Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00024936/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu skrzyniowego typu wywrotka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970023062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Brata Alberta 8
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684794600
1.5.8.) Numer faksu: 684794602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wisniewska@pekom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pekom.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo Komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu skrzyniowego typu wywrotka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f205f00a-7907-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024936/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JG/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa nowego pojazdu skrzyniowego typu wywrotka, o następujących parametrach technicznych:
1. Rok produkcji 2021 lub 2022;
2. Długość pojazdu 6100-6300 mm;
3. Rozstaw osi 3600-3700 mm;
4. Dopuszczalna masa całkowita 3,5 tony;
5. Podwójne koła na tylnej osi;
6. ESP z asystentem hamowania, ABS, ASR, EDS;
7. Akumulator min. 500A;
8. Lusterka zewnętrzne elektryczne i ogrzewane;
9. Rodzaj paliwa - diesel;
10. Liczba cylindrów - 4;
11. Pojemność skokowa - 1900-2000 cm3;
12. Moc - min. 170 KM;
13. Norma emisji spalin EURO 6;
14. Drzwi prawe i lewe z elektrycznymi szybami;
15. Reflektory LED oraz światła do jazdy dziennej typu LED;
16. Oświetlenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego;
17. Klimatyzacja;
18. Fotel kierowcy amortyzowany z pełną regulacją;
19. Sygnalizacja niezapiętych pasów kierowcy i pasażera (dźwiękowa oraz lampka kontrolna);
20. Poduszka powietrzna kierowcy;
21. Immobiliser;
22. 2 kluczyki z funkcją zdalnego sterowania, składane;
23. Radio;
24. Centralny zamek;
25. Podłoga w kabinie kierowcy wyłożona wykładziną gumową;
26. Koło zapasowe pełnowymiarowe z obręczą stalową;
27. Opony zimowe;
28. Osłony przeciwnajazdowe tylne;
29. Hak holowniczy przyczepy;
30. Liczba siedzeń w kabinie - 3;
31. Zabudowa typu wywrotka trójstronna z siłownikiem montowanym pod podłogą, sterowana z kabiny kierowcy;
32. Skrzynia ładunkowa min 3500x2100x400;
33. Osłona szyby tylnej;
34. Podłoga wykonana z blachy stalowej;
35. Burty aluminiowe przystosowane do wymiarów zabudowy;
36. Układ hydrauliczny z automatycznym ogranicznikiem wywrotu skrzyni ładunkowej zasilany z akumulatora;
1.2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
– odbiór pojazdu dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych Pełnomocników;
– cena pojazdu powinna zawierać koszt dostawy (loco siedziby Zamawiającego przy
ul. Św. Brata Alberta 8 w Żarach), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy;
– gwarancja na cały pojazd nie mniej niż 12 miesięcy, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru,
– w dniu dostawy pojazdu Wykonawca musi dostarczyć: komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu, instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim (podwozia i zabudowy), książkę serwisową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194252,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194252,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194252,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Świtoń - Paczkowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291042828
7.3.3) Ulica: Zdrojowa 2b
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-142
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194252,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - JG/10/2024"
- Dostawa wraz z montażem kontenera socjalno - sanitarnego
- "Bezgotówkowy zakup oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5000 l - JG/9/2024"
- "USŁUGA CATERINGOWA DLA KLIENTÓW STOŁÓWKI I/LUB DLA UCZESTNIKÓW DDW I DDS+ MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ w 2025 R."
- Dostawa sprzętu medycznego do rehabilitacji na potrzeby Szpitala Na Wyspie. Sp. z o.o. w Żarach
więcej: przetargi w Żarach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.