Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022856/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063315 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do naprawy dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Biskupia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Topolowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Biskupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-133
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48523512170
1.5.8.) Numer faksu: +48525065420
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowabiskupia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowabiskupia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do naprawy dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a388d79c-8c92-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001224/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów do remontu dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022856/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160199,01 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kruszywa wapiennego 0 - 31,5 mm w ilości 2097 ton.1. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiału i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie minimalna ilość 1500 ton.
2. Dostawa z załadunkiem, transportem i rozładunkiem będzie odbywała się partiami, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, przesyłane pisemnie lub pocztą elektroniczną, określające ilość i miejsce przeznaczenia na terenie gminy Dąbrowa Biskupia.
3. Jednorazowe zlecenie będzie nie mniejsze niż na 15 ton.
4. Wykonawca zrealizuje każde zlecenie w terminie określonym w ofercie, od daty otrzymania zlecenia.
5. Dostawa odbywać się będzie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Dąbrowie Biskupiej.
6. Wykonawca zawiadomi każdorazowo Zamawiającego o terminie dostawy w celu umożliwienia kontroli ilości i jakości dostarczonego materiału.
7. Dowodem dowozu jest dokument przewozowy potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.
8. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego w miejscu dostawy.
9. Dostarczany materiał nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (np. drutu, metali, szkła lub śmieci, )
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zważenia wybranych kursów na wadze Zamawiającego w miejscowości Dąbrowa Biskupia w celu sprawdzenia zgodności faktycznej wagi dostawy z ilością podaną w dokumencie przewozowym.
11. W przypadku dowozu materiałów nie spełniających warunków dotyczących określonych frakcji oraz zawierających elementy szkodliwe lub niebezpieczne Wykonawca na własny koszt usunie materiał z drogi w terminie wskazanym przez Zamawiającego i dostarczy na własny koszt materiał spełniający warunki określone w SWZ.
12. Pozostałe warunki zamówienia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 91555,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gruzu drobno kruszonego w ilości 315 ton.1. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiału i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie minimalna ilość 200 ton.
2. Dostawa z załadunkiem, transportem i rozładunkiem będzie odbywała się partiami, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, przesyłane pisemnie lub pocztą elektroniczną, określające ilość i miejsce przeznaczenia na terenie gminy Dąbrowa Biskupia.
3. Jednorazowe zlecenie będzie nie mniejsze niż na 15 ton.
4. Wykonawca zrealizuje każde zlecenie w terminie określonym w ofercie, od daty otrzymania zlecenia.
5. Dostawa odbywać się będzie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Dąbrowie Biskupiej.
6. Wykonawca zawiadomi każdorazowo Zamawiającego o terminie dostawy w celu umożliwienia kontroli ilości i jakości dostarczonego materiału.
7. Dowodem dowozu jest dokument przewozowy potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.
8. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego w miejscu dostawy.
9. Dostarczany materiał nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (np. drutu, metali, szkła lub śmieci, )
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zważenia wybranych kursów na wadze Zamawiającego w miejscowości Dąbrowa Biskupia w celu sprawdzenia zgodności faktycznej wagi dostawy z ilością podaną w dokumencie przewozowym.
11. W przypadku dowozu materiałów nie spełniających warunków dotyczących określonych frakcji oraz zawierających elementy szkodliwe lub niebezpieczne Wykonawca na własny koszt usunie materiał z drogi w terminie wskazanym przez Zamawiającego i dostarczy na własny koszt materiał spełniający warunki określone w SWZ.
12. Pozostałe warunki zamówienia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 10514,7 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kruszywa wapiennego żużla 968 ton1. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiału i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie minimalna ilość 700 ton.
2. Dostawa z załadunkiem, transportem i rozładunkiem będzie odbywała się partiami, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, przesyłane pisemnie lub pocztą elektroniczną, określające ilość i miejsce przeznaczenia na terenie gminy Dąbrowa Biskupia.
3. Jednorazowe zlecenie będzie nie mniejsze niż na 15 ton.
4. Wykonawca zrealizuje każde zlecenie w terminie określonym w ofercie, od daty otrzymania zlecenia.
5. Dostawa odbywać się będzie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Dąbrowie Biskupiej.
6. Wykonawca zawiadomi każdorazowo Zamawiającego o terminie dostawy w celu umożliwienia kontroli ilości i jakości dostarczonego materiału.
7. Dowodem dowozu jest dokument przewozowy potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.
8. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego w miejscu dostawy.
9. Dostarczany materiał nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (np. drutu, metali, szkła lub śmieci, )
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zważenia wybranych kursów na wadze Zamawiającego w miejscowości Dąbrowa Biskupia w celu sprawdzenia zgodności faktycznej wagi dostawy z ilością podaną w dokumencie przewozowym.
11. W przypadku dowozu materiałów nie spełniających warunków dotyczących określonych frakcji oraz zawierających elementy szkodliwe lub niebezpieczne Wykonawca na własny koszt usunie materiał z drogi w terminie wskazanym przez Zamawiającego i dostarczy na własny koszt materiał spełniający warunki określone w SWZ.
12. Pozostałe warunki zamówienia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14630000-6 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom
4.5.5.) Wartość części: 26136 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa rumoszu drobno kruszonego w ilości 387 ton1. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiału i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie minimalna ilość 250 ton.
2. Dostawa z załadunkiem, transportem i rozładunkiem będzie odbywała się partiami, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, przesyłane pisemnie lub pocztą elektroniczną, określające ilość i miejsce przeznaczenia na terenie gminy Dąbrowa Biskupia.
3. Jednorazowe zlecenie będzie nie mniejsze niż na 15 ton.
4. Wykonawca zrealizuje każde zlecenie w terminie określonym w ofercie, od daty otrzymania zlecenia.
5. Dostawa odbywać się będzie w godzinach pracy Urzędu Gminy w Dąbrowie Biskupiej.
6. Wykonawca zawiadomi każdorazowo Zamawiającego o terminie dostawy w celu umożliwienia kontroli ilości i jakości dostarczonego materiału.
7. Dowodem dowozu jest dokument przewozowy potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.
8. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego w miejscu dostawy.
9. Dostarczany materiał nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (np. drutu, metali, szkła lub śmieci, )
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zważenia wybranych kursów na wadze Zamawiającego w miejscowości Dąbrowa Biskupia w celu sprawdzenia zgodności faktycznej wagi dostawy z ilością podaną w dokumencie przewozowym.
11. W przypadku dowozu materiałów nie spełniających warunków dotyczących określonych frakcji oraz zawierających elementy szkodliwe lub niebezpieczne Wykonawca na własny koszt usunie materiał z drogi w terminie wskazanym przez Zamawiającego i dostarczy na własny koszt materiał spełniający warunki określone w SWZ.
12. Pozostałe warunki zamówienia zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 31993,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113741,28
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159917,22
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113741,28
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT - HANDEL - USŁUGI Krzysztof Wasielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000878
7.3.3) Ulica: Czołpin 12
7.3.4) Miejscowość: Dobre
7.3.5) Kod pocztowy: 88-210
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113741,28
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12398,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18985,05
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12398,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo - Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802
7.3.3) Ulica: Marcinkowo 37
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-110
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12398,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27742,88
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41672,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27742,88
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT - HANDEL - USŁUGI Krzysztof Wsielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000878
7.3.3) Ulica: Czołpin 12
7.3.4) Miejscowość: Dobre
7.3.5) Kod pocztowy: 88-210
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27742,88
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38700
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40936,86
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40460,85
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo - Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802
7.3.3) Ulica: Marcinkowo 37
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-110
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40460,85
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gruzu betonowego do bieżących napraw dróg gruntowych w Gminie Barczewo w 2024 r.
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Zakup i dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 dla Gminy Dorohusk
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW
- Dostawa materiałów do napraw dróg gruntowych.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.