Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00036811/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00044493/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy soczewek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126308059
1.5.8.) Numer faksu: 126308059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy soczewek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b7d5bd4-7f3d-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030205/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawy soczewek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036811/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 455842,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto za j.m. Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Soczewka wewnątrzgałkowa akrylowa, zwijalna,asferyczna, jednoczęściowa o stopniu uwodnienia poniżej 0,5% wraz z kartridżem do implantacji; średnica optyczna: 6,0 mm, moc soczewki od plus 06,00 D do plus 40,0 D (od 6 do 30 co 0,5D,soczewka sferyczna w zakresie dioptrażu +31,00 do + 40,00 (przy zachowaniu pozostałych parametrów); całkowita długość soczewki: 13,0 mm; współczynnik refrakcji 1,55 szt. 50
2. Soczewka wewnątrzgałkowa akrylowa trzyczęściowa zwijalna część optyczna wykonana z materiału o stopniu uwodnienia poniżej 0,5%, średnica części optycznej – 6mm, długość całkowita 13 mm; dostępność dioptrażu 6,0 – 30,0D; współczynnik refrakcji 1,55, ukątowanie części haptycznych 10 stopni szt. 45
3. Soczewka wewnątrzgałkowa akrylowa trzyczęściowa zwijalna część optyczna wykonana z materiału o stopniu uwodnienia poniżej 0,5%, średnica części optycznej – 6mm, długość całkowita 13 mm; dostępność dioptrażu +5,0D – -5,0D (co 1,0D); ukątowanie części haptycznych 5 stopni szt. 5
4. Soczewka toryczna do korekcji astygmatyzmu, jednoczęściowa , z materiału hydrofobowego o stopniu uwodnienia poniżej 0,5 %, z filtrem światła niebieskiego,z asferyczną częścią optyczną z jednorazowym pisakami do markowania oka.Moc cylindra 1,0D do 6,0. DWspółczynnik refrakcji 1,55.Długość całkowita 13mm, optyka 6 mm.Dioptraż od 6D do34D.Współczynnik refrakcji : 1,55.Ukątowanie części haptycznych 0 st.Wykonawca dostarczy po 2 marekry do markowania oka do każdej soczewki. szt. 100
5. Soczewka jednoczęściowa ,żółta, asferyczna z optyką dyfrakcyjną z filterm UV 401 nm dla 21 D. Zbudowana z kopolimeru akrylowo -metakrylowego z filterm światła niebieskiego i filtrem UV.Parametry: indeks refrakcji 1,55 , stała A 119,1 st.,wielkość części optycznej 6mm, długość całkowita soczewki 13mm, angulacja 0 st. . Moc soczewek: od +6 do +30D co 0,5 dioptrii i od +31 do 34 D co 1 st., z dodatkiem mocy do bliższy +3,25D ,do odległości pośredniej +2,17 D , szt. 4
Razem
konieczne utworzenie depozytu
4.5.3.) Główny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 118900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Soczewka asferyczna i bezaberracyjna, jednoogniskowa, akrylowa,hydrofilna ,tylnokomorowa,zwijalna,sterylna.Soczewka wyposażona w filtr UV, dwuwypukła, jednoczęściowa o stałym dioptrażu na całej części optycznej soczewki,konstrukcja 4 oddzielnych haptyków narożnych ze znacznikiem poprawności położenia soczewki,angulacja haptyków 0 stopni .Otwory w każdym haptyku.Ostre krawędzie na częściach optycznych i haptycznych, dodatkowo bariera 360 stopni na części optycznej soczewki.Poziom uwodnienia soczewki 26%,współczynnik refrakcji 1,46, soczewka dostępna w dioptrażach od 0 do + 30,0D, od 0,0D do +10,0D co 1D, od +10,0D do +30,0D co 0,5D, Średnica całkowita soczewki zależna od dioptrażu : 11,0mm od 0,0D do +15,0D, 10,7mm od +15,5D do +22,0D , 10,5mm od +22,5D do +30,0D,średnica części optycznej soczewki zależna od dioptrażu: od 0,0D do +9,0 D średnica części optycznej 6,2mm , od +10.0D do +30,0D średnica części optycznej 6,0mm , system iplantacjiPUSH, do cięcia 1,8mm(np.Viscoject BIO 1,8mm ) szt. 800
2. Soczewka toryczna ,jednoczęściowa ,akrylowa,asferyczna i hydrofobowa .Tylna powierzchnia soczewki ze znacznikami poprawności na części optycznej.Soczewka wyposażona w filtr UV,uwodnienie soczewki 4% ,współczynnik refrakcji 1,54.Dwa zmodyfikowane hapteny typu C-loop.Optyka przesunięta w kierunku tyłu w stosunku do haptyków soczewki (step voulted),co zapewnia dobre przyleganie soczewki do tylnej torby, dodatkowo bariera zabezpieczająca przed PCO 360 stopni-ostra krawędź(poniżej 10um), soczewka posiadająca otwory fenestracyjne na części haptycznej,zapewniające zwiększoną stabilność soczewki przez zmniejszenie siły powstałej przy obkurczaniu torebki na część optyczną.Soczewka pakowana w roztworze soli fizjologicznej co zapewnia stabilność materiału i brak powstawania wakuoli po wszczepie, materiał gwarantujący brak odblasków(glistening free) ,średnica optyczna 6,0mm, długość całkowita 12,5 mm, zakres dioptrażu od +6,0D do +30,0D co 0,5D.dostępność mocy cylindrycznej: 1,25D;2,00D;2,75D;3,5D;4,25D;5,00D; 5,75D dołączony jednorazowy injector do cięcia 2,2mm szt. 100
3. Soczewka nagałkowa opatrunkowa bez mocy optycznej stosowana w schorzeniach nabłonka rogówki, miękka do ciągłego noszenia przez 30 dni(typu Night @day), asferyczna o powierzchni pozwalającej na korektę abberacji sferycznej, zapobiegającej odkładaniu się złogów białka i lipidów. Średnica całkowita 14,0 mm, promień krzywizny 8,6 mm, wielkość refrakcji 0,00, grubość w centrum 0,09 mm, uwodnienie 36%, opakowanie 6 szt op 20
Razem
Konieczne utworzenie depozytu dla poz 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 198392,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Preparat wiskoelastyczny zawierający mieszaninę Hialuronian sodu i Chondroitynosiarczan sodu Objętość od 0,5-1,00 ml Stężęnie dla hialuronianu sodu od 2,5% - 3,5% Stężenie dla chondroitynosiarczanu sodu 3,5%- 4,0% ampułkostrzykawka szt. 150
Instrumentarium do usuwania viscoelastyku ,irygacja i aspiracja
Razem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33732000-0 - Płyny do soczewek kontaktowych
4.5.5.) Wartość części: 26625 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Preparat zawierajacy carbacholum 0,1mg/ml xa 1,5 ml x 12 fiol np. Miostat x 12 amp. op. 10
Razem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33730000-6 - Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4488 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Soczewka wewnątrzgałkowa jednoczęściowa,sterylna,asferyczna ,zwijalna,tylnokomorowa .Soczewka zawiera filtr UV,materiał akryl hydrofilny , o stopniu uwodnienia 25%.Zakres mocy od minus 15,0D do plus 74.0D co 0,5D.Całkowita średnica soczewki 11,0mm, średnica części optycznej 6,0mm. Krawędź na części optycznej kwadratowa , 2 znaczniki poprawności ułożenia, współczynnik refrakcji 1,461. Konstrukcja 4 narożnych haptyków,angulacja haptyków 5 stopni .W zestawie z jednorazowym injectorem do cięcia 2,2mm . szt 200
Razem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki śródoczne
4.5.5.) Wartość części: 27778 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Zestaw okulistyczny : serweta na stolik 75 x75cm 1 szt
serweta okulistyczna SMS, 50x60cm, folia perforowana 1 szt
rozwórka 1 szt
miarka 1 szt
tampon papieros 2 szt 1 szt
kubek 60 ml 1 szt
kocher 13cm 1 szt
kompres włóknina 7,5x7,5cm, 6 szt 1 szt dopuszcza się opis ponizęj kpl 700
Zestaw okulistyczny : serweta na stolik FS2, 90x120cm 1 szt
serweta okulistycznaSMS, 50x60cm, folia perforowana 1 szt
rozwórka 1 szt
miarka 1 szt
tampon papieros 2 szt 1 szt
kubek 60 ml 1 szt
kocher 13cm 1 szt
kompres włóknina 7,5x7,5cm, 6 szt 1 szt
Razem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33730000-6 - Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 17500 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Trepan próżniowy jednorazowy ,sterylny ,do rogówki biorcy posiadający 360 stopniową komorę próżniową z 16 znacznikami ,strzykawkę aspiracyjną 5 cm³,krzyżowy znacznik centralnego punktu na rogówce.Rotacja komory prózniowej o 360 stopni pozwalająca na pogłębienie cięcia o 0,25mm. W zestawie znacznik. Zakres rozmiarów :od 6,0mm do 9,5mm co 0,25mm. Depozyt rozmiarów. szt. 50
Razem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33730000-6 - Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 22500 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Punch próżniowy rogówkowy,jednorazowy ,sterylny ,do pobierania rogówki dawcy.Konstrukcja umożliwiająca poprawny kierunek trepanowania ,dokładność cięcia i kontrolowania płatka. Zakres rozmiarów od 6.0mm do 9,5 mm co 0,25mm .Depozyt rozmiarów. szt. 50
Razem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33730000-6 - Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Jednorazowy cauter wysokotemperaturowy z wąską końcówką z możliwością regulacji temperatury.Temperatura maksymalna 816st.C szt. 50
2. Jednorazowy cauter niskotemperaturowy z wąską końcówką z możliwością regulacji temperatury.Temperatura maksymalna 371st.C(700st F) szt. 10
Razem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33730000-6 - Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P Opis wyrobu J.M. Ilość Cena netto Wartość netto Podatek VAT Wartość brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy1. Dekalina: 100 % perfluorodekalina Fluorowany w 100% perfluorokarbon dziesięciowęglowy Objętość: fiolka 7mlOpakowanie zawiera strzykawkę i sterylną kaniulę 20G Lepkość (25 st. C) 0,8mPas Gęstość (25 st. C) 1,93 g/cm sześcienny. Wskaźnik refrakcji: 1,31 (20 st. C). Temperatura wrzenia 141 st. C. Naprężenie powierzchniowe (37 st. C) 8,8mBar. W zestawie dodatkowo jednorazowa kaniula do podawania Dekaliny. szt 80
2. Olej silikonowy, jałowy, apirogenny w gotowych do użycia szklanych strzykawkach, objętość: 10ml Lepkość (25 st. C) 1300mPas, Gęstość (22 st. C) 0,98 g/cm sześcienny. Wskaźnik refrakcji (20 st. C): 1,4 Oporność objętościowa: 1014 omów/cm kwadratowy, olej musi charakteryzować się bardzo wysoką czystością zapewniającą bezpieczną efektywną stabilną i trwałą tamponadę. szt 40
3. Olej silikonowy, jałowy, apirogenny w gotowych do użycia szklanych strzykawkach, objętość: 10ml Lepkość (25 st. C) 5700mPas, Gęstość (22 st. C) 0,98 g/cm sześcienny, wskaźnik refrakcji (20 st. C): 1,4, Oporność objętościowa: 1014 omów/cm kwadratowy, olej musi charakteryzować się bardzo wysoką czystością zapewniającą bezpieczną efektywną stabilną i trwałą tamponadę. szt 5
Razem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33730000-6 - Produkty do pielęgnacji oczu i soczewki korekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 19658,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128412 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128412 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128412 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcon Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 527 10 93 105
7.3.3) Ulica: ul. Marynarska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128412 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214264,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214264,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214264,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bausch Health Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8133676203
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BAUSCH HEALTH POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214264,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28755 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28755 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28755 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcon Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 527 10 93 105
7.3.3) Ulica: ul. Marynarska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28755 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4847,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4847,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4847,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alcon Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 527 10 93 105
7.3.3) Ulica: ul. Marynarska 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-674
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4847,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medical Partner Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7831595407
7.3.3) Ulica: Ul. Szczepankowo 158 b
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-313
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consultronix S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676-01-15-479
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 17
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-083
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inov8 I. Żebrowska spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 951-23-299-08
7.3.3) Ulica: ul. Mińska 48 lok 1U
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inov8 I. Żebrowska spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 951-23-299-08
7.3.3) Ulica: ul. Mińska 48 lok 1U
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w pakiecie nr 9 albowiem nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21231,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25056 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21231,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bausch Health Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8133676203
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21231,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.