Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00011712/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00032657/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP.4.2025. Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3f2fe1a-94e1-4672-b35b-4d7a609d0d181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.4.2025. Świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3f2fe1a-94e1-4672-b35b-4d7a609d0d18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142361,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja świadczenia usług zakwaterowania i wyżywienia lub świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia w okresie od dnia 26 stycznia do 28 stycznia 2025 r., dla maksymalnie 250 funkcjonariuszy w lokalizacji: miasto Kraków. Dla wymienionych funkcjonariuszy wymagany jest obiekt z parkingiem monitorowanym oraz zamkniętym.
2) Usługa wyżywienia powinna być świadczona w miejscu kwaterowania. Zamawiający dopuszcza możliwość wydawania posiłków w obiekcie oddalonym maksymalnie o 500 m od miejsca zakwaterowania. Zamawiający nie wymaga obsługi kelnerskiej.
3) Przygotowanie i wydawanie posiłków odbywać się będzie na podstawie bieżących ustaleń (zleceń) zgłaszanych telefonicznie przez przedstawicieli poszczególnych grup osób żywionych. Przewiduje się wydawanie posiłków w następującym przedziale czasowym od godz. 6.00 pierwszy posiłek do 22.00 ostatni posiłek.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany posiłków w pakiety suchych prowiantów lub lunch boksów.
5) UWAGA! Zamawiający informuje, że pobyt rozpoczyna się kolacją pierwszego dnia, a kończy śniadaniem ostatniego dnia.
6) Zamawiający informuje, że liczba zakwaterowanych osób może nie być stała przez cały okres świadczenia usługi. Za zgłoszone dzień wcześniej przez zamawiającego lub funkcjonariuszy wykwaterowania, wykonawca nie naliczy opłat. Tym samym zamawiający nie wykorzysta planowanych do realizacji wszystkich ilości posiłków – w takim przypadku, wykonawca nie powinien również naliczać opłat za nie wykorzystaną usługę.
7) W okresie wskazanym w ust. 1 Wykonawca zobligowany jest zabezpieczyć dla potrzeb Zamawiającego, określoną w ofercie liczbę miejsc noclegowych oraz pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad i kolację.
8) Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia parkingu w odległości nie większej niż 500 m od miejsca kwaterowania, które pomieści liczbę miejsc parkingowych odpowiadającą liczbie zakwaterowanych osób zgodnie z załącznika nr 2 do SWZ.
9) Zamawiający, przed rozstrzygnięciem postępowania, przewiduje możliwość wizytacji obiektu, zaoferowanego przez Wykonawcę, celem sprawdzenia zgodności zaoferowanych standardów z wymogami Ogłoszenia o zamówieniu.
10) W razie wystąpienia zatrucia pokarmowego Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Krakowie.
11) Zamawiający pokryje koszty związane z zakwaterowaniem i wyżywieniem wg liczby wykorzystanych miejsc, z zastrzeżeniem ust. 6 i 12.
12) W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego pełnej liczby miejsc zarezerwowanych przez Wykonawcę, Zamawiający gwarantuje wynagrodzenie odpowiadające 70 % wartości maksymalnej wartości zakwaterowania.
13) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FERO EXPRESS HOTEL I RESTAURACJA Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762447553
7.3.3) Ulica: Bolesława Śmiałego
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-398
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FERO EXPRESS HOTEL I RESTAURACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FERO EXPRESS HOTEL I RESTAURACJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-26 do 2025-01-28INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych. Zadanie 2- Sukcesywna dostawa klawiatur i myszek.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie układu 14 masowych regulatorów przepływu gazu (MFC) wraz z systemem dozowania par, na potrzeby NCPS SOLARIS w Krakowie (PF pt.: "Materials Research Hub")
- ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- DOSTARCZANIE HYDROGENII PEROXYDUM 3%
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
- Wykonanie i dostawa zestawów wielkanocnych dla Województwa Małopolskiego na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rojnej 15 w Łodzi w okresie od 01.03.2025 r. do 31.10.2025 r.
- Kompleksowa usługa w ramach Konkursu 2025
- Usługi restauracyjne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rojnej 15 w Łodzi w okresie od 01.03.2025 r. do 31.10.2025 r.
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- Kompleksowa usługa organizacji jednodniowej konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji "Miasta Historyczne 3.0"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.