eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrzycimBudowa drogi gminnej ul. Okrężnej, ul. Wdeckiej w miejscowości Gródek, gm. Drzycim



Ogłoszenie z dnia 2025-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ul. Okrężnej, ul. Wdeckiej w miejscowości Gródek, gm. Drzycim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórna 10

1.5.2.) Miejscowość: Drzycim

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523317079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1007168

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej ul. Okrężnej, ul. Wdeckiej w miejscowości Gródek, gm. Drzycim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1001b622-2264-4525-8e48-dd78abdff38f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038862/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa drogi gminnej ul. Okrężnej, ul. Wdeckiej w miejscowości Gródek, gm. Drzycim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętej Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571914

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1971041,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiot zamówienia zakłada budowę nowego układu drogowego ul. Wdeckiej w msc. Gródek o długości około 178 m. oraz nowego układu drogowego ul. Okrężnej w msc. Gródek o długości około 402 m.
Zakres przedmiotu zamówienia na ul. Wdeckiej obejmuje:
- przygotowanie terenu pod budowę (oznakowanie terenu),
- rozbiórkę elementów dróg,
- przestawienie kolidujących ogrodzeń,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie robót ziemnych,
- wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie podbudowy pod jezdnie, zjazdy i chodnik,
- ustawienie oporników, krawężników i obrzeży betonowych,
- budowę nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej (drogi i zjazdy - grubość 8 cm; dojść do furtek - grubość 6 cm),
- wykonanie systemu odwodnienia - koryt z tworzywa sztucznego z wypełnionym specjalnym substratem, pokryte rusztem żeliwnym,
- regulację pionową studzienek kanalizacyjnych oraz wodociągowych,
- ułożenie rur osłonowych,
- budowę oświetlenia drogowego (5 szt. lamp) oraz przebudowę kolizji kablowych,
- zagospodarowanie terenu zielenią drogową,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Zakres przedmiotu zamówienia na ul. Okrężnej obejmuje:
- przygotowanie terenu pod budowę (oznakowanie terenu),
- rozbiórkę elementów dróg,
- przestawienie kolidujących ogrodzeń,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie robót ziemnych,
- wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie podbudowy pod jezdnie, zjazdy i chodnik,
- ustawienie oporników, krawężników i obrzeży betonowych,
- budowę nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej (drogi i zjazdy - grubość 8 cm; dojść do furtek - grubość 6 cm),
- wykonanie systemu odwodnienia - koryt z tworzywa sztucznego z wypełnionym specjalnym substratem, pokryte rusztem żeliwnym,
- regulację pionową studzienek kanalizacyjnych oraz wodociągowych,
- ułożenie rur osłonowych,
- budowę oświetlenia drogowego (12 szt. lamp) oraz przebudowę kolizji kablowych,
- zagospodarowanie terenu zielenią drogową,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie robót wykończeniowych.
3.1. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym specyfikacja techniczna - STWiORB (dalej dokumentacja projektowa), które stanowią integralną część SWZ.
UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje ul. Nowy Świat, ul. Okrężną, ul. Wdecką – natomiast przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie ul. Okrężną (dz. ewidencyjna nr: 142/3, 142/50, 142/27, 143/2, 268/2, 268/10, 268/12, obręb Gródek) oraz ul. Wdecką (136, 135/11, 135/2, 135/9, 135/7).
Oferta powinna być opracowana na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji i ma obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania roboty i materiały (główne i pomocnicze) oraz koszty ubezpieczenia, oznakowania robót i zapewnienia kierownictwa (nad robotami) przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Należy uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania w/w zadania.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej.
Załączony przedmiar robót/kosztorys ofertowy służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Zamawiający podkreśla, iż dołączony do SWZ przedmiar robót/kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy.
3.2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy umówione Wynagrodzenie wyliczone zgodnie z zasadami określonymi Umową – projekt umowy załącznik do SWZ.
3.3. Wykonawca robót budowlanych winien uwzględnić wszystkie elementy ujęte w dokumentach : Wyjaśnienia treści SWZ i Zmiana treści SWZ (jeżeli takie fakty będą miały miejsce) zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego, podczas przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na w/w roboty budowlane.
3.4.Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
3.5.Wykonawca zabezpieczy na własny koszt i ryzyko składowane tymczasowo na terenie budowy wyroby, materiały, urządzenia do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz umożliwi przeprowadzenie kontroli w tym zakresie przez Zamawiającego.
3.6.Wykonawca ma obowiązek wykonania przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
3.7.Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty.
3.8. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac geodezyjnych i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
3.9. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową, ewentualne uwagi należy wnieść na etapie i w terminie ogłoszonego postępowania.
3.10. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu i wdrożenia czasowej organizacji ruchu.
3.11. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania mieszkańców ulic o występujących utrudnieniach komunikacyjnych związanych z realizacją przedmiotu umowy.
3.12.Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego.
3.13.Zamawiający posiada aktualną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „Budowa dróg gminnych ul. Nowy Świat, ul. Okrężna, ul. Wdecka w Gródku” oraz posiada prawo do dysponowania gruntem na realizację przedmiotu zamówienia.
3.14.Rozwiązania równoważne:
1. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
2. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
3. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety.
W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie
wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
4. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
3.17. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Projektowany obiekt budowlany zostanie wykonany w sposób zapewniający dostęp dla osób niepełnosprawnych. W miejscach zjazdów/przejść dla pieszych krawężnik zostanie obniżony (bez wystających krawężników) co wyeliminuje utrudnienia w ruchu osób niepełnosprawnych. Projekt stałej organizacji ruchu, zatwierdzony przez właściwy organ, uwzględnia wymagania dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2389913,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2389913,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2389913,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Mostowy sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590000451

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 78/1

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2389913,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.