To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-12
Warszawa: zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 200062 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82139 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, taśmy) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Centrali KRUS oraz odbiór od Zamawiającego kaset i pojemników po zużytych tonerach i tuszach. 2. Szczegóły realizacji zamówienia, w tym wykaz oraz ilości materiałów eksploatacyjnych określone zostały we wzorze umowy. Załącznik nr 1 do wzoru Umowy jest wykazem urządzeń będących na stanie Zamawiającego i opisuje oryginalne materiały eksploatacyjne (tonery, tusze, taśmy), dopuszczając jednocześnie rozwiązania równoważne. 3. Zamawiający zastrzega, że przedstawione ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych określone w załączniku nr 1 do wzoru Umowy mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w wartości umowy. 4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały eksploatacyjne były najwyższej jakości i zapewniały bezawaryjną pracę urządzeń, do których są przeznaczone oraz kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego. 5. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. Pod pojęciem -fabrycznie nowe- Zamawiający rozumie materiały do produkcji których użyto materiałów nowych nieregenerowanych, w którym jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszy jest obudowa, która przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku (listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające) są w 100% nowe i nieregenerowane, oraz posiadają oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). 6. Wszystkie materiały muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt i jego wydajność oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany (typ i model sprzętu), oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta oraz termin ważności artykułu. 7. W przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, będzie on zobowiązany do pokrycia kosztów uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na zakupione materiały na okres 12 miesięcy od dnia odbioru ich przez Zamawiającego. Jeżeli w okresie gwarancji Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość wydruków lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega od wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie i w sposób określony w umowie. 9. W przypadku, kiedy w ramach reklamacji wymieniony materiał równoważny dalej wykazuje wady, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w ramach obowiązującej umowy, w tym również i obowiązującej w umowie ceny, materiału oryginalnego producenta urządzenia. 10. Artykuły równoważne 10.1 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w załączniku nr 1 do wzoru Umowy. 10.2 Produkt równoważny musi być kompatybilny za sprzętem, do którego jest zamówiony i musi być fabrycznie nowy. 10.3 W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada np: wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, pojemnik na zużyty toner - produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. 10.4 Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości, jak produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność, czy pojemność. 10.5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, przed podpisaniem umowy jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują rozwiązania lepsze od wymaganych. 10.6 Na potwierdzenie, iż oferowane artykuły równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy przed podpisaniem umowy: - opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem) - raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 norma dla tonerów kolorowych. Raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu. 10.7 Wykonawca oferujący artykuły równoważne przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie wypełnić kolumnę 5 w załączniku nr 1 do wzoru Umowy - poprzez wpisanie: nazwy producenta zamienników, symbolu/kodu artykułu oraz informacji co do wydajności/pojemności/gramatury (liczby stron A4).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 22.60.00.00 - Tusz .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GOLDEN LINE Paweł Dostych, ul. Krakowska 150, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49000,00
Oferta z najniższą ceną: 49000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
- Zakup drukarek monochromatycznych z tonerami
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.