eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno"Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia informatycznego” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W GŁOWNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 24/26

1.5.2.) Miejscowość: Głowno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1glowno@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cebertowicz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a14a7d84-c0b3-4fac-a284-1acfccedef44

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wyposażenia informatycznego” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a14a7d84-c0b3-4fac-a284-1acfccedef44

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00552155/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Dostawa wyposażenia informatycznego” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598543

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.0036/23.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 349227,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa wyposażenia informatycznego” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”, Nr projektu: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SWZ, w tym w szczególności realizacja zadania dotyczy dostawy: zestawów komputerowych, oprogramowania, urządzeń wielofunkcyjnych, plotera craftowego z oprzyrządowaniem, niszczarki, duplikatora plików, ruterów, stacji dokującej z klonowaniem, dysków twardych, laptopów, tablic multimedialnych, szaf dokujących, laptopów, drukarek do kodów kreskowych z osprzętem, laminatora, itp. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
KOD CPV:
Część Nr 1: 30213300-8 – Komputer biurkowy, 30231310-3 – Wyświetlacze płaskie, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 30213100-6 Komputery przenośne, 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 32420000-3, Urządzenia sieciowe, 32413100-2 rutery sieciowe, 30237135 – 4 karty sieciowe, 48822000-6: Serwery komputerowe, 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
Część Nr 2: 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, urządzeń, oprogramowania.
3.4. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, w tym opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego, w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń, numerze Part Number. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.
3.5. Dostarczony sprzęt informatyczny musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku nr 7 do SWZ, a jeżeli Zamawiający w Zał. Nr 7 nie wskazuje, to okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
3.6. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji zamówienia.
3.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
3.8. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego Przedmiot umowy, zgodnie z warunkami wzoru umowy i poniesie pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru przez Zamawiającego. Z chwilą odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego Protokołem Odbioru całkowite ryzyko uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza korzystania z usług kurierów lub osób trzecich w kwestii dostawy, wnoszenia, rozmieszczenia, montażu, instalowania i uruchamiania sprzętu, jak i sprawdzania poprawności działania sprzętu.
3.9. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę, wniesiony, rozmieszczony, zamontowany, zainstalowany i uruchomiony w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz zostanie sprawdzona poprawność działania sprzętu. – dotyczy Części Nr 1.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
3.11. Projekt nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027.

UWAGA - Na podstawie „Ustawy o podatku od towarów i usług” z dnia 11 marca 2004 roku (art. 83 ust. 1 pkt. 26), w Zespole Szkół Nr 1 w Głownie, stosuje się 0% stawkę VAT, w szczególności do dostaw sprzętu komputerowego. Sprzęt komputerowy zakupiony w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” wymieniony w zamówieniu jest związany z realizowaną przez placówkę działalnością edukacyjną.

5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie: do 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30213100-6 - Komputery przenośne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

30237135-4 - Karty sieciowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 341910,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa wyposażenia informatycznego” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”, Nr projektu: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SWZ, w tym w szczególności realizacja zadania dotyczy dostawy: zestawów komputerowych, oprogramowania, urządzeń wielofunkcyjnych, plotera craftowego z oprzyrządowaniem, niszczarki, duplikatora plików, ruterów, stacji dokującej z klonowaniem, dysków twardych, laptopów, tablic multimedialnych, szaf dokujących, laptopów, drukarek do kodów kreskowych z osprzętem, laminatora, itp. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
KOD CPV:
Część Nr 1: 30213300-8 – Komputer biurkowy, 30231310-3 – Wyświetlacze płaskie, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 30213100-6 Komputery przenośne, 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 32420000-3, Urządzenia sieciowe, 32413100-2 rutery sieciowe, 30237135 – 4 karty sieciowe, 48822000-6: Serwery komputerowe, 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
Część Nr 2: 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, urządzeń, oprogramowania.
3.4. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, w tym opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego, w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń, numerze Part Number. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.
3.5. Dostarczony sprzęt informatyczny musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku nr 7 do SWZ, a jeżeli Zamawiający w Zał. Nr 7 nie wskazuje, to okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
3.6. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji, dla danej pozycji zamówienia.
3.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
3.8. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego Przedmiot umowy, zgodnie z warunkami wzoru umowy i poniesie pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru przez Zamawiającego. Z chwilą odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego Protokołem Odbioru całkowite ryzyko uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza korzystania z usług kurierów lub osób trzecich w kwestii dostawy, wnoszenia, rozmieszczenia, montażu, instalowania i uruchamiania sprzętu, jak i sprawdzania poprawności działania sprzętu.
3.9. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę, wniesiony, rozmieszczony, zamontowany, zainstalowany i uruchomiony w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz zostanie sprawdzona poprawność działania sprzętu. – dotyczy Części Nr 1.
3.10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
3.11. Projekt nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027.

UWAGA - Na podstawie „Ustawy o podatku od towarów i usług” z dnia 11 marca 2004 roku (art. 83 ust. 1 pkt. 26), w Zespole Szkół Nr 1 w Głownie, stosuje się 0% stawkę VAT, w szczególności do dostaw sprzętu komputerowego. Sprzęt komputerowy zakupiony w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” wymieniony w zamówieniu jest związany z realizowaną przez placówkę działalnością edukacyjną.

5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie: do 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIGAEL Sp. z o.o. , Łojew 53, 07-132 Ostrówek, Województwo: mazowieckie, NIP: 8241807576, REGON: 381297482

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241807576

7.3.3) Ulica: Łojew 53

7.3.4) Miejscowość: Ostrówek

7.3.5) Kod pocztowy: 07-132

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w dniu 03.01.2025 r. w związku z tym, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.