Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00258129/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650958636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Huwniki 127
1.5.2.) Miejscowość: Nowosiółki Dydyńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-743
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16671 94 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpshuwniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpshuwniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.powiat.przemysl.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-162dfc24-3e0a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00255102/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa Artykułów Spożywczych dla DPS Huwniki na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258129/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.26.2.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 321725,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach na terenie gminy Fredropol w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. z podziałem na zadania (części):Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były z częstotliwością nie mniejszą, niż:
Zadanie Nr 1 – Mięso, wędliny i przetwory mięsne – 3 razy w tygodniu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 88774,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach na terenie gminy Fredropol w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. z podziałem na zadania (części):Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były z częstotliwością nie mniejszą, niż:
Zadanie Nr 2 – Mrożonki – 1 raz w tygodniu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 15458,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach na terenie gminy Fredropol w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. z podziałem na zadania (części):Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były z częstotliwością nie mniejszą, niż:
Zadanie Nr 3 – Warzywa, owoce, jaja – 2 razy w tygodniu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221200-8 - Warzywa owocowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 63836,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach na terenie gminy Fredropol w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. z podziałem na zadania (części):Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były z częstotliwością nie mniejszą, niż:
Zadanie Nr 4 – Mleko i przetwory mleczne – 2 razy w tygodniu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 77776,18 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach na terenie gminy Fredropol w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. z podziałem na zadania (części):Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były z częstotliwością nie mniejszą, niż: Zadanie Nr 5 – Pieczywo – codziennie;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 28897,08 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach na terenie gminy Fredropol w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. z podziałem na zadania (części):Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były z częstotliwością nie mniejszą, niż:
Zadanie Nr 6 – Pozostałe artykuły spożywcze– 1 raz w tygodniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 46982,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90544,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90544,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90544,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Batista Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - Spółka Komandytowa ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181483287
7.3.3) Ulica: Czarna Sędziszowska 89B
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Młp
7.3.5) Kod pocztowy: 39-123
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BATISTA SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BATISTA SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90544,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22102,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22102,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22102,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Widan Polska Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952012233
7.3.3) Ulica: Jasińskiego 56B
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22102,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 oraz pkt 4 ustawy P.z.p w wz. art. 73 § 1 w zw. z art. 78(1) Kodeksu cywilnego Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: FHU KERIM-STANMIRPOL Hurtowa Sprzedaż Owoców i Warzyw
M. Świecarz BOH GETTA 63 37-700, PRZEMYŚL, gdyż jest niezgodna z przepisami ustawy oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. W związku z powyższym dla spełnienia wymogu art. 63 ust. 2 ustawy z 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) – dalej P.z.p., w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Tym samym złożenie oświadczenia woli bez zachowania formy elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zgodnie ze wskazanymi w art. 63 ust. 2 P.z.p podpisami jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy pisemnej i nie znajduje uzasadnienia zarówno w treści art. 781 k.c., jak i w doktrynie prawa zamówień publicznych. Zamawiający Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie ustawy art. 275 pkt 1 P.z.p oraz wymogami zawartymi w Rozdziale 19 pkt 19.1 SWZ „Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym” oraz zgodnie z dyspozycjami Rozdziału 20 pkt 20.1 SWZ tj. „Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,(…) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://zp.powiat.przemysl.pl/.
W przedmiotowym postępowaniu za pośrednictwem w/w platformy do terminu upływu składania ofert
tj. do 1.11.2021 r. do godziny 07:45 złożono 1 ofertę. W toku badania ofert, Zamawiający dokonał walidacji złożonych podpisów pod ofertą w wyniku czego, okazało się, iż oferta Wykonawcy: FHU KERIM-STANMIRPOL Hurtowa Sprzedaż Owoców i Warzyw M. Świecarz BOH GETTA 63 37-700, PRZEMYŚL nie jest opatrzona odpowiednio podpisem kwalifikowanym lub zaufanym, lub podpisem osobistym Wykonawcy, zgodnie z wymogiem wynikającym z ustawy Pzp oraz SWZ. Wprawdzie oferta wraz z załącznikami zostały sporządzone w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, jednak brak opatrzenia jej odpowiednim podpisem zgodnie z art. 63 ust 2 ustawy P.z.p skutkuje niewątpliwie nieważnością oferty „podpis pod ofertą gwarantuje, że podpisana oferta, która jest oświadczeniem woli, ma charakter ostateczny i że oferta pochodzi od osoby podpisującej lub od osoby reprezentowanej przez podpisującego.”(KIO wyrok z dnia 14 października 2015 r., sygn. akt:
KIO 2139/15)
Podpis pod ofertą skutkuje tym, że oferta jest oświadczeniem woli Wykonawcy potwierdzającym akceptację zaproponowanych w tej ofercie warunków i w konsekwencji odzwierciedlającym wolę zwarcia umowy z Zamawiającym dlatego też, brak podpisu wyklucza możliwość uznania oferty za oświadczenie woli. Tym samym, oferta złożona bez zachowania formy pisemnej zgodnie także z art. 781 §2 KC jest nieważna, nie wywołuje skutków prawnych i podlega na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 odrzuceniu jako niezgodna z przepisami ustawy oraz wz z art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów .
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia w/w postępowanie dot. Zadania Nr 3 – Warzywa, owoce, jaja. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101131,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101131,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101131,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotruś Pan Sp. z o.o. Spółka komandytowa ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952460675
7.3.3) Ulica: Nestora 8
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101131,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57738,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57738,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57738,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia DELUX Leszek Rachwał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952197002
7.3.3) Ulica: Bolestraszyce 216A
7.3.4) Miejscowość: Wyszatyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-722
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57738,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58613,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58613,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58613,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotruś Pan Sp. z o.o. Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795-246-06-75
7.3.3) Ulica: Nestora 8
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piekarnia DELUX Leszek Rachwał
jakie przetargi wygrała firma
Piekarnia DELUX Leszek Rachwał
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58613,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy
- "Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i serowarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.