Ogłoszenie z dnia 2025-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00659275/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
- 2025/BZP 00012401/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. „Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” w podziale na 7 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510835098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 65
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-175
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzpkancelaria@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-powiatolsztynski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ddd4ac0-25a0-440b-8b93-64fa666276921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. „Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” w podziale na 7 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ddd4ac0-25a0-440b-8b93-64fa66627692
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00443951/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych w ramach projektu realizowanego przez PCPR w Olsztynie pn..: PIECZA ZASTĘPCZA W POWIECIE OLSZTYŃSKIM. PROFESJA Z MISJĄ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ” na lata 2024 – 2028, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021 – 2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ŚR.261.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32300,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - diagnozy płodowego zespołu alkoholowego/spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych FAS/FASD - 15 diagnoz3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SWZ oraz załącznikach do nin. SWZ, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na Platformie przetargowej Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 13786,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - diagnozy zespołu nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) – 8 diagnoz3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SWZ oraz załącznikach do nin. SWZ, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na Platformie przetargowej Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 7920,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - diagnozy afazji – 4 diagnozy3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SWZ oraz załącznikach do nin. SWZ, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na Platformie przetargowej Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 916,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - diagnozy spektrum autyzmu (ASD) – 3 diagnozy4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 7204,99 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - diagnozy zespołu Aspergera– 3 diagnozy4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 1752,66 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - diagnozy zaburzeń integracji sensorycznej (SI) – 3 diagnozy3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SWZ oraz załącznikach do nin. SWZ, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na Platformie przetargowej Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 425,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 - diagnozy logopedyczne– 3 diagnozy3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SWZ oraz załącznikach do nin. SWZ, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na Platformie przetargowej Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 294,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 17.01.2025 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 17.01.2025 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 17.01.2025 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 17.01.2025 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 17.01.2025 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 17.01.2025 r. nie wpłynęła żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do postępowania albo żadnej oferty;
W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert tj. do 17.01.2025 r. nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Bieżące usługi interwen.-utrzym.-zabezpiecz. oraz odbiór i utylizacja zwłok zwierzęcych po kolizjach i wypadkach w ciągach dróg kraj. adm. przez GDDKiA O/Olsztyn Rejon w Ełku OD Sedranki - II post.
- Dostawa płynów i akcesoriów do hemofiltracji wraz z dzierżawą
- Dostawa środków ochrony roślin do Zakładu Doświadczalnego w Bartążku
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa fungicydów do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Bartążku
- Dostawa nawozów dolistnych do Zakładu Doświadczalnego w Bartążku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja projektu w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025 pn. "Nie jesteś sam/-a - pierwsza pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży. Zróbmy to po raz trzeci!"
- Prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych i grupy wsparcia dla rodzin zastępczych
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach dwóch projektów realizowanych przez CUS Pełczyce
- Realizacja usług rehabilitanta i dietetyka w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego - usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia
- Usługi opiekuńcze realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.