Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232824/01 - Wynik z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 130804W w km 0+578-1+526 w Zwoli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastków Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Miastków Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 751 12 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowkoscielny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Nr 130804W w km 0+578-1+526 w Zwoli
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-520c6cfb-ba9a-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008347/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej Nr 130804W w km 0+578-1+526 w Zwoli
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1261)określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Zgodnie z zapisami SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Miastków Kościelny; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy w Miastkowie Kościelnym z siedzibą przy ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Miastków Kościelny prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Inspektor ochrony danych wyznaczony przez Wójta Gminy Miastków Kościelny inspektor@cbi24.pl.
Zgodnie z zapisami SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1142694,60 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa drogi gminnej Nr 130804W w km 0+578-1+526 w Zwoli
Zakres prac obejmuje wykonanie:
1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
1.1 ROBOTY POMIAROWE
1. Wyznaczenie trasy drogi i punktów wysokościowych w terenie równinnym + czasowa organizacja ruchu + inwentaryzacja powykonawcza - 0.95 km
1.2 ROBOTY ROZBIÓRKOWE
2. Rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 15 cm. Materiał z rozbiórki do utylizacji przez Wykonawcę. RAZEM 123.48m2
3. Rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 60 cm. Materiał z rozbiórki do utylizacji przez Wykonawcę. RAZEM 9.50m
4. Rozebranie przepustów rurowych – rury PEHD o śr. 40 cm. RAZEM 23.00m
1.3 WYCINKA DRZEW I KARCZOWANIE DRZEW
5. KNR 2-01 0109-05 Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia, z wywozem i utylizacją. RAZEM 0.15ha
6. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałązki, korzenie, kora i wrzos). RAZEM 1500.00m2
1.4 ROBOTY ZIEMNE
7. Mechaniczne zdjęcie humusu grub. Warstwy 15 cm. RAZEM 4740.00m2
8. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.06 m3 w gr.kat III-IV z transp. urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. Materiał z rozbiórki do utylizacji przez Wykonawcę. RAZEM 711.00m3
1.5 PRZEPUSTY W KORONIE DROGI – ODBUDOWA
9. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.06 m3 w gr.kat III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. Materiał z rozbiórki do utylizacji przez Wykonawcę. RAZEM 15.17m3
10. Podbudowy betonowe gr.20 cm pielęgnowane piaskiem i wodą. RAZEM 7.60m2
11. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 60 cm RAZEM 9.50m
12 Przepusty rurowe pod koroną drogi- ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm.
RAZEM 2.00szt
13 Zasypanie rur przepustów z zagęszcz. mechanicznym (gr. warstwy w stanie luźnym 30 cm) – kat.gr. I-II. RAZEM 13.65m3
14. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60m3 z gr. kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1km sam. samowyładowcze Materiał z rozbiórki do utylizacji przez Wykonawcę. RAZEM: 32,06m3
15. Podbudowy betonowe gr. 20cm pielęgnowane piaskiem i wodą. RAZEM: 13,80m2
16. Rury HDPE spiralne karbowane o śr. 400mm na ławie z pospółki gr. 20cm. RAZEM: 23,00m
17. Przepusty rurowe pod koroną drogi – ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm. RAZEM: 4 szt.
18. Zasypanie rur przepustów z zagęszczeniem (gr. warstwy w stanie luźnym 30 cm) – kat. gr. I-II RAZEM: 29,30m3
1.6 POSZERZENIE JEZDNI:
19. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem. RAZEM: 123,48m2
20. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km sam. samowyład. Materiał z rozbiórki do utylizacji przez Wykonawcę. RAZEM: 37,04m3
21. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na nawierzchni w gruncie kat. I-IV. RAZEM: 531,48m2
22. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy. RAZEM: 4974,40m2
23. Wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem klasy CBGM CO,4/0, 5 grub. 20 cm. RAZEM: 123,48m2
24. Koryta głębokości 20cm, wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników. RAZEM: 408,00m2
25. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km sam. samowyład. Materiał z rozbiórki do utylizacji przez Wykonawcę. RAZEM: 81,60m3
26. Wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem klasy CBGM CO,4/0, 5 grub. 20 cm. RAZEM: 408,00m2
27. Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm. RAZEM: 161,47m3
28. Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20cm. RAZEM: 5134,68m2
29. Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm (dowiązanie nawierzchni bit. do istniejącej nawierzchni). RAZEM: 19,50m2
1.7 FREZOWANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ:
30. Roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1km. RAZEM: 12,00m2
2.NAWIERZCHNIA BITUMICZNA:
31. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej zużycie emulsji 0,8 kg/m2. RAZEM: 4961,88m2
32. Nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca ) AC 16W KR-1-2. RAZEM: 4866,68m2
33. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej / bitumicznej. zużycie emulsji 0,5kg/m2. RAZEM: 4866,68m2
34. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm
( warstwa ścieralna). RAZEM: 4771,48m2
3.UMOCNIENIE ROBOCZY GRUNTOWYCH:
35. Umocnienie poboczy gruntem z dokopu pospółką – grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. Grubość docelowa 15cm. RAZEM: 1422,00m2
36. Wzmocnienie poboczy – miesz. kruszywa łamanego 0-31,5mm, grub. 15cm. RAZEM: 1422,00m2
4. ODWODNIENIE:
4.1 REGULACJA I UMOCNIENIE ROWÓW:
37. Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu śr. 30 cm (0-60cm). RAZEM: 1896,00m
38. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km sam. samowyład. Materiał z rozbiórki do utylizacji przez Wykonawcę. RAZEM: 322,32m3
5. STAŁA ORGANIZACJA RUCHU:
5.1 OZNAKOWANIE PIONOWE:
39. Słupki znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50mm. RAZEM: 6,00 szt.
40. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3m2. RAZEM: 11,00szt.
Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar (Załącznik Nr 10), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 12), dokumentacja technologiczno-kosztorysowa robót (Załącznik Nr 11).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
2) Kryteriami oceny ofert są cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z zapisami SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na roboty budowlane i użyte do nich materiały
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, które mogą dotyczyć;a) zdolności do występowania w obrocie prawnym;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Ad.1 a) Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
Ad.1 b) Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
Ad.1 c) Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
Ad.1 d) Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie dróg publicznych o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda.
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywały czynności wyznaczone przez zamawiającego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, Zamawiający wymaga zatrudnienia:
a) kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w zakresie do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia cywilnoprawnego.
Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonania zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w pkt Ad. 1) pkt. d ppkt. 1)musi być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
- warunek określony w pkt Ad. 2) pkt. d ppkt. 2) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, że spełnia warunek albo wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobą.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie.
Zgodnie z zapisami SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz dowodów potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
2) Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnymi oświadczeniami, o których mowa w ust. 2 lit. a) i b), oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4) Oświadczenie Wykonawców - wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z art. 117 ust. 4 ustawy PZP – załącznik Nr 9 do SWZ.
Zgodnie z zapisami SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
Ponadto:
3) Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Części 9 pkt 2) lit a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Zgodnie z zapisami SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oferta wykonawcy – załącznik nr 1 do SWZ. Nie wymaga się załączenia do oferty wypełnionego kosztorysu ofertowego. Kosztorys zostanie przedłożony przez wybranego Wykonawcę w ramach wezwania do uzupełnienia oferty.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia i utrzymywania nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych);1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
2. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie je w sposób nieprawidłowy,
lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływy terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacać na przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: 27 9210 0008 0056 4834 2000 0030.
Na przelewie należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu znak sprawy: I.271.1.2024 Przebudowa drogi gminnej Nr 130804W w km 0+578-1+526 w Zwoli.
3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 09.02.2024r. do godz. 13:00.
Zgodnie z zapisami SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają;1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ;
a) ust. 1 pkt 2) lit. a) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
b) ust. 1 pkt. 2) lit b) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
c) ust. 2 pkt 1) w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Zgodnie z zapisami SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień umowy:1. Zmiany wymaganego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy:
1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
a) Klęski żywiołowe;
b) Skrajnie niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów;
2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) Wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego nie wynikające z winy Wykonawcy;
b) Przestojów lub opóźnień zawinionych przez Zamawiającego.
3) W przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowyrozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
a) O charakterze niezależnym od Stron,
b) Którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,
c) Którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d) Której nie można przypisać drugiej Stronie.
4) Zmiany będące następstwem innych okoliczności:
a) Wstrzymanie robót przez Inspektora Nadzoru z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2. Inne zmiany:
1) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje Umowę – wskazanych w Ofercie Wykonawcy (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ;
2) wystąpienia konieczności zmian osób przy pomocy których Wykonawca realizuje Umowę, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.
3) zmiany związane ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy.
4) zmiana Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, którego ma zastąpić nowy Wykonawca: w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
Zgodnie z zapisami SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-09 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-09 13:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje, że Zadanie jest realizowane przy udziale Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w ramach dofinansowania zadań Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2024.Zgodnie z wnioskiem na „Przebudowę drogi gminnej Nr 130804W w km 0+578-1+526 w Zwoli” przewidywany czas realizacji zadania to 05.2024-08.2024.
Zamawiający informuje, że zadanie znajduje się na liście podstawowej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie na dofinansowanie zadania, na dzień ogłoszenia postępowania Gmina Miastków Kościelny nie ma podpisanej umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.