eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogowoSukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez gminę rogowo w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez gminę rogowo w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych w Rogowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001113835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 26

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sapok@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sapok-rogowo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rogowo.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja placówek oświatowo kulturalnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez gminę rogowo w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89222a2e-7559-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037721/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.261.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 617613,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

) W ramach realizacji I (pierwszej) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy węgiel kamienny i ekomiał wraz z
rozładunkiem dla szkól w 2023r. o parametrach, których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do
istotnych cech przedmiotu zamówienia. Wszystkie określone niżej wymagania jakościowe określone na podstawie
Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. (Dz.U. z 2018r. poz. 1890)
a) WĘGIEL KAMIENNY sortyment orzech w przewidywalnej ilości 30,00 ton
TYP: 31,1 o parametrach nie gorszych niż:
- wartość opałowa: od 22-26 MJ/kg
- zawartość popiołu: od 5-10%
- zawartość siarki do 0,6 %
- granulacja (uziarnienie) 25 - 60 mm
- zawartość wilgoci całkowitej do 10%
aa) Dostawa WĘGLA KAMIENNEGO odbywać się będzie do:
- kotłowni przy Szkole Podstawowej w Gościeszynie :
- Gościeszyn 20 - 15,00 ton,
- Gościeszyn 10 - 15,00 ton
b) EKOMIAŁ w przewidywalnej ilości 100,00 ton o parametrach nie gorszych niż:
- wartość opałowa od 24-28 MJ/kg
- zawartość popiołu do 6% |
- zawartość siarki do 0,6%
- granulacja (uziarnienie) od 8 do 20 (mm)
- zawartość wilgoci całkowitej do 8%
- spiekalność RI<10
bb) Dostawa EKOMIAŁU odbędzie się do:
- kotłowni przy Szkole Podstawowej w Rogowie, ul. Szkolna 7 - 100,00 ton
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia dostawy o 25% całości zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 374873 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

) W ramach realizacji II (części) części przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pellet drzewny w zgrzewanych
workach foliowych po 15-25 kg wraz z rozładunkiem dla szkoły i przedszkola w 2023r. o parametrach, których standardy
jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia. Wszystkie określone niżej
wymagania jakościowe określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 27 września 2018r. (Dz .U. z 2018r.
poz. 1890)
a) PELLET DRZEWNY w przewidywanej ilości 80,00 ton o następujących parametrach:
- surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki
innych substancji jak np. kleje, lepisze czy utwardzacze
- wartość opałowa min. 18MJ/kg [5,0kWh/kg];
- max. zawartość popiołu do 0,7%
- gęstość min. 600kg/m3
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00307648/01 z dnia 2022-08-17
2022-08-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
- wilgotność do 10%
- średnica 6mm.
- zgodność z normą DIN 51731 lub normami DIN PLUS , DIN PLUS EN A1, lub równoważne ( potwierdzające spełnianie
standardów jakości określonych aktualną, obowiązującą na rynku europejskim normą jakości ).
aa) Dostawa PELLETU DRZEWNEGO odbywać się będzie partiami od 2 do 20 ton jednorazowo, w zależności od
rzeczywistych potrzeb Zamawiającego do:
- kotłowni przy Szkole Podstawowej w Gościeszynie, Gościeszyn 20 – 40,00,
- kotłowni przy Gminnym Przedszkolu w Rogowie, ul. Kościuszki 2 – 40,00 ton
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wielkości dostawy o 25% całości zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 212000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244733,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318570 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244733,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441

7.3.3) Ulica: Piątkowska

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183885,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180957,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180957,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOL-ANN A.T.M Stelmaszykowie Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841946044

7.3.3) Ulica: Witkowska

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180957,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.