eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPodlewanie młodych drzew przy ulicach na terenie dzielnicy Ursynów - projekt z Budżetu Obywatelskiego nr 955



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064129 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podlewanie młodych drzew przy ulicach na terenie dzielnicy Ursynów – projekt z Budżetu Obywatelskiego nr 955

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224437331

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podlewanie młodych drzew przy ulicach na terenie dzielnicy Ursynów – projekt z Budżetu Obywatelskiego nr 955

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8be0b845-87c1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.39 Dbamy o ursynowskie drzewa - podlewanie - BO nr 955

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019359/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174211,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Podlewanie młodych drzew na terenie Dzielnicy Ursynów

2. Zakres prac:
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących czynności:
a) Odbiór i montaż worków do nawadniania do palików drzew(889 szt.) na wskazanych przez Zamawiającego drzewach. Podczas montażu należy oznaczyć paliki przy drzewach. Oznaczenia mają postać kropek o przybliżonej średnicy 4 cm, wykonanych trwałą farbą. Oznaczenia należy umieścić w widocznym miejscu – nie powinny być zasłonięte. Każdy palik powinien być kolejno oznaczony odpowiednią liczbą kropek, jak niżej:
• palik nr 1 – jedna kropka
• palik nr 2 – dwie kropki*
• palik nr 3 – trzy kropki*
* kropki należy malować pionowo, kolejno jedną nad drugą.
W wypadku braku palików do montażu worków do podlewania kropelkowego należy stosować paliki o długości umożliwiającej montaż worka.
b) Podlewanie drzew rozumiane przez napełnianie worków wodą przez cały okres obowiązywania umowy, tj. 23 tygodnie z częstotliwością 1x w tygodniu (poniedziałek) oraz trzech wybranych tygodniach 2x w tygodniu (poniedziałek i czwartek) co daje krotność 26 podlewań w okresie obowiązywania umowy.
c) Przed każdym nawadnianiem worek należy przenieść na inny palik – zaleca się opracowanie harmonogramu podlewania z uwzględnieniem zmiany palika - zmiana powinna obywać się raz w tygodniu ( kontroli i ułatwianiu opisanych czynności służą oznaczenia w postaci kropek na palikach) (Tabela 1).
Tabela 1: Przykładowy harmonogram zmian mocowania worka do podlewania podlewania kropelkowego.
Tydzień Numer palika (oznaczenie) z zamontowanym workiem
I 1 (•)
II 2 (••)
III 3 (•••)
IV 1 (•)
… …
W wypadku drzew większych, istnieje możliwość zastosowania 2-3 worków do podlewania kropelkowego zamontowanych przy kilku palikach stabilizujących. Nie zaleca się montażu worka bezpośrednio przy pniu, jeżeli istnieje możliwość jego montażu przy paliku stabilizującym.
d) Przestawienie worków na inne drzewa zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (w ilości przestawienie max. do 100szt.worków).
e) Demontaż, oczyszczenie i osuszenie worków oraz dostarczenie ich do Zamawiającego
w ostatnim dniu obowiązywania umowy.

3. Standardy techniczne:
-Zamawiający przekaże Wykonawcy worki do nawadniania drzew (889 szt.), które Wykonawca odbierze ze wskazanego miejsca i samodzielnie zamontuje je do palików, przy wybranych przez Zamawiającego drzewach.
- W przypadku braku palika lub jego uszkodzenia, co nie pozwala na właściwe zamontowanie worka do nawadniania, należy zamontować palik umożliwiający montaż worka - maksymalnie 12 szt. Palików.
Montowane przez Wykonawcę paliki muszą być:
 pozbawione kory,
 impregnowane ,
 o średnicy 7cm,
 o długości 150 cm (50cm wbite w ziemię poza obrysem bryły korzeniowej - rzut palików w przekroju poziomym winien stanowić trójkąt równoboczny).
Po zakończeniu realizacji umowy paliki pozostają przy drzewach, stanowić będą własność Zamawiającego.
- Podlewanie, rozumiane przez napełnianie worków do nawadniania wodą, powinno odbywać się rano do godz. 10:00, w ilości min. 55-60 l/drzewo z częstotliwością 1x w tygodniu- (poniedziałek) oraz trzech wybranych tygodniach 2x w tygodniu (poniedziałek i czwartek) w okresie obowiązywania umowy
(UWAGA - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawieszenia podlewania w okresie deszczowym i wznowienia podlewania ze zwiększeniem krotności podlewania do 2x w tygodniu).
- W czasie umowy Zamawiający może zlecić przestawianie worków do podlewania drzew w zależności od potrzeb. Przestawianie worków do nawadniania nastąpi zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (przekazanymi via e-mail) zakłada się przestawienie worków w ilości do 100szt.
- W ostatnim dniu obowiązywania umowy, Wykonawca zdemontuje worki do nawadniania, oczyści je, osuszy i przekaże Zamawiającemu we wskazane miejsce.
- W przypadku kradzieży lub zniszczenia worków bądź palików Wykonawca niezwłocznie zgłosi ten fakt Zamawiającemu.
Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie ww. czynności związane z podlewaniem młodych drzew tzn. dowozem wody, podlewaniem, montażem i demontażem worków do podlewania, montażem palików, przestawieniem worków na inne paliki, przestawieniem worków na inne drzewa, oczyszczeniem i osuszeniem worków do nawadniania.


UWAGA:
Po każdorazowym wykonaniu podlewania oraz po montażu i demontażu worków, należy przesyłać raport za pomocą poczty elektronicznej. Prace polegające na podlewaniu, będą każdorazowo raportowane przez Wykonawcę, w dniu ich wykonania do godziny 11:00. Raporty wykonanych prac będą podstawą do ich odbioru po zakończeniu umowy.

Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 60%.

POSTANOWIENIA DODATKOWE

1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na podlewanie w okresie ich wykonywania będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności polegające na montażu worków do nawadniania na wskazanych przez Zamawiającego drzewach, napełnianiu worków wodą przez cały okres obowiązywania umowy zgodnie z OPZ, demontażu, oczyszczeniu i osuszeniu worków oraz dostarczeniu ich do Zamawiającego w ostatnim dniu obowiązywania umowy.
4) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa
powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych załącznikach umowy stanowiących SWZ .

WARUNKI TECHNICZNE WYKONANIA PRAC BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA

1) Pracownicy Wykonawcy, wykonujący prace na rzecz Zamawiającego, winni być ubrani w
estetyczne ubrania robocze z widocznym logo firmy.
2) Środki transportu, wykorzystywane do wykonywania prac, winny być oznakowane (logo, pełna nazwa i adres firmy).
3) Prace polegające na podlewaniu, będą każdorazowo raportowane przez Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej, w dniu ich wykonania do godziny 11:00.
4) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały
w trakcie wykonywania prac. (dot. m.in. worków do nawadniania, palikowania drzew, materiału roślinnego, trawników, małej architektury oraz ewentualnych uszkodzeń istniejących nawierzchni oraz instalacji).
5) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres wykonywania prac polisy
- ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych prac.
6) Wykonawca zobowiązany jest (na wniosek przedstawiciela Zamawiającego) do skierowania
swego przedstawiciela do udziału w kontrolach.
7) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace nieprzerwanie przez cały okres trwania
umowy, tzn. bez przerwy urlopowej, chorobowej.
8) Wycena prac powinna uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w tym:
a) pracy ludzi i sprzętu;
b) zakupu i transportu wody;
c) obsługę administracyjną i logistyczną;
d) podatki i opłaty urzędowe;
inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie stanowić załącznik nr 3A do SWZ i załącznik nr 1 do umowy oraz:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,
b) Mapy z zaznaczoną lokalizacją drzew – miejsca usytuowania worków stanowiące załącznik nr 3B do SWZ,
c) Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161798,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 873709,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161798,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEAR Bartosz BIERNAT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221947781

7.3.3) Ulica: ul. Zaruby 9 lok. 95

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-796

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161798,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.