eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadlinkiWymiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Sadlinkach



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063521 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Sadlinkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadlinki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Sadlinki

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-522

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552757510

1.5.8.) Numer faksu: 552757580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@sadlinki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.sadlinki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Sadlinkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d12e882-9ddc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000866/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wymiana pokrycia dachowego wraz z dociepleniem budynku adminisracyjnego Urzędu Gminy w Sadlinkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034326/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272098,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Sadlinkach przy ul. Kwidzyńskiej 12.

Zakres prac obejmuje :
1. Rozebranie pokryć dachowych wraz z rynnami, rurami spustowymi i obróbkami blacharskimi,
2. Rozebranie ołacenia płaci,
3. Uzupełnienie brakującego deskowania połaci dachowej,
4. Naprawa i częściowa wymiana elementów więźby dachowej,
5. Montaż membrany dachowej o dużej dyfuzji,
6. Ołacenie połaci dachowej, (kontrłaty i łaty),
7. Montaż pokrycia z blachy dachówko podobnej.
8. Montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,8 mm,
9. Wymiana okien wyłazowych,
10. Naprawa i przygotowanie podłoża pod ułożenie styropapy na wykuszach dachowych,
11. Montaż styropapy gr. 25 cm na klej,
12. Ułożenie wierzchniej warstwy papy termozgrzewalnej na styropapę,
13. Montaż obróbek blacharskich na czapkach kominowych,
14. Usunięcie polepy glinianej z stropu nad piętrem w starej części budynku,
15. Oczyszczenie, naprawa i impregnacja bio, grzybo i ogniochronna drewnianych elementów stropu nad piętrem,
16. Ułożenie paroizolacji na stropie,
17. Ułożenie na stropie izolacji z wełny mineralnej gr 30,0 cm dwoma warstwami ułożonymi mijankowo, (15,0 cm i 15,0 cm),
18. Zabezpieczenie izolacji z wełny mineralnej folią paroprzepuszczalną,
19. Montaż drewnianej podłogi na legarach nad izolacją, (ciągi komunikacyjne – dojścia do okien dachowych wyłazowych),
20. Wymiana instalacji odgromowej,
21. Remont masztu antenowego.
45000000-7 Roboty budowlane
45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 Roboty

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308877,82

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342992,88

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308877,82

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Produkcyjno – Usługowa „RODŁO”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810004802

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 26

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308877,82

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.