Ogłoszenie z dnia 2025-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525225/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00587995/01 - Wynik z dnia 2024-11-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Prowadzenie zajęć dodatkowych w świetlicy środowiskowej w ramach projektu pn. „Świetlice środowiskowe wsparciem dla rodzin w Gminie Waśniów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 24
1.4.2.) Miejscowość: Waśniów
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-425
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.7.) Numer telefonu: tel.: (41) 2646026
1.4.8.) Numer faksu: (41) 2646028
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063993
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00587995
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 14) Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 14) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 255 pkt 7 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 14) Przed zmianą:
Po zmianie:
W dniu 8 listopada 2024 roku Wykonawca Piotr Nowaczek – „Centrum Kształcenia Zawodowego Factory Talent Piotr Nowaczek” poinformował Zamawiającego o niemożności zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w Części 14 i w Części 16 zamówienia.
Wobec oświadczenia Wykonawcy Piotra Nowaczka, działając na podstawie art. 263 Pzp, przy uwzględnieniu cen ofertowych zaoferowanych przez pozostałych Wykonawców w Części 14 i Części 16 zamówienia, znacznie przekraczających kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia w tych Częściach, Zamawiający
odstąpił od ponownego badania i oceny pozostałych ofert złożonych w Części 14 i w Części 16 zamówienia, decydując o unieważnieniu postępowania w tych Częściach.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 16) Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 16) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 255 pkt 7 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 16) Przed zmianą:
Po zmianie:
W dniu 8 listopada 2024 roku Wykonawca Piotr Nowaczek – „Centrum Kształcenia Zawodowego Factory Talent Piotr Nowaczek” poinformował Zamawiającego o niemożności zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w Części 14 i w Części 16 zamówienia.
Wobec oświadczenia Wykonawcy Piotra Nowaczka, działając na podstawie art. 263 Pzp, przy uwzględnieniu cen ofertowych zaoferowanych przez pozostałych Wykonawców w Części 14 i Części 16 zamówienia, znacznie przekraczających kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia w tych Częściach, Zamawiający
odstąpił od ponownego badania i oceny pozostałych ofert złożonych w Części 14 i w Części 16 zamówienia, decydując o unieważnieniu postępowania w tych Częściach.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14) Przed zmianą:
Piotr Nowaczek - „Centrum Kształcenia Zawodowego Factory Talent Paweł Nowaczek”
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14) Przed zmianą:
Starachowice
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14) Przed zmianą:
27-200
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14) Przed zmianą:
świętokrzyskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16) Przed zmianą:
Piotr Nowaczek - „Centrum Kształcenia Zawodowego Factory Talent Paweł Nowaczek”
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16) Przed zmianą:
Starachowice
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16) Przed zmianą:
27-200
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16) Przed zmianą:
świętokrzyskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14) Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 14) Przed zmianą:
6641244006
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16) Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 16) Przed zmianą:
6641244006
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 14) Przed zmianą:
2024-11-04
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 14) Przed zmianą:
33072,16
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 14) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 16) Przed zmianą:
2024-11-04
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 16) Przed zmianą:
8268,04
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 16) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 14, Informacje dotyczące umowy dla części nr 14) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 14, Informacje dotyczące umowy dla części nr 14) Przed zmianą:
2026-05-30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 16, Informacje dotyczące umowy dla części nr 16) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 16, Informacje dotyczące umowy dla części nr 16) Przed zmianą:
2026-05-30
Po zmianie:
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zauważył omyłkę, o której mowa powyżej w dniu 26 stycznia 2025 roku, przeprowadzając wewnętrzną kontrolę postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonych w 2024 roku.
Niezwłocznie po zauważeniu omyłki, Zamawiający dokonał odpowiedniej korekty ogłoszenia o zamówienie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów."
- "Organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz warsztatów dla uczestników projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"-powt.
- Usługi korepetycji z matematyki z podstawy programowej obejmującej szkoły średnie wspierające dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Szamotulskiego w 2025-2027 r.
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.