eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieSukcesywna dostawa suszu konferencyjnego w ramach realiz. projektu 9.1.1. "Wzmacnianie potencjału społeczno - zaw." na lata 2020-2022 II Etap współfina. ze środków EFS.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063919 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa suszu konferencyjnego w ramach realiz. projektu 9.1.1. „Wzmacnianie potencjału społeczno
– zaw.” na lata 2020-2022 II Etap współfina. ze środków EFS.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003462043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 47

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 672 21 34

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopszawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mops-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa suszu konferencyjnego w ramach realiz. projektu 9.1.1. „Wzmacnianie potencjału społeczno
– zaw.” na lata 2020-2022 II Etap współfina. ze środków EFS.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7e08d17-b13d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004330/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 dostawa suszu konferencyjnego w ramach projektu "Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego" na lata 2020-2022 - II etapie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) w ramach realizowanego projektu 9.1.1. „Wzmacnianie potencjału społeczno – zawodowego” na lata 2020-2022 II Etap.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052686/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12977,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa suszu konferencyjnego na koszt i ryzyko Wykonawcy do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu, ul. Niedziałkowskiego 22, obejmującego następujący asortyment:
a/ Ciastka MIX (Pierniki w czekoladzie z nadzieniem - skład: czekolada min.28%, cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, tłuszcz roślinny palmowy; Herbatniki mieszanka z nadzieniem, z masą - skład: cukier, tłuszcz roślinny, polewa kakaowa, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, orzechy arachidowe, kakao, mleko odtłuszczone w proszku, olej roślinny; Ciastka typu biszkopty z galaretką owocową oblewane czekoladą; Ciastka typu markizy – herbatniki z kremem kakaowym lub orzechowym lub waniliowym lub chałwowym; Ciastka kokosowe - skład: cukier, olej palmowy, wiórki kokosowe (min.15%); Ciastka kruche z cukrem - skład: cukier, mąka pszenna, tłuszcz roślinny palmowy; Rurki z nadzieniem - skład: cukier, tłuszcz palmowy, odtłuszczone mleko w proszku, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, Andruty, wafel – opłatek, bez konserwantów - skład: mąka pszenna, woda, cukier, olej rzepakowy;
b/ kawa rozpuszczalna 100% naturalna, 200g – w ilości 44 sztuk;
c/ kawa naturalna mielona, 100% arabica, 250g – w ilości 40 sztuk;
d/ herbata czarna ekspresowa op.100 x 2g – w ilości 21 opakowań;
e/ herbata owocowa ekspresowa, 50g, różne smaki – w ilości 99 opakowań;
f/ paluszki słone duże opakowanie 320g (+/- 5%) – w ilości 112 opakowań;
g/ paluszki z sezamem duże opakowanie 320g (+/- 5%) – w ilości 112 opakowań;
h/ cukier biały 1kg – w ilości 12kg;
i/ cukier trzcinowy 1kg – w ilości 5kg;
j/ śmietanka w płynie do kawy, op. 10szt/10g – w ilości 156 opakowań;
k/ woda niegazowana o pojemności 0,5l – w ilości 2700 sztuk;
l/ woda gazowana o pojemności 0,5l – w ilości 1300 sztuk;
ł/ sok owocowy, 300ml, 100% pasteryzowany, nie zawierający dodatków smakowych, zapachowych , konserwantów, bez dodatku cukru – w ilości 1350 sztuk;
m/ kubek jednorazowy do zimnych napojów o pojemności 200ml (1op=100szt) – w ilości 36 opakowań
n/ kubek jednorazowy do ciepłych napojów o pojemności 200ml (1op=100szt) – w ilości 36 opakowań;
o/ łyżeczki jednorazowe małe (1op = 100szt) – w ilości 36 opakowań;
p/ mieszanka suszonych owoców (żurawina, jagody, rodzynki, śliwki, 250g – w ilości 8 kg;
r/ batonik śniadaniowy/ zbożowy z ziarnami/suszonymi owocami 40g – w ilości 8 kg.
2. Dostarczone produkty muszą być odpowiednio oznakowane, tj. opatrzone etykietą z opisem produktu, numerem partii, wagą, terminem przydatności do spożycia.
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Zamawiającego, stosownie do zaistniałych potrzeb począwszy od dnia zawarcia umowy.
4. Zamówienie każdej dostawy będzie się odbywało telefonicznie lub drogą elektroniczną z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 7.00-15.00 średnio 1 raz na dwa miesiące.
5. Wykonawca będzie realizował dostawy towarów na własny koszt do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego.
6. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym produkt zachowuje zdatność do spożycia określoną na etykiecie. W przypadku dostawy przedmiotu zamówienia z krótszą datą ważności niż wyżej wymieniona, Zamawiający ma prawo zwrotu przedmiotu zamówienia przed upływem terminu jego ważności.
7. Reklamacje z tytułu jakości, ilości dostawy towaru będą zgłaszane przez Zamawiającego w dniu, w którym dostarczono wadliwy towar. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru na towary wolne od wad i spełniające wymagania jakościowe, na koszt własny. Zamawiający może zwrócić całą partię towarów Wykonawcy odmawiając jednocześnie zapłaty.
8. Wykonawca będzie realizował zamówienia do Zamawiającego środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności, zgodnie z odpowiednimi wymogami sanitarnymi, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, w opakowaniach Wykonawcy, za które on nie będzie pobierał opłat, a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu.
9. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
10. Środek transportu winien być przystosowany do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towaru do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów.
12. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych lub zaoferowanie rozwiązań równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez Zamawiającego. Zaoferowany produkt musi posiadać co najmniej takie same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów.. Wykonawca oferując produkt równoważny musi jednocześnie zaznaczyć w ofercie jakiego produktu dotyczy oferta równoważna – co proponuje Wykonawca jako produkt równoważny. Ponadto produkt należy opisać w taki sposób, aby potwierdzić, że spełnia wymogi Zamawiającego i załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego.
13. Wielkości zamówienia podane w Załączniku nr 1 a do SIWZ – w formularzu asortymentowo -cenowym są wielkościami szacunkowymi, jakie Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości poszczególnych pozycji asortymentu z zastrzeżeniem dokonywania przez Zamawiającego zakupów do maksymalnej kwoty łącznej określonej w umowie. Z tytułu zmniejszenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. Zamawiający informuje, że wynagrodzenie wyniesie nie mniej niż 70% ceny podanej w formularzu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Do upływu terminu składania, tj. do dnia 20.05.2021r. do godz. 10:00 wpłynęła oferta od jednego Wykonawcy: „Społem” PSS Ul. Mostowa 22 42-400 Zawiercie.

Jednak oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 i pkt 4 ustawy Pzp, zgodnie z którymi Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli:
3) jest niezgodna z przepisami ustawy,
4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

W związku z powyższym, Zamawiający nie jest w stanie wybrać oferty najkorzystniejszej.
Z uwagi na powyższe, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13826,31

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13826,31

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa zamówienia: Sukcesywna dostawa suszu konferencyjnego w ramach realizowanego projektu 9.1.1. „Wzmacnianie potencjału społeczno – zawodowego” na lata 2020-2022 II Etap współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.