Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023792/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00028615/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
- 2022/BZP 00200547/01 - Wynik z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063553 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072147187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sobieskiego 83
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338284047
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpediatryczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58969415-8e16-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003231/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023792/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D-4/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 872386,13 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 302384,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 149655,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 101169,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 20821,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 52135,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 54995,94 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 59173,54 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 53944,80 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ilościach określonych szczegółowo w Załącznik nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym. Cykliczne dostawy leków będą następować zgodnie z realizacją zamówień częściowych ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi, elektronicznymi – e-mail lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala zgodnie ze wskazaną w ofercie liczbą dni i godzin w przypadku dostaw planowanych nie dłużej niż 2 dni, w godz. dopołudniowych od 7:15 do 13:00 od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w terminie zgodnie z ofertą licząc od zgłoszenia zapotrzebowania. Natomiast w przypadku dostaw na cito (ratujących życie) max do 8 godz. W szczególnych przypadkach, poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawy na cito należy dostarczyć na wskazany Oddział Szpitala do lekarza dyżurnego.Oferowane leki będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego oraz posiadać aktualną Charakterystykę Produktu Leczniczego, dalej ChPL. Wydane przed dniem 1 października 2002 r. świadectwa rejestracji i świadectwa dopuszczenia do obrotu są pozwoleniami w rozumieniu Prawa farmaceutycznego i zachowują ważność w określonych dla nich terminach ważności. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający podczas składania zamówienia może wyrazić zgodę na zaproponowany krótszy termin ważności danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 78104,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319594,23
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319594,23
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319594,23
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Farmaceutyczna MEDIFARM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243183096
7.3.3) Ulica: Bławatków 6
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319594,23
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-05-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155046,13
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155784,10
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155046,13
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271059470
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155046,13
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-05-11Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108113,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117645,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108113,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol Logistyka Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141107266
7.3.3) Ulica: Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108113,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-05-11Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22523,64
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23964,22
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22523,64
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271059470
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22523,64
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-05-11Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61646,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61646,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61646,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBIPHARM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010536632
7.3.3) Ulica: L. Rydygiera 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61646,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-05-11Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38282,38
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41708,81
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38282,38
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol Logistyka Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141107266
7.3.3) Ulica: Szopienicka 77
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38282,38
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-05-11Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85691,86
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85691,86
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85691,86
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271059470
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85691,86
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-05-11Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach danej części nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94665,51
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109312,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94665,51
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271059470
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94665,51
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-12 do 2022-05-112021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- "Bieżące utrzymanie mostów, wiaduktów i przepustów w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2026"
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 22 części).
- Świadczenie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów BCP-Olszówka w Bielsku-Białej.
- Konserwacja i utrzymanie wyposażenia terenów rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- ZP 7/25 Dostawa leków
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Dostawa produktów leczniczych - 9 zadań
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.