Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydawanie posiłków dla dzieci stołówkach szkół miasta Słupska w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPR w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005310780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 15D
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 81 42 801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.slupsk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydawanie posiłków dla dzieci stołówkach szkół miasta Słupska w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184efbaa-6e6f-46c7-90e6-750059c375b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018171/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wydawanie posiłków dla dzieci w stołówkach szkół miasta Słupska w roku szkolnym 2024/2025 (4)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dyrektor MOPR w Słupsku wystąpił zapytaniem do szkół o możliwość wydawania posiłków przez zewnętrznego ajenta
wybranego w przetargu. W odpowiedzi Dyrektorzy szkół nie wyrazili zgody na udostępnienie części kuchni, wydawalni
posiłków. W słupskich szkołach podstawowych Dyrektorzy szkoły zapewnili przygotowywanie i wydawanie posiłków dla
dzieci i młodzieży zawierając umowę z podmiotem zewnętrznym (ajentem) który posiada wyłączność na żywienie w tej
placówce. Zatem nie ma możliwości dostarczania posiłków przez inny podmiot wyłoniony przez Miejski Ośrodek Pomocy
Społecznej w Słupsku. Ponadto ze względów społecznych i prawnych ( art. 100 pkt. 1 ustawy o pomocy społecznej) , należy
dopilnować, aby wszystkie dzieci w danej szkole spożywały posiłek w takich samych warunkach, by nie dochodziło do
występowania zjawiska stygmatyzacji społecznej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.XVI.2610.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276074,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wydawanie pełnego obiadu w stołówkach szkół miasta Słupska, tj. gorącego posiłku
dwudaniowego dla osób korzystających z pomocy społecznej, zwanego dalej posiłkiem w szkołach
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298160 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tradycyjne Smaki Agnieszka Bożek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392453691
7.3.3) Ulica: Banacha 6a box 44
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA BOŻEK TRADYCYJNE SMAKI
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA BOŻEK TRADYCYJNE SMAKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298160 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej."
- "Świadczenie usługi organizacji kampanii promocyjnej, kampanii społeczno-promocyjnej, rajdu rowerowego oraz dostarczenia poczęstunku na zajęcia"
- Wykonanie usługi cateringowej podczas II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej. Jakość w Zarządzaniu. Zarządzanie w świecie 4.0.
- ,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej."
- Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Wielkie Oczy
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.