Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00615533/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00629095/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-03
- 2024/BZP 00640953/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
- 2024/BZP 00648084/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych w formie sąsiedzkich usług opiekuńczych” – powt. 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290680760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka
1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops-lopuszno
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-lopuszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1123d7a4-f630-4341-9e8f-f3ecf65303301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług opiekuńczych w formie sąsiedzkich usług opiekuńczych” – powt. 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1123d7a4-f630-4341-9e8f-f3ecf6530330
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów”, realizowanego w ramach Priorytetu 9 Usługi społeczne i zdrowotne, Działania 9.4 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.LSWS.260.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – senior 1 zamieszkały w miejscowości Orczów4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 39375,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – senior 2 zamieszkały w miejscowości Nowek4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 39375,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – senior 3 zamieszkały w miejscowości Jasień4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 39375,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – senior 4 zamieszkały w miejscowości Łopuszno4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 39375,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5– senior 5 zamieszkały w miejscowości Eustachów4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 39375,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – senior 6 zamieszkały w miejscowości Gnieździska4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 39375,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – senior 7 zamieszkały w miejscowości Antonielów4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 38558,03 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – senior 8 zamieszkały w miejscowości Ewelinów4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 38558,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39375,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9591343617
7.3.3) Ulica: Orczów
7.3.4) Miejscowość: Łopuszno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-070
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39375,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39375,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andżelika Twardowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581095292
7.3.3) Ulica: Czałczyn
7.3.4) Miejscowość: Łopuszno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-070
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39375,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39375,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andżelika Twardowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581095292
7.3.3) Ulica: Czałczyn
7.3.4) Miejscowość: Łopuszno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-070
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39375,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z uchyleniem się od podpisania umowy na część 4 i 5 przez Wykonawcę: Izabela Jakubowska, 26-070 Łopuszno, wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca uchylił się od zawarcia umowy, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 7 ustawy postępowanie unieważniono.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z uchyleniem się od podpisania umowy na część 4 i 5 przez Wykonawcę: Izabela Jakubowska, 26-070 Łopuszno, wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca uchylił się od zawarcia umowy, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 7 ustawy postępowanie unieważniono.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39375,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Skrzypiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9591843337
7.3.3) Ulica: Gnieździska
7.3.4) Miejscowość: Łopuszno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-070
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39375,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Skowron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6351372888
7.3.3) Ulica: Wielebnów
7.3.4) Miejscowość: Łopuszno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-070
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-14Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Skowron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6351372888
7.3.3) Ulica: Wielebnów
7.3.4) Miejscowość: Łopuszno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-070
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Opieka nad świetlicami gminnymi na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki
- "Świadczenie usług opiekuńczych w ośrodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. Św. Wincentego 1 w Świeciu"
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- ŚWIADCZENIE USŁUG POMOCY SĄSIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026 - II POSTĘPOWANIE
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.