Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00011074/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącej infrastruktury technicznej na działce o nr ew. 947, 109/4, 110 w m. Strzeniówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa istniejącej infrastruktury technicznej na działce o nr ew. 947, 109/4, 110 w m. Strzeniówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e14afa8-72b4-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011074/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na rozbudowie istniejącej infrastruktury technicznej na działce 947, 109/4, 110 oraz zagospodarowaniu terenu zewnętrznego - obiekt basenów letnich w m. Strzeniówka.
2. Zakres inwestycji:
Przedmiotem zamówienia jest dobudowa dodatkowej zjeżdżalni wodnej, modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z podgrzewaniem wanny i brodzika oraz powiększenie kompleksu o teren zieleni wraz z dyslokacją ogrodzenia w miejscowości Strzeniówka na działkach oznaczonych
w ewidencji gruntów numerami 947, 109/4, 110, obręb 0013 Strzeniówka.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) Prace projektowe, w tym:
a) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego konstrukcji zjeżdżalni wodnej wraz z wizualizacją 3D dla uzgodnienia kolorystyki zjeżdżalni,
b) zaprojektowanie fundamentów wraz z instalacją odgromową,
c) przygotowanie innych niezbędnych opracowań projektowych, niezbędnych do przeprowadzenia przedmiotowego zamierzenia budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d) uzyskanie niezbędnych dla przeprowadzenia przedmiotowej inwestycji uzgodnień, opinii i zezwoleń, w tym zgody na usunięcie drzew oraz pozwolenia na budowę lub stosownego zgłoszenia robót w imieniu Zamawiającego;
2) przygotowanie terenu budowy;
3) wykonanie pomiarów geodezyjnych;
4) wykonanie fundamentów zjeżdżalni wodnej wraz z instalacją odgromową;
5) transport na miejsce budowy, montaż zjeżdżalni wodnej, uruchomienie i przeszkolenie obsługi;
6) wykonanie instalacji wodnej do podestów startowych;
7) dostawa i montaż pomp instalacji wodnej i elektrycznej;
8) doprowadzenie zasilania do skrzynki sterowniczej dla urządzeń START-STOP oraz doprowadzenie kabli ze skrzynki sterującej do semafora i czujek startowych oraz końcowych na zjeżdżalni;
9) wykonanie innych prac budowlanych związanych z przygotowaniem obiektu do montażu zjeżdżalni wodnej oraz robót wykończeniowych po ich zamontowaniu;
10) przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi, warunków serwisu;
11) montaż tablicy z regulaminem;
12) uporządkowanie terenu zieleni: wykonywanie cięć pielęgnacyjnych, usuwanie drzew – ok. 740m²;
13) modernizacja stacji uzdatniania wody basenów letnich – ogrzewanie dla niecki basenowej przeznaczonej dla dzieci o wymiarach 8x15m oraz dla jacuzzi;
14) demontaż fragmentu istniejącego ogrodzenia panelowego wraz z bramą o długości łącznej 60m;
15) montaż ogrodzenia wraz z bramą o długości łącznej 60m, w nowej lokalizacji;
16) demontaż nawierzchni utwardzonej o pow. ok. 34,0 m²;
17) wykonanie nawierzchni piaszczystej w lokalizacji zdemontowanej nawierzchni utwardzonej oraz na terenie zadrzewionym, przeznaczonym do uporządkowania – pow. ok. 795,0m²;
18) wymiana nawierzchni z tłucznia na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 8cm – ok. 70m²;
19) montaż ogrodzenia panelowego wraz montażem furtki serwisowej o wysokości 1,2m – ok. 75mb;
20) wykonanie nawierzchni z tłucznia na geowłókninie – ok. 390m²;
21) dostarczenie mobilnego podnośnika basenowego dla osób niepełnosprawnych – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący załącznik do SWZ.
4. Dodatkowe wymagania:
1) wszystkie wykonane opracowania zostaną przekazane w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, w ogólnodostępnym formacie na płycie CD/DVD;
2) przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień w tym ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót;
3) dokumentacja projektowo-kosztorysowa zostanie opracowana w następujących etapach:
a) etap I projektowania – opracowanie projektu koncepcyjnego wraz z wizualizacją komputerową, w przypadku zaistnienia konieczności dokonania zmiany koncepcji zagospodarowania terenu zawartej w PFU,
b) etap II projektowania – opracowanie projektu budowlano-wykonawczego;
4) użyte materiały budowlane, instalacyjne i wykończeniowe oraz technologie muszą zapewnić niskie koszty eksploatacji i utrzymania obiektów przy zapewnieniu wymaganego przez Zamawiającego wysokiego standardu wykończenia i wyposażenia;
5) Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia i wyposażenie fabrycznie nowe;
6) Wykonawca zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń;
7) Wykonawca przeprowadzi pełne szkolenie przedstawicielom użytkownika w zakresie uruchomienia i pracy zamontowanych urządzeń i wyposażenia, co będzie potwierdzone przez użytkownika obiektu;
8) Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie obiektu budowlanego i przekaże przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytkowania.
5. Standardy jakościowe:
Standardy jakościowe zostały określone w programie funkcjonalno – użytkowym, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy.
Gwarancja jakości na materiały i roboty budowalne:
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
Wykonawca udziela gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane urządzenia na okresy, określone w kartach gwarancyjnych producenta, jednak nie krótsze niż 24 miesiące, które rozpoczną swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane nasadzenia i trawę na okres 24 miesięcy, które rozpoczną swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
Zamawiający informuje, że obiekt na którym planuje się przedmiotowe zamierzenie budowlane, zrealizowany został w 2021 roku i objęty jest gwarancją Wykonawcy.
Na Wykonawcy przedmiotowego zamierzenia budowlanego spoczywa obowiązek uzyskania zgody wykonawcy całego kompleksu na realizację robót objętych niniejszym opracowaniem w związku z ingerencją w istniejący obiekt objęty gwarancją oraz przekazanie jej Zamawiającemu.
6. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawarty został w „Opisie przedmiotu zamówienia” – załączniku nr 7 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1586700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1586700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1586700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Timber Project Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272812097
7.3.3) Ulica: Grzybowska 82/80 nr lok. 700
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1586700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej ramach zadania objętego dofinansowaniem projektu pn.: ,,Opracowanie produktu leczniczego (..)
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- "Zielona kolejka cz.I" Część 1 - Roboty budowlane branży drogowej, elektrycznej i architektonicznej Część 2 - Zieleń zorganizowana
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Orzechówka, opomiarowanie wodociągu w Bliznem i Jasienicy Rosielnej oraz doposażenie Stacji Uzdatniania Wody w Jasienicy Rosielnej oraz Blizne 1 i Blizne 2"
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w Przeciszowie wzdłuż ul. Sosnowej wraz z odnogami w rejonie ul. Świerkowej
- PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU NR 20 i NR 21 na terenie Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.