eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin"Modernizacja SUW w m-ci Wa³owice oraz budowa sieci wodoci±gowej z SUW do m-ci Wa³owice, Drzeñsk Ma³y i Drzeñsk Wielki - Gmina Gubin".



Og³oszenie z dnia 2023-01-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja SUW w m-ci Wa³owice oraz budowa sieci wodoci±gowej
z SUW do m-ci Wa³owice, Drzeñsk Ma³y i Drzeñsk Wielki – Gmina Gubin”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Gubin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770250

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Obroñców Pokoju 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 359 16 40

1.5.8.) Numer faksu: 683594546

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminagubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gminagubin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja SUW w m-ci Wa³owice oraz budowa sieci wodoci±gowej
z SUW do m-ci Wa³owice, Drzeñsk Ma³y i Drzeñsk Wielki – Gmina Gubin”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9dd3780e-9e2a-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00063615

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00019245/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 "Modernizacja SUW w m-ci Wa³owice oraz budowa sieci wodoci±gowej z SUW do m-ci Wa³owice, Drzeñsk Ma³y i Drzeñsk Wielki"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9dd3780e-9e2a-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz.344).
2. Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl
3. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: urzad@gminagubin.pl, adres strony internetowej www.bip.gminagubin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu »Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la »Regulamin Platformy e- »Centrum Pomocy«.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z »Formularzy do komunikacji« w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta »Wykonawcy« na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z »Formularzy do komunikacji« s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególno¶ci SWZ) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce »Komunikacja«

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gubin, ul. Obroñców Pokoju 20, 66-620 Gubin tel. 68 359 16 40
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.3.2023.DK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „ zaprojektuj – wybuduj” dla zadania Modernizacja SUW w m-ci Wa³owice oraz budowa sieci wodoci±gowej z SUW do m-ci Wa³owice, Drzeñsk Ma³y i Drzeñsk Wielki – Gmina Gubin.

Teren, na których bêdzie realizowana inwestycja obejmuje trzy miejscowo¶ci Wa³owice, Drzeñsk Wielki oraz Drzeñsk Ma³y. SUW w Wa³owicach zostanie zmodernizowana i rozbudowana tak, aby mog³a zaopatrzyæ w wodê pitn± o w³a¶ciwych parametrach oraz prawid³owej wydajno¶ci i ci¶nieniu w sumie 8 miejscowo¶ci tj. ok. 1598 osób. £±czna d³ugo¶æ budowanej sieci wodoci±gowej wyniesie ok. 6500 m.
Z uwagi na z³y stan techniczny SUW w Wa³owicach zostanie zmodernizowana m.in.: - modernizacja ujêcia wody poprzez budowê nowej studni wraz z obudow±, wymiana pomp g³êbinowych z niezbêdnym osprzêtem i opomiarowaniem studni; - modernizacja Stacji Uzdatniania Wody poprzez m.in. modernizacjê technologii napowietrzania i filtracji wody wraz z wymian± pompowni sieciowej i pomp± p³ukania, modernizacja instalacji dezynfekcji wody, budowa zbiornika neutralizatora oraz zbiornika ¶cieków bytowych wraz z modernizacj± instalacji zasilania i AKP, remont budynku SUW wraz z zagospodarowaniem terenu; - budowa zbiornika wody czystej wraz z infrastruktur± i niezbêdnym wyposa¿eniem; - modernizacja instalacji odprowadzania wód pop³ucznych; - monta¿ agregatu pr±dotwórczego.
Oprócz robót budowlanych zostan± wykonane inne prace m.in.: przygotowanie i opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem decyzji, pozwoleñ, opinii, operatów, projektów uzgodnieñ, planów, itp. wymaganych do realizacji inwestycji wraz z opracowaniem dokumentacji powykonawczej. Inwestycja bêdzie realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie PFU.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45232460-4 - Roboty sanitarne

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnêtrznej

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

71351910-5 - Us³ugi geologiczne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków

45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium najni¿szej ceny, okresu gwarancji
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska maksymaln± liczbê punktów spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Ofertom pozosta³ych Wykonawców, spe³niaj±cym wymagania kryteriów, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom okre¶lonym w ustawie Pzp i przedmiotowej SWZ oraz zostanie uznana
za najkorzystniejsz± w oparciu o podane kryteria wyboru

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ min 1 500 000 z³
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ min. jedno zadanie inwestycyjne polegaj±ce na budowie sieci wodoci±gowej lub kanalizacyjnej lub budowie stacji uzdatniania wody lub budowie obiektów infrastruktury wodoci±gowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ - potwierdzone dowodem okre¶laj±cym czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
b) Zamawiaj±cy uzna za spe³nione warunki pkt 5 ppkt 4) lit. a, równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmuje szerszy zakres i warto¶æ robót od wymaganych w pkt 5 ppkt 4)
lit. a. Zamawiaj±cy wymaga, aby w wykazie robót (wg za³±cznika nr 5 do SWZ) wyodrêbnione zosta³y warto¶æ i zakres wykonanych robót lub spe³niaj±cych wymagania pkt 5 ppkt 4) lit. a), które Wykonawca wykona³ w ramach innych wielozakresowych zadañ;
c) Zdolno¶ci zawodowej (w zakresie personelu) tj. do realizacji zamówienia skierowane zostan± przez Wykonawcê osoby posiadaj±ce zgodnie z ustaw± Prawo budowlane: (wg za³±cznika nr 6 do SWZ)
1) co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie robót sanitarnych, sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych, co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia;
2) Co najmniej jedna osoba do kierowanie robotami budowlanymi – osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie;
3) co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie niezbêdnym do prowadzenia obs³ugi geodezyjnej inwestycji oraz wykonania pomiarów powykonawczych obiektów oczyszczalni.
4) co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie instalacji elektrycznych do 1 kV

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
3) wykazu (sporz±dzony wg wzoru za³±cznika nr 5 do SWZ) robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5) wykazu (sporz±dzony wg wzoru za³±cznika nr 6 do SWZ) osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
8.2. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. – pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników, jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
8.3. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 20.000,00 z³otych (dwadzie¶cia tysiêcy z³otych)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) w pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. 2020 poz. 299 )
2. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku:
Gmina Gubin ul. Obroñców Pokoju 20 66-620 Gubin
nr rachunku: PKO SA 61 1020 5402 0000 0902 0027 8754
z dopiskiem na przelewie „Wadium w postêpowaniu Modernizacja SUW w m-ci Wa³owice oraz budowa sieci wodoci±gowej z SUW do m-ci Wa³owice, Drzeñsk Ma³y i Drzeñsk Wielki – Gmina Gubin.



UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
2. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±
(z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) wskazaæ beneficjentem porêczenia lub gwarancji
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert± w formie elektronicznej.
4. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp. zostanie odrzucona.
5. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nieniu warunków w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, jej zakresu rzeczowego oraz umownego wynagrodzenia, w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany w trakcie wykonywania Umowy, warunków projektowania w szczególno¶ci
z powodu zmiany przepisów, norm lub normatywów maj±cych zastosowanie do projektu wykonawczego wykonania wzmocnienia gruntu pod istniej±cymi ¶cianami murowanymi;
2) pisemnego ¿±dania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiaj±cego lub wydanie zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazów nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
3) wyst±pienia w trakcie realizacji robót budowlanych niekorzystnych warunków atmosferycznych wiatr, z zastrze¿eniem ¿e okoliczno¶ci, o których mowa poni¿ej wystêpuj± przez minimum 14 kolejnych dni:
a) warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób
i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów,
b) gwa³towne opady deszczu ¶niegu, gradobicie, burze z wy³adowaniami atmosferycznymi,
4) wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej np. po¿aru, powodzi, itp. jako zdarzenia niezale¿nego od ¿adnej ze Stron, które nast±pi³o po wej¶ciu w ¿ycie Umowy, o czas w jakim dane zjawisko uniemo¿liwi³o prowadzenie robót lub o czas jaki jest niezbêdny na naprawê uszkodzeñ powsta³ych w wyniku dzia³ania si³y wy¿szej;
5) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
6) konieczno¶ci uwzglêdnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceñ w³a¶ciwych s³u¿b
i inspekcji, je¿eli powoduj± one wyd³u¿enie czasu realizacji i nie wynikaj± z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
7) braku mo¿liwo¶ci przekazania przez Zamawiaj±cego terenu budowy w okre¶lonym umow± terminie;
8) odst±pienia przez Zamawiaj±cego od wykonania czê¶ci robót zbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy zgodnie ze sztuk± budowlan± i wiedz± techniczn±, a wynikaj±cych np.
z technologii robót, co skutkowaæ bêdzie obni¿eniem wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy
) zmian technologicznych, spowodowanych w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ, wskazanych w Dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ,
b) mo¿liwo¶ci± zastosowania materia³ów lub urz±dzeñ o równym lub lepszym standardzie ni¿ przyjête w Dokumentacji projektowej, pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót,
c) mo¿liwo¶ci± zastosowania technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji zadania, kosztów wykonywanych prac lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy,
d) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazanie w Dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy,
e) wyst±pieniem odmiennych od przyjêtych w Dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków geologicznych skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych,
f) wyst±pieniem odmiennych od przyjêtych w Dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków terenowych, a w szczególno¶ci istnienia nie zainwentaryzowanych lub b³êdnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych itp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-14

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

DOFINANSOWANIE: Inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze wstêpn± promes±
NR Edycja2/2021/5195/PolskiLad dotycz±c± realizacji inwestycji: Modernizacja SUW w m-ci Wa³owice oraz budowa sieci wodoci±gowej z SUW do m-ci Wa³owice, Drzeñsk Ma³y i Drzeñsk Wielki – Gmina Gubin.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.