eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GolinaStworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie KOSI etap III - budowa ciągu pieszo-rowerowego w m. Kraśnica gm. Golina.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064052 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie KOSI etap III - budowa ciągu pieszo-rowerowego w m. Kraśnica gm. Golina.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Golina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Golina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 241 80 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golina@golina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/golina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie KOSI etap III - budowa ciągu pieszo-rowerowego w m. Kraśnica gm. Golina.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7321ba63-a8b1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000389/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie KOSI - etap III - budowa ciągu pieszo-rowerowego w m. Kraśnica gm. Golina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044088/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 294524,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,00m w m. Kraśnica
i długości 0,509 km wzdłuż drogi gminnej. Projekt zakłada wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z betonu asfaltowego oraz odmulenie istniejących rowów przydrożnych odwadniających. Zakres prac obejmuje także przebudowę istniejących zjazdów na zlokalizowane wzdłuż planowanej inwestycji działki. Inwestycja obejmuje działki numer: 167, 166/2, 168/2, 146, 266/14, 191/2 obręb Kraśnica.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
- zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej,
- rozbiórka elementów dróg.
2) Roboty ziemne:
- wykonanie nasypów ,
3) Nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego - 1 263m2:
- wykonanie wykopów pod koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- wykonanie warstw odsączających i odcinających,
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego,
- połączenie między-warstwowe nawierzchni drogowej emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna,
4) Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej - 2,5m2,
5) Nawierzchnia zjazdów - 170m2:
- wykonanie wykopów pod koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- wykonanie warstw odsączających i odcinających,
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego,
- połączenie między-warstwowe nawierzchni drogowej emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna,
6) Nawierzchnia jezdni - 174 m2:
- wykonanie wykopów pod koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- wykonanie warstw odsączających i odcinających,
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego,
- połączenie między-warstwowe nawierzchni drogowej emulsją asfaltową,
- wykonanie warstwy wiążącej i wyrównawczej z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna,
7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
- oznakowanie poziome,
- oznakowanie pionowe,
- urządzenia zabezpieczające ruch pieszych,
8) Elementy ulic:
- ustawienie krawężników betonowych,
- ustawienie obrzeży chodnikowych,
- wykonanie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
9) Zieleń drogowa:
- plantowanie, humusowanie i obsianie trawą,
- oczyszczenie, odmulenie i profilowanie istniejących rowów przydrożnych,
10) Kanalizacja deszczowa:
- roboty ziemne - wykonanie wykopów liniowych lub jamistych,
- ułożenie kanałów z rur PVC-U o średnicy zew. 200 mm,
- montaż studzienek ściekowych betonowych prefabrykowanych o średnicy 500 mm,
- wymiana istniejącego hydrantu.
Zaprojektowano następujące rodzaje konstrukcji nawierzchni:
KONSTRUKCJA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO:
- Warstwa ścieralna z AC 5S 50/70 jak dla KR1- gr. 4cm
- Podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 8cm
- Wzmocnienie podłoża kruszywem stabilizowanym cementem o Rm = 2.5MPa - gr. 8 cm
- Warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego - gr. 10 cm
KONSTRUKCJA JEZDNI:
- Warstwa ścieralna z AC 5S 50/70 jak dla KR1 - gr. 4cm
- Warstwa wiążąca z AC 16W 50/70 jak dla KR1 - gr. 5cm
- Podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 20cm
- Wzmocnienie podłoża kruszywem stabilizowanym cementem o Rm = 5MPa - gr. 15 cm
- Warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego - gr. 10 cm
KONSTRUKCJA Z BETONOWEJ KOSTKI BRUKOWEJ:
- Betonowa kostka brukowa koloru szarego 6x10x20cm
- Podsypka cementowo-piaskowa (1:4) – gr. 5 cm
- Wzmocnienie podłoża kruszywem stabilizowanym cementem o Rm = 2.5MPa - gr. 10 cm
- Warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego - gr. 10 cm
KONSTRUKCJA ZJAZDÓW:
- Warstwa ścieralna z AC 5S 50/70 jak dla KR1- gr. 4cm
- Podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego 0/31.5mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 10cm
- Wzmocnienie podłoża kruszywem stabilizowanym cementem o Rm = 2.5MPa - gr. 15 cm
- Warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego - gr. 10 cm
Uwaga: minimalna wartość wskaźnika zagęszczenia podłoża (Is) dla warstwy odcinającej z piasku średnioziarnistego wynosi 1,0.
Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy:
1) obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót inwentaryzacji powykonawczej,
2) ustanowienie kierownika budowy,
3) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących,
4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
5) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną,
6) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
7) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
8) doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót,
9) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, kanalizację,
10) ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego
i drogowego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp.,
11) ubezpieczenie budowy,
12) zabezpieczenie dróg podczas wykonywania robót przez odpowiednie oznakowanie.
3. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w „dokumentacji projektowej” stanowiącej załącznik
nr 7 do SWZ.
4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 7 do SWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
5. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pt.” Stworzenie zintegrowanego systemu komunikacji publicznej na terenie KOSI”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia”, Działanie 3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska”, Poddziałanie 3.3.1. Inwestycje w obszarze transportu miejskiego Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020.
7. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIX.2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316823,4

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354570

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316823,4

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009090

7.3.3) Ulica: ul. Królowej Marysieńki 12

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316823,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.