eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskOprac. dok. proj. wraz z pełn. nadzoru autorskiego pn.: Dostosowanie budynku XIX i II LO w Gdańsku przy ul. Pestalozziego 11/13 i 7/9 do obow. przepisów p.poż oraz modernizacji sanitariatów w XIX LO



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oprac. dok. proj. wraz z pełn. nadzoru autorskiego pn.: Dostosowanie budynku XIX i II LO w Gdańsku przy ul. Pestalozziego 11/13 i 7/9 do obow. przepisów p.poż oraz modernizacji sanitariatów w XIX LO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 50 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oprac. dok. proj. wraz z pełn. nadzoru autorskiego pn.: Dostosowanie budynku XIX i II LO w Gdańsku przy ul. Pestalozziego 11/13 i 7/9 do obow. przepisów p.poż oraz modernizacji sanitariatów w XIX LO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-065d7036-4b7b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005662/128/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Oprac. dok. proj. wraz z pełn. nadzoru autorskiego pn.: Dostosowanie budynku XIX i II LO w Gdańsku przy ul. Pestalozziego 11/13 i 7/9 do obow. przepisów p.poż oraz modernizacji sanitariatów w XIX LO.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278279/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 189/BZP-U.510.155.2021/KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161330,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Dostosowanie budynku XIX i II LO w Gdańsku przy ul. Pestalozziego 11/13 i 7/9 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz modernizacji sanitariatów w XIX LO w Gdańsku, przy ul. Pestalozziego 11/13”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań:
1) ZADANIE 1
a) kompleksowe dostosowanie budynku do wymogów pożarowych z zapewnieniem drogi pożarowej uwzględniając realizację nakazów służb KMPSP zgodnie z ekspertyzą pożarową, opracowaną w ramach niniejszego zamówienia w zakresie ochrony pożarowej budynku wraz z ewentualnym pozyskaniem odstępstw KWPSP od przepisów;
b) włączenie drogi pożarowej w istniejący ciąg jezdny w ulicy Pestalozziego;
c) budowę wiat śmietnikowych dla obu szkół;
d) rozdzielenie wspólnej instalacji wodociągowej z budową nowego przyłącza wodociągowego i nowymi poziomami w piwnicy dla II LO;
e) usunięcie kolizji z infrastrukturą techniczną, urządzeniem terenu i zielenią na terenie działki drogowej i kompleksowe dostosowanie budynku do wymogów pożarowych z zapewnieniem drogi pożarowej z szkolnej.
2) ZADANIE 2
a) modernizację węzłów sanitarnych wraz zapleczem dla uczniów w XIX LO, zlokalizowanych przy bocznej klatce schodowej na wszystkich kondygnacjach.
3. Zakres prac projektowych obejmuje wszystkie prace i czynności konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym m.in. następujące elementy:
1) Inwentaryzację budynku, terenu i zieleni w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z inwentaryzacją przyrodniczą i operatem dendrologicznym;
2) Ekspertyzę pożarową wraz z decyzją Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej;
3) Projekt budowlany wymagany przez Prawo Budowane dla uzyskania pozwolenia na budowę;
4) Projekt techniczny;
5) Projekt wykonawczy - należy wykonać w formie odrębnych opracowań branżowych i w podziale na etapy realizacyjne:
a) projekt branży architektury i konstrukcji,
b) projekt wyposażenia,
c) projekt branży sanitarnej i przyłącza wody,
d) projekt branży elektrycznej i teletechnicznej, w tym instalacji SAP oraz jeżeli zajdzie taka konieczność również projekt przyłącza energii elektrycznej,
e) projekt drogowy,
f) projekt zagospodarowania terenu z elementami małej architektury,
g) projekt usunięcia kolizji z projektowanym uzbrojeniem i urządzeniem terenu,
h) projekt zieleni z projektem gospodarki drzewostanem i planem nasadzeń zastępczych, (w miarę potrzeb) wykonany na podstawie inwentaryzacji przyrodniczej i operatu dendrologicznego zgodnie z uwzględnieniem zasad postępowania z zielenią na terenie GMG (Dz. U. Woj. Pom. poz. 3332 - Uchwała nr XXXVIII/976/21 RMG z dnia 26 sierpnia 2021r.),
i) projekt tymczasowej organizacji ruchu w pasie drogowym,.
6) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wykonać w podziale na etapy realizacyjne;
7) Przedmiary robót - sporządzić w podziale na etapy realizacyjne;
8) Kosztorysy inwestorskie – należy sporządzić w podziale, jak przedmiary robót;
9) Zbiorcze zestawienie kosztów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210760,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382530,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210760,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kremer Graf Sebastian Kremer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-247-14-51

7.3.3) Ulica: Al. Gen. J. Hallera 14

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-401

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210760,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.