eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostosowanie pomieszczenia serwerowni nr 100K do obowiązujących wytycznych w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku - w trybie Zaprojektuj i Wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczenia serwerowni nr 100K do obowiązujących wytycznych w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku – w trybie Zaprojektuj i Wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chmielna 27/33

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-748

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583 078 207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.rzepko@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie pomieszczenia serwerowni nr 100K do obowiązujących wytycznych w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku – w trybie Zaprojektuj i Wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efe2fdbe-8aad-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00398754/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dokumentacja projektowo-kosztowa i roboty budowlane w trybie Zaprojektuj i Wybuduj w ramach zadania: Dostosowanie pomieszcz. serwerowni nr 100K do obowiąz. wytycznych w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525079

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 100000/271/3/2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 604340,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Etap I: sporządzenie zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym Projektu budowlano-wykonawczego modernizacji pomieszczenia serwerowni dla zadania "Dostosowanie pomieszczenia serwerowni nr 100K do obowiązujących wytycznych w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku”:
1.1.1. zaprojektowanie wzmocnienia stropu Akermann w serwerowni, w celu umożliwienia ustawienia 4 szt. szaf serwerowych o wadze min. 804 kg/szt. oraz innych urządzeń przewidzianych do zainstalowania w serwerowni,
1.1.2. zaprojektowanie wymiany podłogi technicznej w serwerowni na spełniającą wymóg wytrzymałości 10 kN/m2,
1.1.3. zaprojektowanie wymiany istniejących 2 szaf klimatyzacji i jednostek zewnętrznych na fabrycznie nowe urządzenia wraz z wymianą instalacji,
1.1.4. zaprojektowanie wymiany linii WLZ z pomieszczenia UPS do serwerowni wraz z wybudowaniem rozdzielnicy na potrzeby zasilania szaf serwerowych,
1.1.5. zaprojektowanie linii WLZ z rozdzielnicy głównej do serwerowni wraz z wybudowaniem rozdzielnicy na potrzeby zasilania urządzeń klimatyzacji,
1.1.6. zaprojektowanie instalacji uziemienia oraz zasilania szaf serwerowych wraz z montażem listew zasilających,
1.1.7. zaprojektowanie instalacji zasilania urządzeń klimatyzacji,
1.1.8. zaprojektowanie instalacji teletechnicznej monitorującej parametry środowiskowe pomieszczenia serwerowni: czujki zalania i czujki temperatury,
1.1.9. zaprojektowanie systemu sygnalizacji pożaru w pomieszczeniu serwerowni i modernizację SSP.
1.2. Etap II: na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlano – montażowych, sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych:
1.2.1. wzmocnienie stropu Akermann w serwerowni, w celu umożliwienia ustawienia 4 szt. szaf serwerowych o wadze min. 804 kg/szt. oraz innych urządzeń przewidzianych do zainstalowania w serwerowni,
1.2.2. wymiana podłogi technicznej w serwerowni na spełniającą wymóg wytrzymałości 10 kN/m2,
1.2.3. wymiana istniejących 2 szaf klimatyzacji i jednostek zewnętrznych na fabrycznie nowe urządzenia wraz z wymianą instalacji,
1.2.4. wymiana linii WLZ z pomieszczenia UPS do serwerowni wraz z wybudowaniem rozdzielnicy na potrzeby zasilania szaf serwerowych,
1.2.5. wybudowanie linii WLZ z rozdzielnicy głównej do serwerowni wraz z wybudowaniem rozdzielnicy na potrzeby zasilania urządzeń klimatyzacji,
1.2.6. wykonanie instalacji uziemienia oraz zasilania szaf serwerowych wraz z montażem listew zasilających,
1.2.7. wykonanie instalacji zasilania urządzeń klimatyzacji,
1.2.8. wykonanie instalacji teletechnicznej monitorującej parametry środowiskowe pomieszczenia serwerowni: czujki zalania i czujki temperatury,
1.2.9. wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w pomieszczeniu serwerowni i modernizacji SSP,
1.2.10. wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2. Warunki realizacji zamówienia oraz zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawierają Projektowane postanowienia umowy, w szczególności Program Funkcjonalno-Użytkowy, Przedmiar, Szczegółowe terminy realizacji zamówienia- określone załącznikiem nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert w postępowaniu wpłynęła jedna oferta.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 743.338,20 zł brutto. Wysokość jedynej złożonej oferty: 1.691.250,00 zł brutto.
Ponieważ wydatki publiczne powinny być realizowane w sposób celowy, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, optymalnego doboru metod i środków służących osiąganiu założonych celów, w sposób umożliwiający terminową realizację zadań, po przeanalizowaniu powyższych okoliczności oraz biorąc po uwagę koszty i planowany termin realizacji zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny jedynej złożonej, najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1691250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1691250,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.