Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00029617/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
- 2022/BZP 00159198/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063708 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie obsługi eksploatacyjnej – gwarancyjnej i pogwarancyjnej kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na 4 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Opole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek - Ratusz
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4438704
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie obsługi eksploatacyjnej – gwarancyjnej i pogwarancyjnej kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na 4 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c7b6de2-983c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000699/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Pełna obsługa eksploatacyjna urządzeń wielofunkcyjnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029617/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254609,75 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Obsługa eksploatacyjna gwarancyjna i pogwarancyjna kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych marki: TOSHIBA, OKITermin realizacji - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania środków, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50313000-2 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
4.5.5.) Wartość części: 101843,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Obsługa eksploatacyjna gwarancyjna i pogwarancyjna kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych marki: SHARPTermin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania środków, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50313000-2 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
4.5.5.) Wartość części: 101843,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Obsługa eksploatacyjna gwarancyjna i pogwarancyjna kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych marki: KYOCERA , RICOH, NASHUATEC, OLIVETTI4.5.3.) Główny kod CPV: 50313000-2 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
4.5.5.) Wartość części: 30553,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: Obsługa eksploatacyjna gwarancyjna i pogwarancyjna kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych marki: LEXMARK, BROTHER.Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania środków, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50313000-2 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
4.5.5.) Wartość części: 20368,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70826,33
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104648,79
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70826,33
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cedartex T&D Żukowski spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531091158
7.3.3) Ulica: ul. Oleska 119
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-231
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70826,33
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86916,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105326,28
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86916,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cedartex T&D Żukowski spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531091158
7.3.3) Ulica: ul. Oleska 119
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-231
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86916,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15552,14
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28370,21
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22575,71
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cedartex T&D Żukowski spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531091158
7.3.3) Ulica: ul. Oleska 119
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-231
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22575,71
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7223,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10067,95
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10067,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cedatrex T&D Żukowski spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531091158
7.3.3) Ulica: ul. Oleska 119
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-231
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CEDARTEX T&D ŻUKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10067,95
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
więcej: Toner do fotokopiarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.