Og³oszenie z dnia 2022-02-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00097711/01 - Wynik z dnia 2022-03-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa windy wraz z monta¿em
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej we W³odawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 64
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 797704880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.wlodawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa windy wraz z monta¿em
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f681d360-92fc-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00063503
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021698/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup windy wraz z monta¿em
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, dokumentów podmiotowych i przedmiotowych, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/spzoz-Wlodawa/skrytka
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@spzoz.wlodawa.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email przetargi@spzoz.wlodawa.pl.
10. Sposób (w tym forma) przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów musi byæ zgodny z przepisami wydanymi na podstawie art. 70 PZP.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Za³ nr 1 do SWZ - klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Za³ nr 1 do SWZ - klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ASZ.382.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje:
1) dokonanie inwentaryzacji istniej±cej maszynowni i szybu,
2) opracowanie dokumentacji projektowo – monta¿owej zgodnie z wymaganiami UDT i uzyskanie akceptacji UDT na monta¿ windy,
3) Roboty budowlane pomieszczeñ maszynowni oraz szybu
4) Dostawê, monta¿ oraz uruchomienie d¼wigu zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
5) Uzyskanie decyzji UDT pozwalaj±cej na eksploatacjê d¼wigu wraz z jego rejestracj± (op³aty zwi±zane z uzyskaniem decyzji obci±¿aj± Wykonawcê)
6) Przeprowadzenie szkoleñ u¿ytkownika w zakresie obs³ugi windy
7) Dostarczenie wszystkich materia³ów, wyrobów i urz±dzeñ przez Wykonawcê. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zastosowania materia³ów, wyrobów i urz±dzeñ posiadaj±cych wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, ¶wiadectwa badañ i kontroli jako¶ci.
8) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego przez okres 60 miesiêcy od dnia odbioru koñcowego inwestycji
9) Zapewnienie czê¶ci zamiennych przez okres min. 10 lat licz±c od daty odbioru urz±dzenia przez UDT.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45313100-5 - Instalowanie wind
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN realizacji [TR]
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia w wysoko¶ci co najmniej 200 000,00 z³otych (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cy do¶wiadczenia wykonawcy / osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia / wykszta³cenia wykonawcy / kwalifikacji zawodowych wykonawcy / potencja³u technicznego wykonawcy:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia w zakresie dostawy lub dostawy i monta¿u windy ka¿de na kwotê brutto minimum 200 000,00 z³otych (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego przez wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni):
1) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia co najmniej 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych)
2) wykaz dostaw, które wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia w zakresie dostawy lub dostawy i monta¿u windy ka¿da na kwotê brutto minimum 200 000,00 z³otych, zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Wykonawca wraz z ofert± jest zobowi±zany do z³o¿enia ni¿ej wymienionych dokumentów przedmiotowych, na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy / us³ugi spe³niaj± wymagania, cechy i kryteria opisane w SWZ: Uzupe³niony formularz „Opis przedmiotu zamówienia” z parametrami oferowanego urz±dzenia, zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ, Uzupe³niony formularz „Warunki gwarancji” zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ.2) Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ustêpie poprzedzaj±cym, lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zdanie poprzedzaj±ce nie ma zastosowania, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Uzupe³niony formularz „Opis przedmiotu zamówienia” z parametrami oferowanego urz±dzenia, zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ,Uzupe³niony formularz „Warunki gwarancji” zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 500,00 z³.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i porêczeñ musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
1) byæ wystawione na Zamawiaj±cego,
2) zawieraæ w swej tre¶ci o¶wiadczenie gwaranta (porêczyciela), w którym zobowi±zuje siê on do bezwarunkowej i nieodwo³alnej wyp³aty kwoty wadium na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ zasz³a jedna z przes³anek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
7. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sk³ada ka¿dy z tych wykonawców, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy stanowi±cym za³ 7 do SWZ - § 15 ZMIANA UMOWY .7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-11 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za pomoc± miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/spzoz-Wlodawa/skrytka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-09
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Zabezpieczenie trzech k±pielisk nad Jeziorem Bia³ym w miejscowo¶ci Okuninka
- Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska od km 0+000 do km 0+116,07 we W³odawie realizowana w ramach zad. GM W³odawa pn. Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska we W³odawie
- Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeñskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobran¿. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleñ.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Z±bkowicach ¦l±skich" - opracowanie kompleksowej - wielobran¿owej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowê
- "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. M³yñskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ¶cieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-¦CIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budow± zatok postojowych wzd³u¿ ul. Strza³owej w Toruniu
- Remont poniszczeñ Wydzia³u Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz czê¶ci pomieszczeñ w budynku g³ównym KW PSP w Krakowie
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.