Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00323825/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
- 2021/BZP 00330899/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-27
- 2021/BZP 00341869/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450192689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Zambrowska 1/19
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp1@pogotowie.lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowie.lomza.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c571c2a-61d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003038/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323825/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4-ON-2021-TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży – 46 830 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
4.5.5.) Wartość części: 250540,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Miejsce Stacjonowania w Nowogrodzie – 5 828 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
4.5.5.) Wartość części: 31177,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Grajewie – 10 238 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
4.5.5.) Wartość części: 54770,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Kolnie – 5 880 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 31458,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Miejsce Stacjonowania w Stawiskach – 7 613 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
4.5.5.) Wartość części: 40726,88 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Wysokiem Mazowieckiem – 14 438 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
4.5.5.) Wartość części: 77240,63 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Podstacja w Ciechanowcu – 5 723 litr.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
4.5.5.) Wartość części: 30615,38 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Zambrowie – 13 125 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
4.5.5.) Wartość części: 70218,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282384,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282384,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282384,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282384,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35725,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35725,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35725,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35725,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61735,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61735,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61735,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61735,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35456,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35456,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35456,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35456,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45830,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45830,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45830,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45830,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86916,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86916,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86916,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86916,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34566,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34566,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34566,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34566,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79012,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79012,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79012,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79012,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Świadczenie usług ochrony osób, obiektów oraz mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
- Sukcesywna dostawa paliw - benzyny bezołowiowej w ilości 9 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 25 000 litrów
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.