Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00083105/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-31
- 2025/BZP 00083198/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie analiz badawczych warunków tech i usytuowania dla sieci wodorowych,bezpośrednich rurociągów wodorowych,małych sieci wodorowych,instalacji magazynowania wodoru i ich instalacji towarz–3 zad
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Nafty i Gazu- Pań stwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubicz
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kupiec@inig.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nafty i gazu w ramach nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie analiz badawczych warunków tech i usytuowania dla sieci wodorowych,bezpośrednich rurociągów wodorowych,małych sieci wodorowych,instalacji magazynowania wodoru i ich instalacji towarz–3 zad
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-861192c3-2ade-4d3e-9a33-8baea102af54
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/192853/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inig.ezamawiajacy.pl/pn/inig/demand/192853/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określono w Rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych określona została w Rozdziale XVIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ 2711-1/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analiza warunków technicznych i usytuowania dla sieci wodorowych, bezpośrednich
rurociągów wodorowych, małych sieci wodorowych, w Polsce - strefy zagrożenia wybuchem
4.2.6.) Główny kod CPV: 71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analiza warunków technicznych i usytuowania dla sieci wodorowych, bezpośrednich
rurociągów wodorowych, małych sieci wodorowych, w Polsce - dopuszczalne materiały, warunki
dopuszczenia do użytkowania, technologie łączenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analiza usytuowania i warunków technicznych dla napowierzchniowych instalacji
magazynowania wodoru w Polsce, ich budowy oraz bezpiecznej eksploatacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, zgodnie z art. 112 Ustawy Pzp, określa następujące warunki udziału w postępowaniudotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający
nie określa minimalnych poziomów zdolności;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych
poziomów zdolności;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa
minimalnych poziomów zdolności;
3
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że:
a) dla zadania nr 1: Analiza warunków technicznych i usytuowania dla sieci wodorowych, bezpośrednich
rurociągów wodorowych, małych sieci wodorowych, w Polsce - strefy zagrożenia wybuchem - należycie
wykonał w okresie 3 lat do dnia składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonuje, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie (2) prace
badawcze na łączną kwotę 150 000 zł netto o tematyce związanej z zapewnieniem bezpieczeństwa dla
otoczenia instalacji/ obiektów zawierających wodór lub był autorem (współautorem) co najmniej
czterech (4) opublikowanych artykułów w tej samej tematyce lub potwierdzoną działalność (np.
szkoleniową) w tematyce związanej z bezpieczeństwem prowadzenia prac w strefach zagrożenia
wybuchem;
b) dla zadania nr 2: Analiza warunków technicznych i usytuowania dla sieci wodorowych, bezpośrednich
rurociągów wodorowych, małych sieci wodorowych, w Polsce - dopuszczalne materiały, warunki
dopuszczenia do użytkowania, technologie łączenia - należycie wykonał w okresie od 3 lat do dnia
składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej pięciu (5) pracach/ projektach badawczych
o tematyce związanej z analizami dotyczącymi wpływu wodoru na materiały i połączenia rurociągów,
prób wytrzymałościowych i prób szczelności gazociągów, zabezpieczenia gazociągów przed
czynnikami fizycznymi i geologicznymi oraz obliczania maksymalnych dopuszczalnych naprężeń
gazociągów na łączną kwotę 250 000 zł netto;
c) dla zadania nr 3: Analiza usytuowania i warunków technicznych dla napowierzchniowych instalacji
magazynowania wodoru w Polsce, ich budowy oraz bezpiecznej eksploatacji - wykonawca dysponuje
doświadczeniem w projektowaniu oraz nadzorowaniu wykonania instalacji magazynowania gazu
ziemnego wybudowanych w sczerpanych złożach gazu ziemnego i/lub w kawernach solnych.
Doświadczenie musi zostać potwierdzone dokumentami z realizacji co najmniej pięciu projektów
z zakresu magazynowania, eksploatacji, przesyłu gazu ziemnego (LNG), wodoru, helu.
UWAGA: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wykonawca musi spełnić
wymagania dla każdej z części.
ORAZ
d) dla zadania nr 1 dysponuje zespołem, w którego skład wejdą osoby, które uczestniczyły
w wymienionych w rozdziale IV pkt. 4 lit. a) pracach / projektach, były autorem lub współautorem artykułów
jak określono w wymaganiach. Potwierdzeniem spełnienia warunków określonych w przywołanym
rozdziale będzie:
• podanie tytułu artykułu, autorów, nazwy czasopisma i nr wydania, roku i numerów stron;
• podanie nazwy projektu/pracy badawczej, okresu realizacji, kwoty, identyfikatora projektu/pracy
badawczej;
• W szkoleniach: tematu szkolenia, liczby zrealizowanych szkoleń. Informacje takie powinny być
podane w formularzu załączniku do SWZ.
e) dla zadania nr 2 dysponuje zespołem, w którego skład wejdą osoby, które uczestniczyły
w wymienionych w rozdziale IV pkt. 4 lit. b) pracach / projektach, były autorem lub współautorem artykułów
jak określono w wymaganiach. Potwierdzeniem spełnienia warunków określonych w przywołanym
rozdziale będzie:
• podanie tytułu artykułu, autorów, nazwy czasopisma i nr wydania, roku i numerów stron;
4
• podanie nazwy projektu/pracy badawczej, okresu realizacji, kwoty, identyfikatora projektu/pracy
badawczej;
• W szkoleniach: tematu szkolenia, liczby zrealizowanych szkoleń. Informacje takie powinny być
podane w formularzu załączniku do SWZ.
f) dla zadania nr 3 dysponuje zespołem, w którego skład wejdą osoby, które uczestniczyły
w wymienionych w rozdziale IV pkt. 4 lit. c) projektach, nadzorowały wykonania instalacji magazynowania
gazu ziemnego jak określono w wymaganiach. Potwierdzeniem spełnienia warunków określonych
w przywołanym rozdziale będzie:
• podanie nazwy projektu wykonawcy, okresu realizacji, kwoty, identyfikatora projektu;
• podanie nazwy projektu, który wykonawca nadzorował, okresu realizacji, kwoty, identyfikatora
projektu
UWAGA nr 2: W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty łącznie na zadanie nr 1 i zadanie nr 2
Wykonawca może wykazać ten sam personel, pod warunkiem spełnienia warunku z rozdziału III pkt
4 lit d) i e).
Zamawiający dopuszcza łączenie posiadania ww. zdolności przez jedną lub dwie osoby.
Zamawiający zastrzega, że osoby wskazane będą odpowiedzialne za realizację prac objętych
zamówieniem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono
upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego
działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 7 do
SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.dla zadania nr 1 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie od 01.01.2021 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w rozdz. IV pkt 4a) SWZ, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór – załącznik nr 4 do SWZ);
2. dla zadania nr 2 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie od 01.01.2021 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w rozdz. IV pkt 4b) SWZ, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór – załącznik nr 4 do SWZ);
3. dla zadania nr 3 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie 01.01.2021 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w rozdz. IV pkt 4c) SWZ, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór – załącznik nr 4 do SWZ);
4.dla zadania nr 1 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego (zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. IV pkt 4d) SWZ), a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór –
załącznik nr 5 do SWZ);
5. dla zadania nr 2 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego (zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. IV pkt 4e) SWZ), a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór –
załącznik nr 5 do SWZ);
6. dla zadania nr 3 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego (zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. IV pkt 4f) SWZ), a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór –
załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Określone w SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści ofertystanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy, w zakresie terminu lub miejsca realizacji usług w przypadku
wystąpienia w trakcie obowiązywania Umowy przynajmniej jednej z wymienionych okoliczności:
a) siły wyższej.
Za siłę wyższą uważa się zdarzenie nadzwyczajne i zewnętrzne, na którego wystąpienie i trwanie Strona
nie ma wpływu oraz któremu to zdarzeniu, lub jego skutkom, nie była w stanie zapobiec pomimo
dołożenia należytej staranności. Za Siłę Wyższą uważa się w szczególności klęski żywiołowe.
Do siły wyższej nie zalicza się:
- zdarzenia zawinionego przez Stronę Umowy albo przez osobę trzecią, za którą ta Strona odpowiada,
- braku środków finansowych, chyba że ich brak wynika z zaistnienia Siły Wyższej.
W przypadku wystąpienia okoliczności uznanych za siłę wyższą i opisanych powyżej, Zamawiający
dopuszcza wydłużenie terminu realizacji Umowy o czas trwania zdarzenia uznanego za siłę wyższą.
Strona, która stwierdzi wystąpienie Siły Wyższej, ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tym drugą
Stronę. Zawiadomienie o wystąpieniu Siły Wyższej musi zawierać opis okoliczności zdarzenia oraz jeżeli
to możliwe, ocenę jego wpływu na wykonanie zobowiązań umownych, w tym na przewidziane w Umowie
terminy.
Strona dotknięta działaniem Siły Wyższej podejmie wszelkie konieczne czynności zmierzające do
ograniczenia skutków Siły Wyższej w zakresie wykonania zobowiązań wynikających z Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://inig.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-04 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-05
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pokrycia dachu wraz z remontem instalacji odgromowej paw. C-1 oraz uszczelnieniem koryta od strony południowej w paw. C-2 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-46/25
- Dostawa surowców dla Łukasiewicz - ICIMB: 1. Glina palona o zawartości Al2O3 min. 35% w ilości do 102 ton 2. Glina palona o zawartości Al2O3 min. 41% w ilości do 186 ton
- 10/2025 Wykonywanie usług ślusarskich na terenie nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części. (11/2025)
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi gastronomicznej polegającej na serwowaniu śniadań dla gości Domu Gościnnego UJ przy ul. Floriańskiej 49 w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy kompleksowej usługi wydawniczej publikacji naukowych (monografii i czasopism) Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa plastyfikatorów do produkcji wyrobów betonowych w roku 2025
- Opracowanie analiz badawczych warunków tech i usytuowania dla sieci wodorowych,bezpośrednich rurociągów wodorowych,małych sieci wodorowych,instalacji magazynowania wodoru i ich instalacji towarz-3 zad
więcej: Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.