Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00295582/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390241626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wierzyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767233450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zsi.legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsi.legnica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd58c0e5-5342-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295582/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSI.26.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176620,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Obiekt, w którym znajduje się Zespół Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy składa się z segmentu dydaktycznego, segmentu kulturalno-socjalnego, segmentu C-5, jadłodajni oraz hali sportowej o łącznej powierzchni użytkowej ok. 10 000 m2. Obiekt położony jest na ogrodzonej działce, z kompleksem boisk i terenami zielonymi, o powierzchni ok. 25 000 m2.
2. Wykonawca sprawował będzie bezpośrednią ochronę fizyczną. Obiekt szkolny objęty będzie dozorem i ochroną w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. w wymiarze ok 6250 roboczogodzin - od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 6.00 (14h), a w soboty, niedziele oraz święta i dni ustawowo wolne przez całą dobę (24h) – posterunek jednoosobowy.
W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości godzin ochrony po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniobiorcą. Ewentualne zmiany w harmonogramie godzin ochrony zgłaszane będą w drodze telefonicznych uzgodnień potwierdzonych w formie pisemnej.
3. Do obowiązków służby ochrony będzie należało:
1) sumienne pełnienie dyżuru w porze wyznaczonej harmonogramem (punktualnie objęcie służby),
2) ochrona obiektu obejmująca cały budynek, boiska szkolne i teren niezabudowany,
3) czuwanie nad bezpieczeństwem osób znajdujących się w obiekcie - ochrona osób tj. interwencja w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa uczniów, pracowników, znajdujących się w budynku i na terenie szkoły,
4) podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających porządek na terenie szkoły oraz interweniowanie w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu mienia,
5) niezwłoczne informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zdarzeniach zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia mających miejsce na terenie obiektu szkolnego, a także o potencjalnych zagrożeniach oraz powiadomienie służb: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego i in.,
6) w przypadku wystąpienia zdarzeń wyjątkowych np. włamanie, kradzież, dewastacja, działania osób niebezpiecznych wezwanie Grupy Interwencyjnej Wykonawcy, która zobowiązana jest dojechać do siedziby Zamawiającego w uzgodnionym czasie od momentu wezwania przez pracownika ochrony i rozpocząć interwencję,
7) obsługa dyżurki tj.: kontrola osób wchodzących na teren obiektu, udzielanie informacji petentom, odbieranie telefonów, wydawanie kluczy do pomieszczeń, inne czynności uzgodnione z Zamawiającym,
8) udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym, jeżeli zaistnieje taka potrzeba,
9) prowadzenie książki wejść i wyjść osób postronnych na teren placówki po zamknięciu obiektu,
10) prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebiegu pełnionej służby (przejęcie i zdanie obiektu, kontrola wewnętrzna osób nadzorujących pracę, przebieg służby, stwierdzone zagrożenia wraz ze sposobem podjętej interwencji),
11)obsługa wszystkich urządzeń monitoringu będących własnością Zleceniobiorcy, w które wyposażony jest obiekt (kamery, rejestratory) oraz zgłaszanie uwag na temat ich funkcjonowania, rejestracja zdarzeń na nośniku wymiennym – okres nagrywania określi Zleceniobiorca,
12)obsługa bramek wejściowych oraz bram wjazdowych szczególnie w przypadku wjazdu samochodów o specjalnym przeznaczeniu (straż pożarna, pogotowie ratunkowe, policja),
13)wykonywanie obchodów budynku w porze nocnej w zmiennych cyklach (przynajmniej 1 raz na godzinę),
14)interweniowanie w przypadku alarmów przeciwpożarowych zgodnie z instrukcją ppoż.,
15)codzienne sprawdzenie budynku w zakresie:
-zamknięcia okien,
-wygaszenia świateł,
-sprawdzenie kompletności kluczy do pomieszczeń,
-zagrożeń mogących przyczynić się do zniszczenie mienia.
W/w obowiązki Wykonawca zobowiązany jest wykonać po zakończeniu prac porządkowych przez pracowników obsługi zatrudnionych w szkole. Obowiązek dotyczy wszystkich pomieszczeń, do których Zleceniodawca udostępni klucze.
16)interwencja w przypadku awarii urządzeń technicznych – niezwłoczne powiadomienie przedstawiciela Zamawiającego,
17)nadzór i udostępnianie pomieszczeń szkoły oraz szkolnych terenów sportowych podmiotom wynajmującym zgodnie z zawartymi umowami najmu pomieszczeń szkoły - wydawanie kluczy podmiotom oraz przyjmowanie kluczy po zakończonym wynajmie,
18)kontrola przestrzegania obowiązujących regulaminów przez osoby użytkujące boiska i tereny lekkoatletyczne oraz podejmowanie interwencji wobec osób łamiących zasady korzystania z terenów sportowych (palenie tytoniu, spożywanie alkoholu, dewastacja mienia itp.),
19)codzienne sprawdzanie nawierzchni boisk i terenów lekkoatletycznych (bieżnia, skocznia, rzutnia) i notowanie zauważonych usterek,
20)pracownicy ochrony mają obowiązek przestrzegania zasad należytego zachowania się i dbania o swój wygląd zewnętrzny oraz utrzymywania w czystości i porządku pomieszczeń służbowych i przydzielonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161062,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161062,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIAST GROUP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912503030
7.3.3) Ulica: ul. Jaworzyńska 67
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Legnicy tj.: prokuraturze w Legnicy, Lubinie i Głogowie
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
- Zakup samochodu bus 8+1
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH ORAZ INNYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Sporządzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej do zadania pn.:"Przebudowa ul. Iwaszkiewicza w Legnicy".
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Legnicy tj.: prokuraturze w Legnicy, Lubinie i Głogowie
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości Polskiej Akademii Nauk położonej przy ul. Jaśkowa Dolina 31 w Gdańsku
- ZAPEWNIENIE OCHRONY I DOZORU MIENIA, NA OBIEKCIE PARKOWO-PAŁACOWYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI GIŻYCE, GM. IŁÓW.
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.