Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00049107/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
- 2024/BZP 00212181/01 - Wynik z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191123504
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Beniowskiego 7
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-382
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.przetargi@kmpsp.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-gdansk
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064053
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00049107
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, ul. Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk;
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku: adres e-mail iod@straz.gda.pl, telefon 58 347 78 93;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym na zadanie pn. „Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Gdańsku”, w procedurze wyboru Wykonawcy i dalej w związku z realizowaną umową;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j .Dz.U. z 2022 r., poz. 902);
5) dane osobowe będą przechowywane do czasu potrzebnego na realizację i rozliczenie umowy oraz niezbędnego do przedawnienia ewentualnych roszczeń;
6) podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą w ramach niniejszego postępowania prowadzonego w trybie podstawowym, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwi podjęcie współpracy pomiędzy ww. stronami;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają:
a) prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
b) prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących*;
c) usunięcia danych osobowych ich dotyczących, w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO;
d) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
e) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych ich dotyczących;
- o ile żądania nie są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy;
9) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy którakolwiek z tych osób uzna, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO.
2. W zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 RODO, Wykonawca składa oświadczenie zawarte w Formularzu oferty.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z warunkami zamówienia oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania.
Po zmianie:
1. Zg. z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozp. o ochr. danych osob. z dn. 27.04.16 r. Parlam. Europ. i Rady (UE) 2016/679 inform., że:
1) admin. danych osob., które mogą zostać przekaz. Zam. w toku niniejszego postęp. jest Komendant Miejski PSP w Gdańsku, ul. Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk;
2) kontakt do insp. ochrony danych osob. w KM PSP w Gdańsku: adres e-mail iod@straz.gda.pl, telefon 58 347 78 93;
3) dane osob. przetwarz. będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zw. z niniejszym postęp. prowadzonym w trybie podst., w procedurze wyboru Wyk. i dalej w zw. z realizowaną umową;
4) odbiorcami danych osob. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokum. postęp. w oparciu o przepisy obowiąz. prawa, w tym w szczególności przepisy ustawy z 6.09.2001 r. o dostępie do inform. publ.;
5) dane osob. będą przechowywane do czasu potrzebnego na realizację i rozliczenie umowy oraz niezbędnego do przedawnienia ewent. roszczeń;
6) podanie danych osob. jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zam. z Wykon. w ramach niniejszego postęp. prowadzonego w trybie podst., aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwi podjęcie współpracy pomiędzy ww. stronami;
7) w odniesieniu do danych osob. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stos. do art. 22 RODO;
8) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zam. w toku niniejszego postęp. posiadają:
a) prawo dostępu do danych osob. ich dot.;
b) prawo do sprostowania danych osob. ich dot.*;
c) usunięcia danych osob. ich dotyczących, w syt. określ. w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeż. art. 17 ust. 3 RODO;
d) na podst. art. 18 RODO prawo żądania od admin. ograniczenia przetwarz. danych osob. z zastrzeż. przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
e) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarz. danych osob. ich dot.; - o ile żądania nie są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy;
9) osoby, których dane osob. zostaną przekazane Zam. w toku niniejszego postęp. posiadają prawo do wniesienia skargi do Prez. Urzędu Ochrony Danych Osob., gdy którakolwiek z tych osób uzna, że przetwarz. danych osob. ich dot. narusza przepisy RODO.
2. W zakresie wypełniania obowiązków inform. przewidzianych w art. 13 RODO, Wyk. składa ośw. zawarte w Formularzu oferty.
3. Każda ze Stron Umowy oświadcza, iż znane są jej przepisy prawa regulujące przetwarz. danych osob. zawarte w Rozp. Parlam. Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w spr. ochrony osób fiz. w zw. z przetwarz. danych osob. i w spr. swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ust. o ochr. danych osob. oraz zobowiązuje się do ich stosowania w zw. z wzajemnym udostępnianiem pomiędzy Stronami danych osob. pracown., współpracown., w tym także członków organów, prokurentów lub pełnomocników reprezentujących drugą Stronę w celu wykonania i rozliczenia przedm. niniejszej Umowy.
4. Dla uniknięcia wątpliwości Strony potwierdzają, że niezależnie od obow. określ. w niniejszej Umowie, zobow. są także do przestrzegania dodatkowych wymogów dot. ochrony określ. rodzajów inform. (np. danych osob., informacji poufnych) wynikających z obowiąz. przepisów prawa.
5. Zam. na wniosek Wyk. dopuszcza możliwość wypełnienia, w imieniu Wyk. jako Admin. danych w rozumieniu obowiąz. przepisów prawa o ochronie danych osob., obowiązku inform. wobec osób fiz. zatrudnionych przez Zam. lub współpracujących z Zam. przy zawarciu lub realizacji niniejszej umowy, w tym także członków organów Zamawiającego, prokurentów lub pełnomocników reprezentujących Zam. - bez względu na podst. prawną tej współpracy - których dane osobowe udostępnione zostały Wyk. przez Zam. w zw. z zawarciem lub realizacją niniejszej umowy. Powyższe nastąpi niezwł., nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy z Wyk. Obow., o którym mowa w zdaniu poprzedz. może zostać spełniony poprzez przekazanie tym osobom klauzuli inform. przekazanej przez Wyk.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, tj. benzyną bezołowiową (Pb-95) oraz olejem napędowym (ON), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.).
2. 4) zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym, zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował stacjami paliw oddalonymi od poszczególnych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych (zwanych JRG), o maksimum 10 km (odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t), wg poniższej lokalizacji JRG:
JRG nr 1 Gdańsk-Wrzeszcz, ul. Partyzantów 34
JRG nr 2 Gdańsk-Śródmieście, ul. Siennicka 30/40
JRG nr 3 Gdańsk-Orunia Trakt Św. Wojciecha 263
JRG nr 4 Gdańsk-Młyniska, ul. Marynarki Polskiej 177
JRG nr 5 Gdańsk-Oliwa, ul. Beniowskiego 7
JRG nr 6 Gdańsk-Jasień, ul. Jabłoniowa 5
oraz stacjami paliw na terenie kraju, nie mniej niż 10 w każdym województwie, w których Zamawiający będzie mógł tankować pojazdy w trakcie wyjazdów służbowych. Przedmiotowe stacje paliw muszą być czynne 24 h przez 7 dni w tygodniu.
Wszystkie stacje paliw płynnych muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu
Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 21 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023 r., poz. 1707).
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, tj. benzyną bezołowiową (Pb-95) oraz olejem napędowym (ON), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.).
2. 4) zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym, zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował stacjami paliw oddalonymi od poszczególnych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych (zwanych JRG), o maksimum 10 km (odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu dla pojazdów o masie powyżej 3,5 t), wg poniższej lokalizacji JRG:
JRG nr 1 Gdańsk-Wrzeszcz, ul. Partyzantów 34
JRG nr 2 Gdańsk-Śródmieście, ul. Siennicka 30/40
JRG nr 3 Gdańsk-Orunia Trakt Św. Wojciecha 263
JRG nr 4 Gdańsk-Młyniska, ul. Marynarki Polskiej 177
JRG nr 5 Gdańsk-Oliwa, ul. Beniowskiego 7
JRG nr 6 Gdańsk-Jasień, ul. Jabłoniowa 5
oraz stacjami paliw na terenie kraju, nie mniej niż 7 w każdym województwie, w których Zamawiający będzie mógł tankować pojazdy w trakcie wyjazdów służbowych. Przedmiotowe stacje paliw muszą być czynne 24 h przez 7 dni w tygodniu.
Wszystkie stacje paliw płynnych muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu
Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 21 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023 r., poz. 1707).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-01-26 09:00
Po zmianie:
2024-01-31 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-01-26 09:15
Po zmianie:
2024-01-31 09:15
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych i gazowych
- Zakup paliwa na potrzeby Gminy Rusinów
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU NAPĘDOWEGO
- Zakup paliwa płynnego
- "Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości 150 000,00 litrów dla Powiatowego Zakładu Transportu w Opatowie"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.