17A Protezy naczyniowe (umowa w formie komisu)
24A Maski chirurgiczne i inne akcesoria
34A Narzędzia do bronchoskopii
43A Smoczki, zestaw do gastrostomii oraz zestawy Flocare
45A Produkty do mycia, prześcieradło ochronne
46A Etykiety oraz wskaźnik biologiczny
50A Gwóźdź piętowy (umowa w formie komisu)
52A Endoproteza przynasadowa stawu biodrowego
53A Narzędzia do endoskopii I
62A Zestaw do przezskórnej tracheostomii
85A Akcesoria do podciśnieniowej terapii leczenia ran
89A Jednorazowe sterylne zestawy do systemu medrad Stellant CT
93A System reduktorów stożka do operacji rewizyjnych stawu biodrowego
94A Asortyment do operacji barku i kolana (umowa w formie komisu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 396786,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balton Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 536-00-15-638
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19711,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19711,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19711,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W. L. Gore & Associates, Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9511831528
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"W.L.GORE & ASSOCIATES POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"W.L.GORE & ASSOCIATES POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19711,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31205,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31205,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31205,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462538085
7.3.4) Miejscowość: TYCHY
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31205,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5184,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5184,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-MED Paweł Jabłonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1180743618
7.3.4) Miejscowość: Czosnów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5184,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mławie informuje, że unieważnia postępowanie przetargowe w zakresie pakietów nr: 43A, 52A, 93A na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy „Prawo Zamówień Publicznych” (nie złożono żadnej oferty)
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12398,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24282,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12398,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312665250
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12398,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14557,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14557,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14557,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 113-001-75-31
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14557,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18954,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18954,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18954,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH ORTHO UPROSZCZONA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:779 21 67 899
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
jakie przetargi wygrała firma
"AMED" Biuro Techniczno-Handlowe Andrzej Abramczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18954,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mławie informuje, że unieważnia postępowanie przetargowe w zakresie pakietów nr: 43A, 52A, 93A na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy „Prawo Zamówień Publicznych” (nie złożono żadnej oferty)
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35312,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35312,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35312,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLYMPUS Polska Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522-16-51-738
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FH ORTHO UPROSZCZONA S.A. ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
FH ORTHO UPROSZCZONA S.A. ODDZIAŁ W POLSCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35312,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10886,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10886,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10886,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „HAMMERMED Medical Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” Spółka komandytowo-akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 728-280-08-37
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10886,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34177,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34177,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34177,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith & Nephew Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 526-28-25-537
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34177,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 634-012-54-42
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAMMERMED MEDICAL POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
HAMMERMED MEDICAL POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mławie informuje, że unieważnia postępowanie przetargowe w zakresie pakietów nr: 43A, 52A, 93A na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy „Prawo Zamówień Publicznych” (nie złożono żadnej oferty)
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453613,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453613,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453613,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6692255563
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453613,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Zabezpieczenie przed wysychaniem skarpy przy ul. Mariackiej oraz przystosowanie do zmian klimatycznych terenu przy ul. Leszczyńskiego
- Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przyszkolnej przy Zespole Szkół Nr 4 w Mławie
- Odprowadzenie wody opadowej z terenów wokół ul. Obrońców Mławy
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- dostawy wyrobów medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.