Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314335/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bartągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10
1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bartągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b86948ec-5cbb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314335/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynku Szkoły Podstawowej w Rusi Filii w Bartągu przy ulicy Jeziornej 24 w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 30 czerwca 2022 r oraz od 1 września 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 – 22:00. Usługi powinny być świadczone przez własnych pracowników Wykonawcy przy użyciu własnych środków technicznych i chemicznych. Wszystkie czynności powinny być wykonywane z użyciem odpowiednich środków czyszczących i dezynfekujących oraz materiałów i urządzeń dostosowywanych do wykonywanej czynności. Usługa musi być wykonywana w sposób zapewniający utrzymanie całej powierzchni budynku w należytej czystości i niepowodujący nawarstwiania się brudu, zwłaszcza na podłogach i w sanitariatach.
Powierzchnia użytkowa obiektu na obecna chwilę to około 2000 m2 .
W celu utrzymania czystości wewnątrz budynku Zamawiający wymaga zatrudnienia co najmniej
3 pracowników. Zamawiający wymaga zatrudnienia w zakresie czynności wykonywanych codziennie wewnątrz budynku pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) utrzymywanie czystości wewnątrz budynku oraz wejścia do budynku przy użyciu środków technicznych
i chemicznych wykonawcy ,
2) umycie okien na obszarze sprzątanym
Usługa umycia okien powinna być wykonywana po wcześniejszym uzgodnieniu terminu
z przedstawicielem Zamawiającego – dwa razy w roku:
a) jeden raz w okresie wiosennym – przez okres wiosenny Zamawiający uznaje termin
od 1 kwietnia do 31 maja;
b) drugi raz w okresie jesiennym – przez okres jesienny Zamawiający uznaje termin od 15 września do 30 listopada.
Prawidłowo wykonana usługa umycia obejmuje w szczególności:
a) dwustronne (od strony wewnętrznej i strony zewnętrznej) umycie okien wraz z ramami okiennymi,
b) umycie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
c) usuwanie kurzu z rolet wewnętrznych okiennych materiałowych (jeżeli występują),
Usługa umycia okien stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert.
3) pranie wykładzin dywanowych 1 raz w roku (w okresie ferii zimowych),
4) zaopatrzenie Zamawiającego w środki sanitarno-higieniczne.
Szczegółowy zakres opisany jest w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135257,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173949,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135257,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRAXIMA KRAKPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282003661
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 2
7.3.4) Miejscowość: Trzebina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135257,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STAWIGUDA
- Modernizacja przystanków autobusowych w gminie Stawiguda
- Budowa ulicy Rozwojowej w Tomaszkowie
- Budowa drogi dojazdowej w miejscowości Dorotowo
więcej: przetargi STAWIGUDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- INTERWENCYJNE PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE CHORZOWA
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.