Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016476/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062953 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa SUW w Rzeczycy oraz budowa punktów pomiaru przepływu i ciśnienia na sieci (15 punktów) z rozbudową systemu wizualizacji sieci wodociągowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (83) 371 24 96
1.5.8.) Numer faksu: (83) 371 48 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa SUW w Rzeczycy oraz budowa punktów pomiaru przepływu i ciśnienia na sieci (15 punktów) z rozbudową systemu wizualizacji sieci wodociągowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-054d2283-80e1-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003265/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie punktów pomiarowych sieci wodociągowej ramach projektu "Monitoring sieci wodociagowej oraz podniesienie jakości infrastruktury wodnej w Gminie Międzyrzec Podlaski"
1.1.2 Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Rzeczycy w ramach projektu "Monitoring sieci wodociągowej oraz podniesienie jakości infrastruktury wodnej w Gminie Międzyrzec Podlaski"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Monitoring sieci wodociągowej oraz podniesienie jakości infrastruktury wodnej w Gminie Międzyrzec Podlaski”w ramach Osi Priorytetowej 6 Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów, Działanie 6.4 Gospodarka wodno-ściekowa - współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016476/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.10.2021.EJ/AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1723871,08 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace budowlane dotyczące przebudowy SUW obejmują swym zakresem:− budowę dwóch fundamentów pod dwa zbiorniki magazynowania wody czystej o pojemności 200m3 każdy.
− budowę dwóch zbiorników retencyjno-wyrównawczych, stalowych, pionowych, jednokomorowych o pojemności V=200m3 i średnicy nominalnej dn. 7000mm, które służą do magazynowania wody pitnej oraz posiadają aktualny atest higieniczny do wody pitnej.
− rozbudowę ogrodzenia (montaż nowego ogrodzenia wraz furtką i bramą z gotowych elementów wraz z prefabrykowanym lub wylewanych monolitycznie cokołem)
− wykonanie utwardzenia terenu (opaska dookoła projektowanych zbiorników i dodatkowe utwardzenie terenu) o powierzchni ok 350,0m2
− wykonanie międzyobiektowych zewnętrznych instalacji wod-kan, w tym: instalacji kanalizacyjnej t.j. przelew i spust wody ze zbiornika, instalacji wodociągowej t.j. rurociągi wody uzdatnionej do i ze zbiorników wody czystej, hydranty technologiczne nadziemne DN 80,
− rozbudowę zestawu hydroforowego do wydajności 180m3/h, polegająca na dołączenie dwóch pomp z przetwornicami częstotliwości oraz dostosowanie kolektora ssawnego i tłocznego, urządzeń zabezpieczających wraz z armaturą do nowych parametrów hydraulicznych. W zakres prac wchodzi wymiana istniejącej szafy sterowniczej zestawu hydroforowego.
− remont studni obejmujący wymianę obudowy studni głębinowej z automatycznym ogrzewaniem wraz z orurowaniem ze stali kwasoodpornej (zakres prac obejmuje m m.in: likwidację nasypów przy studniach oraz istniejących obudów, kontrolę studni, czyszczenie, płukanie, kamerowanie i dezynfekcje),
− montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej na potrzeby SUW o mocy min 20,7kWP za pomocą typowych konstrukcji wsporczych posadowionych na fundamentach. Monitoring pracy mikroinstalacji oparty na rejestratorze danych wbudowanym w inwerter, należy połączyć z rozbudowywanym systemem monitoringu pracy SUW Do systemu przekazywane będą informacje o stanie pracy urządzeń, ilości wyprodukowanej energii (bieżące, dobowe, miesięczne i roczne) oraz przypadkach awarii.
− montaż instalacji elektryczno-technologicznych pomiędzy poszczególnymi obiektami,
− rozbudowę istniejącego oświetlenia zewnętrznego, wykonanie rozbudowy istniejącego systemu telemetrii wykonanego w środowisku SCADA, który eksploatuje Zamawiający i w którym wizualizowane są inne obiekty wodociągowe. Zgodnie z definicją rozbudowy, po zakończeniu zadania wszystkie istniejące i nowobudowane obiekty powinny być widoczne w jednym systemie. Zdalny dostęp powinien być realizowany za pomocą sieci VPN z ograniczeniem połączenia dla określonych adresów IP lub ich zakresów.
− rozbudowę szafy sterującej, polegająca na:
o instalacji urządzeń zabezpieczających nowobudowane urządzenia przed skutkami zwarć i przeciążeń,
o instalację urządzeń sterujących nowobudowane urządzenia.
o przebudowa istniejącego monitoringu pracy SUW o nowe obiekty. Wykonawca przekaże zamawiającemu licencję na wykonane oprogramowanie wizualizacyjne typu SCADA, w tym: źródła oprogramowania i aplikacji SCADA wraz z prawami autorskimi.
− rozdzielnicę elektryczną ZK-3a z wył. p. pożarowym,
− wykonanie instalacji monitoringu CCTV dla obiektów SUW oraz terenów zewnętrznych. oparty na urządzeniach: min. 9 kamer rejestrujących, szafa z rejestratorem wyposażonym w oprogramowanie pozwalające na zapis i podgląd poprzez stronę internetową zarejestrowanego obrazu wraz z archiwizacją nagrań, monitor min 32” o rozdzielczości min. 1080p (full HD) i częstotliwości odświeżania min. 100Hz zlokalizowane w miejscu wskazanym przez Inwestora.
Zakres robót do wykonania, a dokładnie dobór rozwiązań powinien uwzględniać specyfikę funkcjonowania oraz warunki użytkowania obiektu
(z uwzględnieniem infrastruktury towarzyszącej). Zabezpieczenie antykorozyjne elementów narażonych na działanie czynników szkodliwych musi wykazywać trwałość nie krótszą niż zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi.
Poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej należy rozumieć wykonacie robót montażowych zgodnie z projektem budowlanym oraz przygotowanie zgłoszenia instalacji wraz załącznikami do właściwego zakładu energetycznego w celu zawarcia umowy na dystrybucję i sprzedaż energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1129325,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące budowy 15 punktów pomiaru przepływu i ciśnienia, obejmujące swym zakresem wykonanie następujących elementów :− montaż przepływomierzy DN100 – 1 sztuka, DN150 – 12 sztuk, DN200 – 2 sztuki, w tym 13 szt. w wersji do zabudowy w studni (12 w studniach nowoprojektowanych, 1 w studni istniejącej)oraz 2 szt. w wersji do zabudowy doziemnej),
− montaż przetworników ciśnienia,
− montaż kształtek połączeniowych na istniejącej sieci wodociągowej -
− montaż zasuw odcinających,
− wykonanie betonowych studni DN1200 z włazem żeliwnym min. Φ600 i stopniami złazowymi – 12 szt.
− montaż słupków telemetrycznych z obudową wyposażonych w moduł transmisji danych GSM/GPRS,
− zakup, dostawa i montaż przez Wykonawcę kart telemetrycznych zabezpieczonych w prywatnym APN zapewniający transmisję danych do serwera i chmury. Opłaty związane z transferem danych uiszczał będzie Zamawiający zgodnie z umową telemetryczną,
− wykonanie monitoringu parametrów sieci poprzez aplikację wizualizacyjną dostępną na stanowisku operatorskim przy zachowaniu dostępu do serwera WWW z dowolnego miejsca w kraju z indywidualnym loginem i hasłem, Zdalny dostęp powinien być realizowany za pomocą sieci VPN z ograniczeniem połączenia dla określonych adresów IP lub ich zakresów. Dane będą serwowane i archiwizowane w bezpiecznej chmurze Wykonawcy systemu oraz na stanowisku operatorskim.
− wykonanie stanowiska operatorskiego zgodnie ze specyfikacją– 1 kpl. wykonanie rozbudowy istniejącego systemu telemetrii wykonanego
w środowisku SCADA, który eksploatuje Zamawiający i w którym wizualizowane są inne obiekty wodociągowe. Zgodnie z definicją rozbudowy, po zakończeniu zadania wszystkie istniejące i nowobudowane obiekty powinny być widoczne
w jednym systemie. Wykonawca przekaże zamawiającemu licencję na oprogramowanie wizualizacyjne typu SCADA, w tym: źródła oprogramowania i aplikacji SCADA oraz sterowniki obiektowe wraz z prawami autorskimi.
− Wykonanie 5 instalacji PV (na słupie) zasilających punkty pomiarowe
Szczegółowe parametry stanowiska operatorskiego:
− pełne stanowisko fizycznego serwera danych typu tower z dodatkowym zasilaniem gwarantowanym przez UPS,
− praca na środowisku 64bit,
− monitor min 22” o minimalnej rozdzielczości 1080p,
− telewizor min 55” o minimalnej rozdzielczości 4K i częstotliwości odświeżania 100 Hz,
− osprzęt i okablowanie,
− drukarka laserowa wyposażona w funkcję skanera oraz drukującą w kolorze na papierze o standardowych formatach m.in. A4 i A3,
− licencja runtime dla aplikacji do 5000 zmiennych,
− serwer licencyjny lub inne równoważne rozwiązanie do weryfikowania poprawności i legalności licencji systemu SCADA,
− zabezpieczona komunikacja HTTPS dla obiektu Web,
− driver dla wysyłania/odbioru SMS-ów, Modbus master i slave, SMTP, OPC,
− pełny klient sieciowy WEB min szt. 3,
− tworzenie bazy danych,
− ekrany główne z odświeżeniem mx 2s,
− dodatkowe ekrany funkcyjne nie mniej niż 30,
− rozwiniecie poszczególnych elementów z poziomu ekranu głównego,
− menu obsługi dodatkowych funkcji ( czas pracy urządzeń, ilość cykli załączeń, stan filtrów),
− wykresy trendów w czasie rzeczywistym i historyczne min 5 lat,
− możliwość wydruku trendów wraz z opisem,
− możliwość modyfikacji wyświetlania wykresów trendów co do parametrów i ilości obiektów,
− generowanie raportów obiektowych i bilansowych wg zaleceń min 10 wzorów,
− serwer rejestracji alarmów i zdarzeń z rejestracja każdego użytkownika i możliwością opisu zdarzenia,
− możliwość generowania komunikatów SMS dla poszczególnych zdarzeń i alarmów,
− graficzna prezentacja statusu obiektów (praca, awaria, tryb auto, tryb manualny, odstawiony itp.),
− możliwość zdalnego sterowania obiektami poprzez indywidualne konto operatora,
zdalny dostęp poprzez przeglądarkę WWW na wybrane ekrany projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.5.) Wartość części: 594545,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1448940
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1448940
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1448940
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Grzegorz Chilimoniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5391394915
7.3.3) Ulica: 1 Maja 35
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CHILIMONIUK GRZEGORZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CHILIMONIUK GRZEGORZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1448940,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 724470
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724470
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 724470
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Grzegorz Chilimoniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5391394915
7.3.3) Ulica: 1 Maja 35
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CHILIMONIUK GRZEGORZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CHILIMONIUK GRZEGORZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 724470,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Dostawa pojazdu o napędzie elektrycznym na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Międzyrzecu Podlaskim (II postępowanie)
- Wykonanie rekonstrukcji otworów studziennych nr 1 i 2 albo wykonanie zastępczych otworów studziennych nr 1A i 2A na terenie ujęcia wód podziemnych przy ul. Brzeskiej 71 w Międzyrzecu Podlaskim
- Wykonanie rekonstrukcji otworów studziennych nr 1 i 2 albo wykonanie zastępczych otworów studziennych nr 1A i 2A na terenie ujęcia wód podziemnych przy ul. Brzeskiej 71 w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa rękawic dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa wyposażenia teatralnego do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Przebudowa drogi gminnej nr 101562L ul. J. Kusocińskiego w Międzyrzecu Podlaskim od km 0+0,000 do km 0+685,00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach (...)
- Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami w miejscowości Tynica Gmina Tczów
- Budowa instalacji gazowej na terenie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II wykonanie
- Modernizacja budynku Stacji Pomiarów Aerologicznych we Wrocławiu
- Roboty budowlane w budynku przy ul. Floriańskiej 26 w celu dostosowania do realizacji projektu "Dzienny Dom Pomocy Senioralnej w Rybniku"
- Modernizacja budynku biurowego Składnicy Drewna w Kaletach na potrzeby samodzielnej kancelarii leśniczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.