Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00026133/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamieszczanie ogłoszeń o treści informacyjnej w gazetach lokalnych, z podziałem na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jackowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-509
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5633221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamieszczanie ogłoszeń o treści informacyjnej w gazetach lokalnych, z podziałem na 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb86f480-78fc-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026133/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.00002.2022, ZP.ZD-00051/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46138,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamieszczanie ogłoszeń o treści informacyjnej w gazecie lokalnej, ukazującej się na terenie gminy Suchy Las.2. Zamawiający wymagał, by ogłoszenia publikowane były w gazecie lokalnej, o minimalnym nakładzie poszczególnych numerów gazety, wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, która wynosi – 6.500 egzemplarzy.
3. Minimalna, wymagana przez Zamawiającego, liczba punktów dystrybucji wynosi – 150 punktów.
4. Zamawiający wymagał, by Wykonawca podał w formularzu ofertowym tytuł gazety, w której zamieszczane będą ogłoszenia.
5. Zamawiający wymagał, by Wykonawca posiadał siedzibę/oddział na terenie Powiatu Poznańskiego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 21138,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamieszczanie ogłoszeń o treści informacyjnej w gazecie lokalnej, ukazującej się na terenie wszystkich gmin Powiatu Poznańskiego.2. Zamawiający wymagał, by ogłoszenia publikowane były w gazecie lokalnej, o minimalnym nakładzie poszczególnych numerów gazety, wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, która wynosi – 20.000 egzemplarzy.
3.Minimalna, wymagana przez Zamawiającego, liczba punktów dystrybucji wynosi – 250 punktów.
4. Zamawiający wymagał, by Wykonawca podał w formularzu ofertowym tytuł gazety, w której zamieszczane będą ogłoszenia.
5. Zamawiający wymagał, by Wykonawca posiadał siedzibę/oddział na terenie Powiatu Poznańskiego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Consulting Agnieszka Łęcka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302000360
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDIA CONSULTING" AGNIESZKA ŁĘCKA
jakie przetargi wygrała firma
"MEDIA CONSULTING" AGNIESZKA ŁĘCKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lech-Press Sławomir Lechna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634199924
7.3.4) Miejscowość: Buk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne świadczenie usługi druku offsetowego 12 wydań magazynu samorządowego "Monitor Wielkopolski" dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą UMWW w Poznaniu
- Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych UAM (przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części)
- Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu - 2025 r."
- Zakup napędów ortopedycznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania jednostek na Oddziale Chirurgii Jednego Dnia
- TPm-1/25 Zakup systemu antywirusowego z EDR (2200 licencji) z managerem aktualizacji do systemu antywirusowego (2200 licencji) na okres 3 lat wraz z asystą wdrożeniową
- Dostosowanie łazienek do przepisów Sanepidu na Oddziałach Szpitalnych w Filii nr 1 w ramach zadania "Realizacja prac remontowych na obiektach Fili nr 1 i 2 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu (...)
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.