Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063272/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00063214/02 - Wynik z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa wyposażenia w ramach rządowej inicjatywy edukacyjnej "Laboratoria Przyszłości"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM.WOJSKA POLSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000803124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7875203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@miasto.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp3.mielec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.um.mielec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa wyposażenia w ramach rządowej inicjatywy edukacyjnej "Laboratoria Przyszłości"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4dbb26e-7a9f-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029960/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp. Zam. może udzielić zam. z wolnej ręki jeżeli w post. prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zam. nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uprzednie post. o udzielenie zam. pn. Dostawa wyposażenia w ramach rządowej inicjatywy edukacyjnej „Laboratoria Przyszłości” z podz. na 2 części zostało przeprowadzone w trybie podstawowym. Termin składania ofert upłynął w dniu 22.12.21 r. o godz. 09:00. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na realizację zam. w zakr. części nr 1 i nr 2. Zam. w zakresie części nr 1 i 2 zostało w dniu 22 grudnia 2021 r. unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp. Obecnie procedowane zam. podzielone na części obejmuje tożsame warunki zam. jakie obowiązywały w uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-742bed3f-5cbe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158780 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego tj. Szkoły Podstawowej nr 3 Mielcu im. Wojska Polskiego wyposażenia w ramach rządowej inicjatywy edukacyjnej „Laboratoria Przyszłości” m.in. sprzętu informatycznego, sprzętu, urządzeń i pomocy dydaktycznych do nauki przedmiotów technicznych. Celem realizacji przedmiotowego zamówienia jest:
1) stworzenie nowoczesnej szkoły, w której zajęcia będą prowadzone w sposób ciekawy, angażujący uczniów oraz sprzyjający odkrywaniu ich talentów i rozwijaniu zainteresowań;
2) wsparcie szkoły w budowaniu wśród uczniów kompetencji przyszłości z tzw. kierunków STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka oraz matematyka).
Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części:
Część 1 – dostawa sprzętu informatycznego;
Część nr 1 zamówienia obejmuje między innymi dostawę: drukarek 3D, skanerów,
laptopów, mikrokontrolerów z czujnikami i akcesoriami oraz aparatów fotograficznych;
Część 2 – dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych;
Część nr 2 zamówienia obejmuje między innymi dostawę: mikroskopów, robotów edukacyjnych, lutownicy, wiertarki stołowej, maszyny do szycia, laminarki oraz krosna tkackiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30216110-0 - Skanery komputerowe
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195018,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195018,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195018,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Szwakop Firma Xerima
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171000011
7.3.3) Ulica: ul.Potockiego 9B
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195018,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przygotowywanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Ignacego Łukasiewicza w Mielcu
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Mielcu
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- 98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa licencji WatchGuard Total Security Suite Renewal/Upgrade 3-yr for Firebox M4800
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laserów przemysłowych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.