Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00052375/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
- 2022/BZP 00090117/01 - Wynik z dnia 2022-03-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej oraz z powierzchniowego utrwalenia na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻABIA WOLA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.4.2.) Miejscowość: Żabia Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 96-321
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063896
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00052375/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą:
https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
Po zmianie:
https://www.miniportal.uzp.gov.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu:
A) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 robotę budowlaną (przez robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na wykonywaniu prac z zakresu budowy, przebudowy dróg, remontu dróg, naprawy dróg, konserwacji dróg na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto.
2) dysponuje lub będzie dysponować sprzętem i narzędziami, niezbędnymi do realizacji zamówienia:
-Sprężarką wraz z młotem pneumatycznym do odkuwania miejsc uszkodzonych – 1 szt.,
-Przecinarką spalinową do cięcia asfaltu – 1 szt.,
- Skrapiarką do bitumu – 1 szt.
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych i zawodowych Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu.
B) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda tylko wstępnego oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy Pzp zastrzega możliwość żądania na każdym etapie postępowania dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu:
A) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1)
2) dysp1) należycie zrealizował co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną (przez robotę budowlaną rozumie się wykonywanie przynajmniej jednej z nw. prac na podstawie 1 (jednej) umowy) polegającą na wykonywaniu prac z zakresu budowy, przebudowy dróg, remontu dróg, naprawy dróg, konserwacji dróg na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto.
2) dysponuje lub będzie dysponować sprzętem i narzędziami, niezbędnymi do realizacji zamówienia:
-Sprężarką wraz z młotem pneumatycznym do odkuwania miejsc uszkodzonych – 1 szt.,
-Przecinarką spalinową do cięcia asfaltu – 1 szt.,
- Skrapiarką do bitumu – 1 szt.
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych i zawodowych Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu.
B) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia . Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda tylko wstępnego oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy Pzp zastrzega możliwość żądania na każdym etapie postępowania dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-24 11:00
Po zmianie:
2022-02-25 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-24 11:30
Po zmianie:
2022-02-25 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-24
Po zmianie:
2022-03-26
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Wymagana forma:
gdy dowodem dysponowania zasobami podmiotów trzecich wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie podmiotu trzeciego, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma , w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem
Zobowiązanie musi być złożone w oryginale, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
INNE PRZETARGI ŻABIA WOLA
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
więcej: przetargi ŻABIA WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- "Likwidacja obiektów budowlanych przy szybie Jas I dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Jastrzębiu-Zdroju KWK ,,Jas - Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jastrzębie III".
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.