Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027155/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063751 z dnia 2021-05-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA MASY BITUMICZNEJ „NA ZIMNO” WRAZ Z WYŁADUNKIEM W 2021 R. Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA MASY BITUMICZNEJ „NA ZIMNO” WRAZ Z WYŁADUNKIEM W 2021 R. Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5559e650-8ae9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000505/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa masy na zimno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027155/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 296400,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres dostawy obejmuje:A: zamówienie podstawowe:
1) „Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem” w 2021 roku z podziałem na zadania.
Zadanie 1: Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem w 2021 r. dla RDW Łowicz;
2) ‘W ramach zamówienia przewiduje się podejmowanie działań polegających na:
a) Dostawie zamówionej partii masy „na zimno” do wskazanego Obwodu Dróg;
b) Rozładunku dostarczonej masy w miejscu i w sposób wskazany przez Kierownika Obwodu Dróg;
c) Przekazaniu dokumentów potwierdzających jakość dostarczonej partii masy;
Ilości i lokalizacje miejsc dostaw masy wyszczególniono w formularzach wycen ofertowych dla poszczególnych zadań oraz OPZ.
B. Prawo opcji:
Opcja obejmuje: 100% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia.
Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego.
Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 30.11.2021 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 63840,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) „Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem” w 2021 roku z podziałem na zadania.Zadanie 2: Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem w 2021 r. dla RDW Piotrków;
2) ‘W ramach zamówienia przewiduje się podejmowanie działań polegających na:
a) Dostawie zamówionej partii masy „na zimno” do wskazanego Obwodu Dróg;
b) Rozładunku dostarczonej masy w miejscu i w sposób wskazany przez Kierownika Obwodu Dróg;
c) Przekazaniu dokumentów potwierdzających jakość dostarczonej partii masy;
Ilości i lokalizacje miejsc dostaw masy wyszczególniono w formularzach wycen ofertowych dla poszczególnych zadań oraz OPZ.
B. Prawo opcji:
Opcja obejmuje: 100% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia.
Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego.
Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 30.11.2021 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 50160,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A: zamówienie podstawowe:1) „Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem” w 2021 roku z podziałem na zadania.
Zadanie 3: Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem w 2021 r. dla RDW Poddębice;
2) ‘W ramach zamówienia przewiduje się podejmowanie działań polegających na:
a) Dostawie zamówionej partii masy „na zimno” do wskazanego Obwodu Dróg;
b) Rozładunku dostarczonej masy w miejscu i w sposób wskazany przez Kierownika Obwodu Dróg;
c) Przekazaniu dokumentów potwierdzających jakość dostarczonej partii masy;
Ilości i lokalizacje miejsc dostaw masy wyszczególniono w formularzach wycen ofertowych dla poszczególnych zadań oraz OPZ.
B. Prawo opcji:
Opcja obejmuje: 100% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia.
Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego.
Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 30.11.2021 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 63840,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A: zamówienie podstawowe:1) „Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem” w 2021 roku z podziałem na zadania.
Zadanie 4: Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem w 2021 r. dla RDW Sieradz;
2) ‘W ramach zamówienia przewiduje się podejmowanie działań polegających na:
a) Dostawie zamówionej partii masy „na zimno” do wskazanego Obwodu Dróg;
b) Rozładunku dostarczonej masy w miejscu i w sposób wskazany przez Kierownika Obwodu Dróg;
c) Przekazaniu dokumentów potwierdzających jakość dostarczonej partii masy;
Ilości i lokalizacje miejsc dostaw masy wyszczególniono w formularzach wycen ofertowych dla poszczególnych zadań oraz OPZ.
B. Prawo opcji:
Opcja obejmuje: 100% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia.
Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego.
Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 30.11.2021 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 54720,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A: zamówienie podstawowe:1) „Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem” w 2021 roku z podziałem na zadania.
Zadanie 5: Dostawa masy bitumicznej „na zimno” wraz z wyładunkiem w 2021 r. dla RDW Bełchatów.
2) ‘W ramach zamówienia przewiduje się podejmowanie działań polegających na:
a) Dostawie zamówionej partii masy „na zimno” do wskazanego Obwodu Dróg;
b) Rozładunku dostarczonej masy w miejscu i w sposób wskazany przez Kierownika Obwodu Dróg;
c) Przekazaniu dokumentów potwierdzających jakość dostarczonej partii masy;
Ilości i lokalizacje miejsc dostaw masy wyszczególniono w formularzach wycen ofertowych dla poszczególnych zadań oraz OPZ.
B. Prawo opcji:
Opcja obejmuje: 100% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia.
Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego.
Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 30.11.2021 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113610-4 - Bitum
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 63840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64230,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72324,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64230,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX BIS Teresa Górniak i Wspólnicy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661738988
7.3.3) Ulica: Kamieniec 8
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDOMEX BIS" GÓRNIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BUDOMEX BIS" GÓRNIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64230,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48640,36
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56826,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48640,36
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX BIS Teresa Górniak i Wspólnicy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661738988
7.3.3) Ulica: Kamieniec 8
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDOMEX BIS" GÓRNIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BUDOMEX BIS" GÓRNIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48640,36
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62680,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72324,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62680,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX BIS Sp. J. Teresa Górnika i Wspólnicy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661738988
7.3.3) Ulica: Kamieniec 8
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDOMEX BIS" GÓRNIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BUDOMEX BIS" GÓRNIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62680,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54833,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61992,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54833,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX BIS Teresa Górniak i Wspólnicy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661738988
7.3.3) Ulica: Kamieniec 8
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDOMEX BIS" GÓRNIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BUDOMEX BIS" GÓRNIAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54833,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66641,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72324,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66641,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441860340
7.3.3) Ulica: ul. I. Krasickiego 18 A
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66641,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.