eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaSukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych



Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450192689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Zambrowska 1/19

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp1@pogotowie.lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowie.lomza.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c571c2a-61d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003038/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323825/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4-ON-2021-TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży – 46 830 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.5.5.) Wartość części: 250540,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Miejsce Stacjonowania w Nowogrodzie – 5 828 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.5.5.) Wartość części: 31177,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Grajewie – 10 238 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.5.5.) Wartość części: 54770,63 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Kolnie – 5 880 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 31458,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Miejsce Stacjonowania w Stawiskach – 7 613 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.5.5.) Wartość części: 40726,88 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Wysokiem Mazowieckiem – 14 438 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.5.5.) Wartość części: 77240,63 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Podstacja w Ciechanowcu – 5 723 litr.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.5.5.) Wartość części: 30615,38 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego do ambulansów sanitarnych i samochodów służbowych WSPR SPZOZ w Łomży z wykorzystaniem elektronicznych kart flotowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży.
Maksymalna ilość litrów oleju napędowego dla poszczególnych jednostek organizacyjnych WSPR SPZOZ w Łomży wynosi: WSPR SPZOZ w Łomży Filia w Zambrowie – 13 125 litrów.
Wszystkie warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.5.5.) Wartość części: 70218,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282384,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282384,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282384,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282384,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2023-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35725,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35725,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35725,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35725,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2023-01-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61735,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61735,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61735,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61735,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2023-01-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35456,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35456,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35456,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35456,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2023-01-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45830,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45830,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45830,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45830,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2023-01-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86916,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86916,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86916,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86916,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2023-01-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34566,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34566,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34566,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34566,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2023-01-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79012,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79012,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79012,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 610188201

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79012,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2023-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.